OPCIONS PERQUÈ BEGUI LLET

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

OPCIONS PERQUÈ BEGUI LLET

EntradaAutor: núvol » dj. març 25, 2010 8:11 am

Al meu fill no li agrada gaire la llet, de fet només en beu quan hi suca les galetes, els cereals, etc. però un cop s'ho acaba la llet que li queda a la tassa no se la beu, no la vol. Jo li poso cola cao, i a vegades blanca sense res, però ni una cosa ni una altra.

Un cop li vaig donar a provar de la meva que m'hi poso nescafé i li va agradar molt, però tinc clar que això no li puc donar. Què els hi poseu vosaltres? Sabeu si hi ha al mercat algún producte per a nens que es pugui semblar al nescafé? M'agradaria que es pugués beure, com a mínim, un got de llet cada dia - tot i que prenc bastants iogurts i altres productes làctics- com a norma, ja que penso que és un aliment bàsic en el creixement dels nens.

Moltes gràcies.
Layona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

Re: OPCIONS PERQUÈ BEGUI LLET

EntradaAutor: Layona » dj. març 25, 2010 8:22 am

A mi la meva mare quan era menuda em donava cereals EKO.
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

EntradaAutor: mamlaboni » dj. març 25, 2010 8:39 am

Jo també t'anava a dir els EKO. Una altre opsció son els batuts de vainilla tipus OK.
pititta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 10:13 am

EntradaAutor: pititta » dl. març 29, 2010 3:01 pm

Pots donar-li nesquik per nens, els agrada molt i porta un 40% de cereals i sinó ho compenses amb iogurs, formatges.... sort!
2marta2
Entrades: 1
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 9:01 am

EntradaAutor: 2marta2 » dj. jul. 29, 2010 9:26 am

A la Laia li passa el mateix, no vol saber res de la llet. Jo ja ho he provat de totes maneres, amb cereals, amb galetes, amb Nesquik, amb Nescafé..... i no hi ha manera. Així que li vaig comentar a la pediatra i em va dir que no m'amoinés, que li doni derivats, formatge, iogurts naturals.... llegums també, ja que porten molt calci..... i així ho faig.... i com que el formatge li encanta... doncs a base de formatgets i iogurts.
Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::