bicicleta per nena 3 anys

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
annia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

bicicleta per nena 3 anys

EntradaAutor: annia » dl. set. 26, 2011 1:16 pm

Hola noies, volem comprar una bicicleta a la nostra peque, ero tenim dubtes al respecte.
En un principi en mirat les clásiques de rodetes que despres es treuen. La nostra filla les ha vist i vol la de la minnie mouse o la hello kity (esque és molt nena) que porten cistelleta i cadireta per nines. D'altra banda, nosaltres voliem comprar una que fós més unisex (miky, pocoyo..etc) ja que també la podria portar el seu germanet. Però els nens sembla que són més de bicis d'aquelles sense rodes ni pedals, tipus la del imaguinarium, no?
En fi, que no sabem que fer, voldria que vosaltres que ja hi heu passat em donessiu consell. És millor comporar una bici que serveixi pels 2 germans (es porten 2 anys), o comprarli a la nena la que ella vol (la de color rosa) i més endavant comprar-li una altra al nen?
I respecte a les marques i models, n'he vist de la marca injusa (marca que conec), i n'he vist unes (concretament la de la minnie mouse) de la marca china wise...no se sóna molt a made in china, oi?, encara que potser la injusa també la fab a xina...

Em recomaneu, please?
Avatar de l’usuari
Mireia Comas
:: peixet
:: peixet
Entrades: 260
Membre des de: dj. feb. 10, 2011 5:47 pm

Re: bicicleta per nena 3 anys

EntradaAutor: Mireia Comas » dl. set. 26, 2011 1:36 pm

Jo crec que el millor són les bicis que no tenen pedals, que s'empenyen amb els peus, ja que d'aquesta manera agafen l'equilibri i l'estabilitat i passen a anar directament amb una bici sense rodetes, en canvi si els poses les rodetes després els costa molt de treure, la bici amb el cistellet li pots comprar l'any que bé.
Jo tinc dues filles, la gran que té 4 anys des dels dos que anava amb una sense pedals i als 3 i mitg ja va començar a anar en bici de pedals tota sola sense rodetes i amb la petita que ara farà dos anys pensem fer el mateix.
La gran que també volia una bici rosa amb cistellet, li hem regalat ara a l'agost que va fer els 4 anys i va molt contenta però sense rodetes.
Avatar de l’usuari
annia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

Re: bicicleta per nena 3 anys

EntradaAutor: annia » dl. set. 26, 2011 1:47 pm

Mireia Comas ha escrit:Jo crec que el millor són les bicis que no tenen pedals, que s'empenyen amb els peus, ja que d'aquesta manera agafen l'equilibri i l'estabilitat i passen a anar directament amb una bici sense rodetes, en canvi si els poses les rodetes després els costa molt de treure, la bici amb el cistellet li pots comprar l'any que bé.
Jo tinc dues filles, la gran que té 4 anys des dels dos que anava amb una sense pedals i als 3 i mitg ja va començar a anar en bici de pedals tota sola sense rodetes i amb la petita que ara farà dos anys pensem fer el mateix.
La gran que també volia una bici rosa amb cistellet, li hem regalat ara a l'agost que va fer els 4 anys i va molt contenta però sense rodetes.


Moltes gràcies Mireia, bona idea això de començar amb una bici sense pedals per l'equilibri. Però la nostra peque s'ha capficat en que en vol una rosa amb cistellet, ara te 3 anys i mig, penses que val la pena comprar-li una amb rodetes per després treure-li les rodetes?. El que vas fer tu, emb sembla una idea genial, començar amb una bici sense pedals, però no se si a la meva nena la convencerem...
Avatar de l’usuari
montses
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

Re: bicicleta per nena 3 anys

EntradaAutor: montses » dl. set. 26, 2011 2:44 pm

Doncs a nosaltres ens van aconsellar (amb 3 anys) que ja no compresim la de sense pedals, perque de seguida li agafaria el funcionament, es cansaria i no la faria servir tant (no serveis per molts anys). Vam decidir agafar-li una del Decathlon amb pedals i ell va fantàstic!!! li encanta!!! ens diuen que poc a poc li anem "obrint" els pedals cap a fora, i que a mida que veiem que no toca tant amb els rodets (pel soroll que fa), ja veurem que esta preparat per treurel's.

Les bicvis del Decathlon serveixen per varis anys i estan be de preu. Hi han les tipiques en blau o rosa, pero tambié hi han d'unisex.
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: bicicleta per nena 3 anys

EntradaAutor: nuscka » dl. set. 26, 2011 5:35 pm

a mi m'encanten les bicis sense pedals.
El meu fill gran hi ha anat des dels 3 anys i pico, i el petit des dels 2. El gran va apendre a anar amb la bici de gran, sense rodetes, amb 3 anys i 10 mesos, peró així i tot, de tant en tant, encara prefereix agafar la bici sense pedals, i el tio xala com un boig.
De cistellet també n'hi pots posar encara qeu sigui un bici d'aquestes, i quan ja no l'agafi, se la pot quedar el germanet.
I molt em temo que al decathlon en tenen de color rosa!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
terrassa5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

Re: bicicleta per nena 3 anys

EntradaAutor: terrassa5 » dl. set. 26, 2011 9:24 pm

La meva filla de 3 anys té una sense pedals i li encanta, no vegis com corre pel carrer aixecant els peus!

A les tendes Eurekakids (son una cadena) tenen una bicicleta sense pedals de fusta amb el seient rosa i una cistelleta també rosa al davant. També la tenen en vermell, però si està tan capficada amb el rosa...
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: bicicleta per nena 3 anys

EntradaAutor: lila » dl. set. 26, 2011 9:26 pm

A la meva filla gran li vam regalar en fer els 3 anys una bicicleta sense pedals perquè agafés equilibri i ella hi va encantada... ara, ens estem plantejant si regalar-li ja per reis (que tindrà 3 anys i mig) una amb pedals (però sense rodetes) o esperar a que faci els 4 anys o fins i tot a d'aquí dos reis... no ho tenim clar perquè hi va superbé amb la sense-pedals...

La que vam comprar nosaltres és del Decathlon i força barateta, 39'95 euros, i lleugera, encara que sembla petita de mida ella hi va molt i molt bé i encara li queda marge per pujar el seient i el manillar...
És aquesta:
bicicleta sense pedals.jpg

Ara he vist que també l'han fet en rosa (quan jo la vaig comprar no existia):
bici sense pedals rosa.jpg


Aquí et poso el link del decathlon, per si vols veure les característiques concretes...
http://www.decathlon.es/run-ride-girl-id_8185820.html
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
annia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

Re: bicicleta per nena 3 anys

EntradaAutor: annia » dc. set. 28, 2011 2:28 am

Moltíssimes gràcies a totes noies, m'han servit les vostres experiències.
Gràcies lila pels detalls de les fotos, gràcies nuscka, terrassa, montses i mireia.
Veig que la de sense pedals, triomfa, pero li he donat unes quantes voltes i penso que agafarem una amb pedals i rodetes de les de tota la vida, en color roseta, com vol ella. És més, avui hem anat a a casa del seu cosí, que te una bici d'aquestes sense pedals del imaginarium, i no l'he vist molt entusiasmada...
Ja he mirat a un parell de botigues, i no m'aclaro molt amb la dimensió de la bicicleta, és a dir les "pulgades", n'hi ha que diu que per una nena de 3 anys ha de ser de 12", i d'altres m'han dit que ha de ser de 14". La meva nena te ara 3 anys i mig, quina hauria d'agafar-li, de 12" o de 14"?

Moltes gàcies
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: bicicleta per nena 3 anys

EntradaAutor: lila » dc. set. 28, 2011 9:48 pm

Jo et diria que millor la de 14', però depent de si la teva nena és molt "baixeta" o no...
La de 12' és més per 2-3anys, per 3-4 jo crec que millor l'altra.

Però perquè no vas un dia a alguna botiga que tinguin joguines i bicicletes i, com qui no vol la cosa, la fas pujar a totes dues i "li emproves"? Així podràs triar amb més seguretat...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
annia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

Re: bicicleta per nena 3 anys

EntradaAutor: annia » dj. set. 29, 2011 8:24 am

lila ha escrit:Jo et diria que millor la de 14', però depent de si la teva nena és molt "baixeta" o no...
La de 12' és més per 2-3anys, per 3-4 jo crec que millor l'altra.

Però perquè no vas un dia a alguna botiga que tinguin joguines i bicicletes i, com qui no vol la cosa, la fas pujar a totes dues i "li emproves"? Així podràs triar amb més seguretat...


Gràcies lila, doncs això precisament farem, demà ;-)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: bicicleta per nena 3 anys

EntradaAutor: crunchi » dc. maig 06, 2020 2:02 pm

Hola!!

Rescato post per prrguntar també x una bicicleta per a nen de 3 anys. He vist les del decathlon i crec que ja fariem una de 14" amb rodetes, perque em sembla que ho aproftarà mes que la bici sense rodes. Com ho veieu? Alguna experiencia/consell??

Merci!
Imatge

Imatge
larocorocotta
Entrades: 1
Membre des de: dv. jul. 24, 2020 4:33 pm

Re: bicicleta per nena 3 anys

EntradaAutor: larocorocotta » dv. jul. 24, 2020 4:38 pm

t'aconsello aquesta botiga en linia per comprar un tricicle per a nens https://mitriciclo.com/
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: bicicleta per nena 3 anys

EntradaAutor: Miri27 » dv. jul. 24, 2020 8:33 pm

Hola Crunchi!
Jo et recomano les bicis sense pedals ni rodetes pels 3 anys.
El meu fill ha anat així fins els 4 anys i mig, i ara li hem comprat una bici amb pedals i sense rodetes (decathlon) i el mateix dia ja va aprendre a anar en bici!

Les bicis sense pedals ajuden molt a l'equilibri, i si li poses rodetes, ho perden.

La meva experiencia és aquesta! També la de la majoria de nens que coneixem! Rodetes no!

Espero haver-te ajudat!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: bicicleta per nena 3 anys

EntradaAutor: crunchi » dl. jul. 27, 2020 9:07 am

Merci noies. Al final ens esperarem a comprar-li la bici per Nadal, que ja tindrà 3 anys i mig. I segurament farem una bici normal amb rodetes, perque un dia vam anar a provar-les i se'l veia prou bé. Ell ja té equilibri pq té el patinet i més d'un m'ha comentat que per l'edat que té, té molt equilibri i molta soltura.
Ja us comentaré quan arribi el dia!!! :ok:
Imatge

Imatge
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: bicicleta per nena 3 anys

EntradaAutor: aiguablava » dl. ago. 17, 2020 8:40 am

Nosaltres teníem dubtes però amb el fill gran, veient que era una criatura poc agosarada, vam acabar comprant el que ens va funcionar a nosaltres quan érem petits: començar amb bicicleta de rodetes. Mai sabrem si va ser la millor opció però va funcionar. Es sentia segur i pedalava, la bicicleta sense pedals ja m'agrada però és que no la veig del tot igual, suposo que és bona per entrenar l'equilibri en general però moltíssima relació amb pedalar no té.

Vam comprar un model de Decathlon amb rodetes als 3 anys i als 5 anys i mig vam treure les rodetes i va començar a pedalar sense. Va anar molt bé, estem contents i tenim la bicicleta guardada (està quasi impecable) pel germà petit.

Al final vam tirar pel fàcil: fer el que a nosaltres de petits ens havia funcionat molt bé.
piyushupload1
Entrades: 1
Membre des de: dv. nov. 24, 2023 2:23 pm

Re: bicicleta per nena 3 anys

EntradaAutor: piyushupload1 » dv. nov. 24, 2023 2:25 pm

La meva filla de 3 anys té una sense pedals i li encanta, no vegis com corre pel carrer aixecant els peus!
myindigocard
jjsploit download

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::