Dentista Hospital de Nens

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Dentista Hospital de Nens

EntradaAutor: núvol » dj. nov. 03, 2011 8:45 am

Algú em podria recomenar un dentista de l'Hospital de Nens? És la primera vegada, he estat mirant el quadre mèdic i per l'horari m'aniria bé la Dra. E. Ferres i/o la Dra. N. Galofré, algú les coneix? Si em podeu recomenar algun us ho agrairia.

Gràcies.
Avatar de l’usuari
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: Dentista Hospital de Nens

EntradaAutor: Xana » dj. nov. 03, 2011 9:39 am

Al meu gran, que té moooolts problemes amb la boca, el porta la Dra. Herrera... i la recomano al 100%!

A més, tinc una coneguda que va treballar com a dentista a l'Hospital de Nens, i quan li vaig dir que pensava portar-lo (a nosaltres ens queda lluny) em va dir que demanés per ella. I ja et dic: encantats!

Sempre es pren un minut en explicar-li al nen què li farà i segons paraules del meu fill, tot i que de vegades li "molesta" mai no li fa mal.

El que no m'agrada de l'HdN és que els dentistes atenen als pares en un passadís i no podem entrar amb ells... però vaja, vista la nostra experiència, i desprès del "circuit" de dentistes que vam fer fins arribar allà, compensa!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ursulxunxa
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

Re: Dentista Hospital de Nens

EntradaAutor: ursulxunxa » ds. nov. 05, 2011 6:57 am

Xana,
t'acabo de llegir i m'he espantat una mica. Tinc hora aquesta setmana vinent al dentista de l'hospital dels nens (primera visita).
No deixen entrar els pares? La meva nena ho passarà malament sola. Per què no els deixen entrar? quin mal rotllo....
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
Avatar de l’usuari
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: Dentista Hospital de Nens

EntradaAutor: Xana » dl. nov. 07, 2011 8:17 am

A la primera visita siiii!!! (què la teniu, amb la Dra. Maura?). Jo ara he començat a portar al petit i a les dues primeres visites (quan tenia 3 anys i la revisió dels 4) he entrat amb ell.

Peeeroooo, si li tenen que fer algun tractament, els pares es queden fora.... Mai he vist cap nen que hi entri plorant o espantat (al menys, si ho estan, no se'ls hi nota, i els nens solen expressar aquestes coses!). Les doctores tenen molta mà esquerra amb els nens i els expliquem molt bé les coses perquè no s'espantin!!

Nusé - ja et dic que amb el gran vam haver d'anar a varios dentistes... i on hem trobat un tractament més complert i especialitzat és allà.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ursulxunxa
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

Re: Dentista Hospital de Nens

EntradaAutor: ursulxunxa » dl. nov. 07, 2011 2:16 pm

Xana,

sí, tinc la Dra. Maura. Què tal?

Tinc primera visita. M'han donat hora primer per a fer una radiografia i després la visita. Té una caries de manera que li hauran d'empastar, no sé si a la mateixa visita o bé ens donaran hora per a un altre dia.

Per tant, per l'empast estarà sola? Per a un adult ja és una mica desagradable suposo que per a un nen més encara. Però si tenen la mare al costat que els dóna la mà deuen estar més tranquils.

Per quin motiu no deixen entrar els pares?

Als teus els han fet algun tractament? com els ha anat?

Em té una mica intranquil.la aquest tema. Ja em diràs. Gràcies!!
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
Avatar de l’usuari
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: Dentista Hospital de Nens

EntradaAutor: Xana » dl. nov. 07, 2011 2:47 pm

Doncs la Dra. Maura només fa primeres visites, per tant tampoc he tingut tant de tracte amb ella, però vaja, força bé.

L'explicació que et donen és que els nens solen cooperar molt més quan els pares no hi són. I per experiència (al menys en el nostre cas) et puc dir que és així.

El meu gran li han surtit força dents i queixals sense gens d'esmalt degut a una intolerància a la lactosa que, tot i que el vaig portar a nosequants metges, no li van detectar fins als 7 anys. Per tant, aquestes dents, encara no han acabat de sortir que ja tenen una càries... un drama.

He perdut el compte dels empastos que porta, a més de 3 dents amb fundes... Degut a una càries mal empastada (a un altre centre, no al HdN) se li va infectar un queixal que finalment li van haver de treure (això ja al HdN)... i per si fos poc, té el paladar mooolt petit, amb lo que porta ferros des de fa 18 mesos (aixó si, només per estar per casa i per dormir)... i la pobre criatura tot just té 10 anys!!

El seguiment ara li fa la Dra. Herrera i ja ho he dit: un 10. I com pots veure, tenim experiència!!

Quan el meu era més petit era un drama portar-lo. Tot i que li donava la mà i li parlava fluixet estava molt nerviós i fins i tot una vegada va sortir per cames a mig empastar una dent. I no era pas que li fessin malament, eh? Desprès d'aquell dia vaig decidir provar l'HdN perquè el nen es negava en rodó a tornar al dentista (aleshores tenia entre 7-8 anys). I ja et dic, ara hi va tranquil.

No et vull pas vendre l'Hospital de Nens, eh? però per la meva experiència repeteixo que ha estat el millor lloc...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ursulxunxa
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

Re: Dentista Hospital de Nens

EntradaAutor: ursulxunxa » dc. nov. 09, 2011 5:57 am

Gràcies Xana per tota l'explicació. És bo saber que n'esteu tan contents i que han sabut resoldre-li els problemes.
La meva té una càries amb només 5 anys i no menja caramels ni dolços. A veure què ens diuen.
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
Avatar de l’usuari
ursulxunxa
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

Re: Dentista Hospital de Nens

EntradaAutor: ursulxunxa » dv. des. 02, 2011 6:39 am

Xana, ja hem anat a l'hospital dels nens. Ha anat perfecte. Moltes gràcies.
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
Avatar de l’usuari
alba81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. jul. 31, 2014 1:16 pm
Ubicació: Mataró

Re: Dentista Hospital de Nens

EntradaAutor: alba81 » ds. juny 10, 2017 7:56 am

Bon dia... Ja se que fa moooolt d'aquestpost, però ara és quan l'he trobat, prenc nota, jjeje
A quina edat trobeu o us han recomanat de començar a fer els controls amb les dents?
Gràcies!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Dentista Hospital de Nens

EntradaAutor: sandrix77 » dt. juny 27, 2017 1:11 pm

A partir dels 2 anys. Jo els porto a Hospi de Nens. La Dra. Mayné és molt maca. Però és fins als 3 anys. L'any passat vaig portar el meu gran que llavors en tenia 4 (encara no havia fet mai cap revisió) i vaig anar amb ella. Encantadora. Ara m'han passat el nom d'una altra que és allà des de fa poquet. I és especial per a nens amb necessitats especials com el meu fill gran, que té un TEA. Per tant, en aquesta no hi aniries, però segur que n'hi ha d'altres que estan molt bé.
Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::