Xiclet i coca cola

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Xiclet i coca cola

EntradaAutor: catalanna » dl. juny 15, 2015 7:54 am

Bon dia!
Tinc un nen de 3 anys i no el deixo menjar xiclet ni coses amb gust de coca cola (tipus gelats). Veig però, que molts nens de la seva classe (p2) sí que mengen aquestes coses... Vosaltres quan els heu deixat menjar xiclet i menjar coses amb gust de cocacola?
Gràcies!
mir1985
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 04, 2014 9:16 pm

Re: Xiclet i coca cola

EntradaAutor: mir1985 » dl. juny 15, 2015 8:07 am

Nens de P2 menjant xiclet? Em sembla molt fort!

La meva el curs que ve farà P4 i no n'ha menjat mai. Alguna gominola sí, i no perquè li comprem nosaltres, sinó perquè els nens de la seva classe la conviden. Però és una cosa puntual i extraordinària.

Catalanna, jo crec que fas molt bé de no donar-li res, quan siguin adolescents i certes coses estiguin fora del nostre control, ja tindran temps d'afartar-se'n.

És que no entenc que tots ens sabem la teoria d'una alimentació sana i amb els nostres fills no l'apliquem! Quan ets un adult responsable d'una criatura crec que li has de pautar el millor que sàpigues l'alimentació.
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Xiclet i coca cola

EntradaAutor: Nime » dl. juny 15, 2015 9:05 am

Ostres tu, el meu, amb 2 anys i mig, ni xiclet ni coca-cola, algun sugus puntual sí perquè li donen els avis o els nens pels aniversaris, però ja està.
Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Xiclet i coca cola

EntradaAutor: charito » dl. juny 15, 2015 9:07 am

Ni de conya.....
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Xiclet i coca cola

EntradaAutor: garota » dl. juny 15, 2015 9:43 am

Xiclet amb 2 anys???????? Jo q no li dono ni un trist xupa xup..... Ni de broma. El meu té 2 anys i no ha tastat cap caramel ni xuxe i de moment ni ho farà. Nosaltres tampoc en mengem clar....però donar-li un xiclet, em cagaria de por! Jeje
Avatar de l’usuari
elpoma
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dg. març 13, 2011 7:45 pm

Re: Xiclet i coca cola

EntradaAutor: elpoma » dl. juny 15, 2015 10:22 am

La meva filla té 3 anys i mig, no ha tastat la coca-cola ni res semblant a refresc,i si puc intentaré retrassar-ho tant com pugui. El xiclet tampoc l'ha tastat, sap que nosaltres en mengem a vegades, però mai se m'ocurriria oferir-li de moment. Ara ha començat a menjar alguna gominola i caramel (xupa-xup, piruleta,...) però perquè li donen.

I a P-2 ni això, si algú portava bosses de gominoles a la llar sempre hi havien els típics "gusanitos", algun sugus i poca cosa més.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
maryan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. feb. 20, 2015 5:55 pm

Re: Xiclet i coca cola

EntradaAutor: maryan » dl. juny 15, 2015 1:06 pm

Xiclet i cola mai. Xuxes si que en menja...els caps de setmana a casa del avis...i de begudes amb gas cap ...sucs de tetabrick(pur sucre)tb en beu si estem fira de casa d passeig
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Xiclet i coca cola

EntradaAutor: gusiluz » dl. juny 15, 2015 1:34 pm

Ostres però amb aquesta edat ja ho saben que el xiclet no s'empassa?
Jo ho veig algo per mooolt gran, ni se m'acudiria.
Sobre la.coca-cola el mateix, ni que sigui sense cafeina, és un producte de laboratori ple de.porqueria...
Pero si que veus que hi ha pares per tot, a vegades veig nens de 2 anys o menys amb la bossa de xuxes a la ma. Si, he dit la bossa...
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Xiclet i coca cola

EntradaAutor: catalanna » dl. juny 15, 2015 1:37 pm

Gràcies per les respostes! Veig que la majoria feu com jo. Jo controlo molt què li dono de menjar i limito al màxim xuxes, sucs, cacaolats... Ell ho té assumit com a normal, però se'm queixa al parc quan els seus amics mengen xiclet (tenen germans grans) i/o chupachups de cocacola o similars. Començava a pensar que era jo la rara, però veig que no. Gràcies!!!
eurisco
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 11:29 pm

Re: Xiclet i coca cola

EntradaAutor: eurisco » dl. juny 15, 2015 5:38 pm

Hola,
Si et serveix de consol, el meu fill que està a punt de fer 7 anys, no ha tastat mai un xiclet ni ha begut mai cap refresc tipus cola, taronjada...
De tant en tant es menja una nube o un xupa-xup...no li agrada massa cosa més!
Ara, els gelats o els donuts, per exemple, li xiflen! I també en menja de tant en tant.
Fins ara!
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

Re: Xiclet i coca cola

EntradaAutor: ariadna » dt. juny 16, 2015 12:04 pm

El meu fill va començar a menjar xiclet ja fets els 4 anys i per prescripció mèdica (per ajudar a obrir els conductes auditius).

Coca-cola i begudes amb gas no en beu, perquè a mi no m'agraden i no li ofereixo...

Xuxes, no masses però en aniversaris alguna cau (del gust que sigui, no m'ho paro a mirar perquè al final és un aromatitzant)
2010 & 2016

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::