PLORA PER TOT

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
CISCA
:: gosset
Entrades: 478
Membre des de: dc. juny 23, 2010 9:32 am

PLORA PER TOT

dj. set. 03, 2015 4:29 pm

/////
CISCA l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 08, 2016 9:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: PLORA PER TOT

dj. set. 03, 2015 4:55 pm

Jo tinc un nen de quatre anys i em diu el mateix: "mama no puc evitar plorar". Crec que són nens amb molta sensibilitat i que els hem de deixar que expressin el què senten, amb els anys imagino que tindran més recursos i podran gestionar d'una altra manera les seves emocions.
A mi em preocupen els altres, no el meu fill. Que hi hagi qui abusi de la seva sensibilitat, o que es trobi algú que no el respecti...
El què jo faig, perquè tampoc sé donar-te un altre consell, és dir-li que per demanar les coses no cal plorar, que ho expressi amb paraules. I en casos que ploren pq se senten ferits, mostrar-te empàtica i dir-li com afrontar-ho, que entens que li faci pena però que pot fer quelcom cosa per sentir-se millor. No sé.
Per exemple: el meu fill va plorar un día que vam veure els dibuixos del conte de Disney l'aneguet lleig. El cert és que a mi tb em va fer molta pena tota la història. I ell plorava i jo li anava dient amb paraules els sentiments que ell sentía... i intentava animar-lo. Al final de tant plor, com que el conte acaba bé es va sentir millor, però és un mal trangol que es millor passar amb la companyia d'algú que et comprèn. No sé si m'explico.
Crec que els hem de fer costat, i que poc a poc trobaran la manera de gestionar les emocions d'una altra manera.
Molts ànims!
CISCA
Entrades: 478
Membre des de: dc. juny 23, 2010 9:32 am

dj. set. 03, 2015 5:03 pm

///
CISCA l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 08, 2016 9:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

dv. set. 04, 2015 11:58 am

Hola, jo et recomanaria que busquis informació per internet de Nens d'Alta Sensibilitat (nens PAS):

http://personasaltamentesensibles.blogspot.de/2013/06/stimados-lectores-aqui-os-presento-un.html
Eri84
:: peixet
:: peixet
Ubicació: Vic
Entrades: 295
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm

dt. gen. 26, 2016 9:59 am

La meva filla de 3 anys tambe li passa, plora casi per tot i al cap de una estona com si no hagues passat res. El que solc fer es consularla i tranquilitzarla ensenyanli que no passa res. I crec que mica en mica a partir que es vagi fent gran ja anira gestionant els sentiments. Jo tambe soc molt sensible i amb els anys aprens a controlar-ho millor :-)(-:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “General”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::