Regals reis nen de 3 anys i mig.

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
botafoc
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

Regals reis nen de 3 anys i mig.

dj. nov. 19, 2015 7:27 pm

Hola..doncs tema regals nadals....Que li regalarieu? Estic algo perduda excepte piscina de playmobil perque li agrada jugar amb aigua. Li agraden els cotxes pero en té molts inclús té unparking de moltó. Té a,guns playmobils i també hi juga. i tema pintures també li agraden (aquareles).
Consells de regals? que regaleu vosaltres?
ada_bcn
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Regals reis nen de 3 anys i mig.

dj. nov. 19, 2015 8:01 pm

Jo estic una mica igual amb el meu nen de 2... el que juga molt ell i jugaba molt el germà és amb els trens de fusta, però en tenim tants, tantes vies, ponts i túnel que no en pensó comprar més, també tenim el parquing de montó q també és del seu germà gran, cotxes, motos, patinets, bicicletes sense pedals, etc... I ell no demana res.
No has dit que tinguis trens de fusta, a casa són un éxit total i a ikea en tens un bàsic i baratet, sino tens moltes opcions, nosaltres tenim alguns de brio, els del lidl que están molt bé... i tenim de més marques, totes es poden ajuntar. Mirat els de small footh company o de jarod:
http://regaloparanene.blogspot.com.es/2 ... adera.html
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

dj. nov. 19, 2015 9:26 pm

- Roba d'algun personatge o temática que li agradi (al H i M ara hi ha de l'espai).
- Disfresses: les de imaginarium està molt bé: rentar i posar!; a H i M tens la d'astronauta.
- Tren de fusta d'Ikea (pots comprar tants paquets com vulguis i anar ampliant).
- Lego (nosaltres encara estem amb el Lego Duplo. Li encanta! Té moltes coses diferents i fa combinacions).
- Reproductor de música amb micròfon (es posa les seves cançons i canta). El nostre és d'Imaginarium però hagués preferit que tingués USB o tarjeta, no CD.
- Contes: li agraden molt els que tenen solapes. Pots triar la temática que li cridi l'atenció.
- Playmobils (com ja has dit).
- Entrades o alguna escapadeta (amb una carta dels reis).
- Bombes de Sabó pel bany (les poses a l'aigua i treuen purpurina, canvia l'aigua de color,...) Al Lush del Gran Via 2 (suposo que tenen més franquicies).
- Nórdic o llençols de temática que li agradi.
- "lienzos", esponges (jo li poso de formes, per exemple les que vénen per maquillar-nos), rodets, ...
- Tisores de formes, gomets diferents, paper estampat, celo estampat, pega,.. (per fer collage).
- Fang o plastilina + estris (per la plastilina uso talladors de galetes dels xinos).
Jo tinc el "evernote" (App per notes) al mobil i quan veig que li agrada algo (o li fa falta) m'ho anoto, així després no se m'oblida:P

Com ves, no m'agrada només regalar-li joguines, perquè en té moltes i perquè també hi ha d'altres coses que li poden agradar.
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
marivet
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. feb. 18, 2015 5:32 am

dj. nov. 19, 2015 9:36 pm

Hola!!
Tot el que et recomanen les companyes està genial però jo hi afegiria un joc de taula per tots. Nosaltres l'any passat estàvem com tu amb el nen de 3,5 anys i vam comprar el Lince, que és un joc per trobar imatges el més ràpid possible. Va ser tot un encert!
botafoc

dv. nov. 20, 2015 3:46 pm

moltissimes gracies a les dues!
no se quin joc es el lince..ara ho mirare!
botafoc

dv. nov. 20, 2015 3:47 pm

Oh..hi havia una resposta més que no ge llegit! gracies a les tres!
ada_bcn

dl. nov. 23, 2015 3:29 pm

Dilluns que ve surten els trens al Lisl... jo compraré un aprquing que es pot conectar a les vies del tren, l'any passat ja hi era i aquest any el compro segur per el de 2 anys que juga molt amb el de moltó i amb el tren, però el de moltó es del germà i té uns quants anys i peces trenades, es desmunta tota l'estona...
Ho dic per si us interesa.
També tenen uns paquets de cotxes de fusta que están molt molt bé, poden anar amb les vies també i conectar-se als trens
botafoc

dl. nov. 23, 2015 3:53 pm

gràcies!l'any passat ja volia comprar-li algo del lidl però no hi vaig ser a temps...a les 9 ees fica horrible de gent..sembla que regalin les cos i hi vaig anar a mig matí i només quedaven menjars de fusta per tallar i no em van acabar d'agradar.
Al final he pensat en el playmobil algo per pintar ( ja té colors pero bueno..li agrada molt pintar) alguna disfressa..son pare diu que una caseta de roba tipo tenda d'indios o aixi li faria gracia per ficar-s'hi a dins..també el dentista de play doh 12 euros al drim...) i no se qdue més...De petita jo i ma germanes només teniem un regal ( coses de ma mare...) i ara les tres germanes posem bastants regals als nostres fills...No se si està bé o malament...sempre m'ha agradat despetar-me i veure " mil regals" sota l'arbre..i com a casa no ho hem tingut...( bueno uns 4 o 5 regals li poso)
Mons sogres fan dos gals...pero no conten perquè encara que li digui...fan el que volen...l'any passat li van regalar un scalextrix!!!! d'adult i tenia 2 anys... guardat el tenim! i ma germanes li fiquen un detallet pel tió...
gracies!
ada_bcn

dt. nov. 24, 2015 10:53 am

Nosaltres tenim una de les tendes d'IKEA, una que és com un Castell i el túnel verd per pasar, al túnel hi jugava potser de més petit més, pero a la tenda hi juguen molt els dos i quan venen les cosines també, el gran està a punt de fer 8 anys o sigui que és una bona idea també.
Nosaltres fem tres coses, una per cada rei, per nadal només el tió que és més xocolata, torrons, i alguna xuxe, i coses com clips, llapissos, mitjons... jijijijiji...
Jo dilluns a les 9 quan deixí el gran aniré a lidl i compraré el parquing i potser alguns cotxes més que están molt bé.
iole
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

dt. nov. 24, 2015 7:32 pm

El meu te aquesta edat i tenim el pis ple de cotxes aixi que aquest any hem escollit la bici de pedals, una cuina amb menage, un castell de playmobil amb cavallers i dracs i un dinosaure, descansarem de cotxes una mica!! Pel tio hem agafat algun joc educatiu de preguntes i respostes, i dos jocs de taula per jugar amb ell!
botafoc

dt. nov. 24, 2015 8:09 pm

iole i quina cuina li has comprat? m' encanten però els preus em tiren cap endarrera...Tot i fer-li uns quAnts regals solen ser baratets...( playmobil 38 euros i és el més car quecompraré)
iole

dj. nov. 26, 2015 9:35 pm

Vaig aprofitar i vaig anar a Andorra, li he comprat una d smoby, n'hi ha de forces preus perque algunes eren mes petites i altres mes grans! Els playmobils tambe eren mes barats a andorra, al punt de trobada!

Nosaltres any passat li vem regalar el dentista del playdoo i encara juga!
botafoc

dv. nov. 27, 2015 1:27 pm

quina edat té? ?el meu 3 anys i mig..em fa por que les cuinetes dw plastic es quedin baixetes de seguida
iole

dv. nov. 27, 2015 2:19 pm

Igual! 3 i mig... Es de juny de 2012, jo volia regalarli any passat i ma mare li va comprar una paradeta de mercat enlloc de la cuina...jo crec k tot l'any hi podra jugar!
botafoc

dv. nov. 27, 2015 3:22 pm

El meu tde febrer del 2012. Naltres Andorra ens queda lluny, som del sud...aixi que si la vull l'hauré de comprar per aquí. Ara mirava per internet i n'hi ha de baratetes...
El supermercat també lo agrada...té menjars de plastic i una caixa registradora i hi juguem. Vaig mirar-me el supermercat de moltó pero fa 94 cm de llargada-!!!!! no hi cabrem a casa tantes coses.
Al final ja m'he decidit...dentista play doh playmobil piscina la tenda per ficar-s'hi a dins...i algun joc de taula. I ja està. Potser pel seu cumple cau cuineta...ja vorem.
maryan
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. feb. 20, 2015 5:55 pm

dg. nov. 29, 2015 11:31 am

Nosaltres li portarem un geomag, un equip de llanterna lupa prismatics i un joc de daus x inventar contes...crec k es diu asmood..
botafoc

dg. nov. 29, 2015 4:08 pm

maryanel joc de daus per inventar contes li regalaré jo al meu fillol però té 11 anys jejeje....es per totes les 3dats
maryan
Entrades: 58
Membre des de: dv. feb. 20, 2015 5:55 pm

dg. nov. 29, 2015 4:18 pm

Si...el joc dels daus es evolutiu..pots tirar d.un en un i en familia cada un inventa un tros de conte...despres hi ha daus d.accions per complicar.ho tot mes
ada_bcn

dl. nov. 30, 2015 6:59 pm

Al final jo he comprat el parquing del lidl que es pot enganxar a le svies, unes vies amb pont enllaços i més cotxes...
Cuina ja la tenim, també del seu germà. El meu té 2 anys, al gener fa 2,5 però és molt alt, tenim la cuina d'ikea, només la part d'abvaix... la vaig coprar pel gran quan tenia 3 anys a la secció d'ofertes, em va sortir molt bé depreu i està com nova i al peque li va perfecte i al gran agenollat (té quasi 8 i també és altet...) No sé quan valen ara però ma germana en va comprar una a eurekakids i li va costar una pasta, súper petita de mida (per nens de 18 mesos màxim... almenys per nens com el smeus) i mon pare li va haver d'arreglar tota al cap de no res pq es queien totes le speces, al final la va haver de pintar i tot... Molt maca això si. Jo la de l'ikea quan ja no hi jugin la faré servir de tauleta de nit o per guardar les joguines la quarto de jugar.
botafoc

dl. nov. 30, 2015 7:29 pm

ada amb 8 anys els nens segueixen jugant a cuinetes?? dissabte vaig anar a ikea...i em va encantar pero crec que costava uns 80-90 euros...el nen hi va jugar un rato. ?vaig comprar el pack de 190 eur de cassoles del ikea i les pinces cullerot...i p ara jugarem sense cuineta....ja vorem sivpel seu cumple li comro no...però la vaig trobar preciosa i lo que dis quan no hi juguin inclús pots utilitzar-la.
Avui he anat a ikea i he tingut el parking a les mans. 10 euros!!!! que barato..peerò d'això si que en té un de plastic...i regar-li un altre...He agafat un joc de pesca baratissim...el tió!

Torna a “General”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: