Esport per nena de 4 anys (Sant Cugat)

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Palauets
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. gen. 20, 2014 2:13 pm

Esport per nena de 4 anys (Sant Cugat)

dl. nov. 30, 2015 6:03 pm

Bona tarda,

resulta que tenim una nena de 4 anys MOLT activa. És un petit trò que no para quieta.

L'any passat, a P3 feia una extraescolar de dansa, però no li agradava massa i no participava gens quan havien de fer alguna "actuació".

Aquest any, per petició seva, l'hem apuntat a Hockey patins, però ara sembla que s'hi possa molt d'esquena. Creiem que és perquè és la única nena que ho fa i no troba complicitats...

EL cas és que ens agradaria que fes algún esport, si pot ser d'equip, però on hi participesin més nenes de la seva edat... és possible? En sabeu d'algun?? Algú s'ha trobat amb una situació semblant? Hem d'insistir amb el Hockey?

No ho sabem... tot són dubtes!!

Moltes gràcies!
marta9
:: poltre
:: poltre
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm

Re: Esport per nena de 4 anys (Sant Cugat)

dt. des. 01, 2015 6:43 am

Jo sóc de Rubí i tinc un trastet de 6 anys. L,hem apuntat a atletisme a la UAR i n,estem molt contents. S,ho passa molt bé i torna molt més tranquil! Hi va dos dies per setmana hi ha nens i nenes de diferents edats (prealevins crec).
Imatge
Imatge
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7533
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

dt. des. 01, 2015 9:21 am

Hola!

Jo també t'anava a dir atletisme, el meu fill gran hi va 3 dies a la setmana i li encanta.

Vagi molt bé
Imatge

Imatge
Nime
:: zebra
:: zebra
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm

dt. des. 01, 2015 9:45 am

Atletisme a Sant Cugat tens el Club Muntanyec, entrenen a les pistes de la Guinardera.

També podria fer volley o, si li agrada patinar, hi ha escola de patinatge artístic

Jo et recomanaria que t'apropessis a l'oficina d'esport de l'ajuntament a veure què et poden oferir. Em sembla que per Nadal fan casals de diferents esports, podria ser una manera de provar-ne algun de diferent i veure si li agrada :ok:
Imatge
Palauets
Entrades: 13
Membre des de: dl. gen. 20, 2014 2:13 pm

dt. des. 01, 2015 3:23 pm

Moltes gràcies per les vostres respostes.

Ho apunto com a idees, el tema és que encara està a P4, i a majoria d'activitats esportives comencen a primaria.

Aniré a veure el tema dels esports a l'ajuntament.

Gràcies de nou!

Torna a “General”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::