Nen de 4 anys que alateja

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Jbp
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. jul. 13, 2011 2:04 pm

Nen de 4 anys que alateja

dc. gen. 13, 2016 2:13 pm

Hola noies,
Tinc un nen de 4 anys i mig. És un nen força nerviós i inquiet, però el problema és que quan s'emociona i es posa molt content, alateja. Ja fa més d'un any que ho fa, epoques més que d'altres. I ara des de l'escola m'han dit que no té dificultats d'aprenentatge, ni de relació amb els companys...però que aquest alateig, els preocupa una mica. I a mi també la veritat, però sempre ho havia vist com una dificultat per expressar les emocions.
Però és clar, i si és una altra cosa? Un tic nerviós o no se..
Alguna té alguna experiència similar? On podria anar o a quin professional m'adreço?
Gràcies per avançat,
Jbp
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1359
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Nen de 4 anys que alateja

dc. gen. 13, 2016 5:51 pm

Potser al cdiap? Terapia ocupacional? Se que els moviments repetitius es solen associar a autisme pero si no mostra mes signes no deu ser aixo. No et diuen on anar a l'escola? Potser es posa nervios i no sap gestionar-ho d'una altra manera.
Imatge Imatge
Dalila
:: peixet
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

Re: Nen de 4 anys que alateja

dc. gen. 13, 2016 7:34 pm

Parla obertament del que et preocupa a l'escola, allà t'ajudaran, demana per l'EAP de l'escola i que t'assessorin, estan per ajudar-te, podria ser un tic nerviós passatger, o tractar-se d'un tema més seriós que amb ajuda de l'escola ho podries arreglar i estar més tranquil. Confia amb l'escola i ves amb compte amb tot el que segur que has buscat per internet.
Molts petons :) i ànims!

Torna a “General”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: