T-12 transport 4-14 anys

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
SANDRINA23
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. març 06, 2014 9:39 am

T-12 transport 4-14 anys

EntradaAutor: SANDRINA23 » dj. març 10, 2016 9:16 pm

Hola Amics: he inciat una campanya al Change.org, per que tots els nens (evidentment per la Bruna) puguin anar amb transport public amb la T12 dels 4 als 14 anys i per totes les zones.
Jo m´he fet la T12 per la nena, i ara resulta que nomes puc anar per la zona tarifaria 2C (Badia del Vallès, Barberà del Vallès, Cerdanyola del Vallès, Ripollet, Rubí, Sabadell, Sant Cugat del Vallès, Sant Quirze del Vallès) i no es just, també vull que pugui anar amb aquesta tarjeta per exemple a Barcelona.
Si us plau signeu!!!
Petons a tots
¡Hola!
Acabo de iniciar la petición "ATM - Autoritat : T12, Transport per a nens de 4 a 14 anys totes les zones.” y me gustaría que me ayudases firmándola.
Mi objetivo es llegar a 100 firmas, y para conseguirlo necesito más apoyo. Puedes leer más acerca de la petición y firmarla aquí:
https://www.change.org/p/atm-autoritat- ... responsive
SANDRINA23
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. març 06, 2014 9:39 am

Re: T-12 transport 4-14 anys

EntradaAutor: SANDRINA23 » dj. març 17, 2016 2:41 pm

VENGA VENGA!!!, que ja portem 497 signatures, i ja ens han trucat de "El PERIODICO" per fer una entrevista. >.-<: >.-<:
Entre tots ho aconseguirem !!1
Gracies.
SANDRINA23
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. març 06, 2014 9:39 am

T-12 transport 4-14 anys

EntradaAutor: SANDRINA23 » dv. abr. 08, 2016 9:06 am

SOM-HI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA HEM ARRIBAT ALS 715 !!!! GRACIES A TOTS, ALGUNA CONSA ACONSSEGUIREM NO!! >.-<:

BUF!!! CUANTA GENT, VENGA VENGA :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
SANDRINA23
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. març 06, 2014 9:39 am

T-12 transport 4-14 anys

EntradaAutor: SANDRINA23 » dj. abr. 28, 2016 9:14 am

si us plau, la teva signatura es molt important.
Tinc reunió la propera setmana amb el conseller de Movilitat i amb els de l´ATM.
Gracies Gracies Gracies a tothom-dona.

JA SOM 760
:p-) >.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<:

https://www.change.org/p/atm-autoritat- ... m=copylink
Vampirets
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

Re: T-12 transport 4-14 anys

EntradaAutor: Vampirets » dg. maig 01, 2016 7:45 pm

Sandrina,

jo ja vaig signar, però hi ha un altre tema important amb la T-12 que també m'indigna, i he pensat que potser el podríeu tocar també si aconseguir reunions amb qui pertoqui!

La cosa és que només et donen un targeta per família. Se suposa que ho fan així perquè és el pel nen, però evidentment, a nens de 4, 5 i 6 anys no els pots donar la targeta perquè la portin al cole i se'n facin responsables! Total, que els pares hem d'estar sempre pendents de passar-nos la targeta d'un a l'altre, i si un dia ens oblidem de fer el traspàs, toca pagar bitllet. Tan difícil seria, en el cas dels nens petits, donar una targeta pel pare i una per la mare? Ho hem intentat, i sempre ens trobem amb una negativa...
SANDRINA23
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. març 06, 2014 9:39 am

Re: T-12 transport 4-14 anys

EntradaAutor: SANDRINA23 » dl. maig 02, 2016 4:18 pm

Vampirets,
Primer de tot gracies per signar. >.-<:
Comentar-vos que tinc reunió amb el Conseller de movilitat i amb ATM el dimecres día 18.
Els hi presentare totes les signatures (ja son mes de 765 ...) tots els comentaris que s´han fet. i a mes comentaré si hi ha opció que es facin duplicats.
LA tarjeta ha d´anar sempre acompanyada del NIF. evidentment el nen de 4-5-6 anys, etc... no anirá sol amb tansport, per tant es responsabilitat dels pares tenir cura de no perdre-la.
Si es perd es pod demanar duplicat.

Gracies a TOTHOM PER SIGNAR........
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: COMPARTIU COMPARTIU COMPARTIU!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Vanessa83
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. set. 15, 2014 6:46 pm

Re: T-12 transport 4-14 anys

EntradaAutor: Vanessa83 » dl. maig 09, 2016 2:23 pm

Just fa unes setmanes que vaig a posarme a mirar aixo de la T12 (el meu nen te 3 anys) i vaig pensar just en aixo!! Jo soc de la zona 6 i agafo poc transport public perque o vaig a peu o a on vaig no hi ha, pero quan l'agafo es per anar a Barcelona a estar amb els iaios i moure'm per alla i justament amb el nen es clar, total, que quan es pugui fer la T12 sera per la zona 6 (perque es on viu el nen), on no hi ha practicament transport public que vagi amb la tarja de tmb, basicament el tren (pero no val perque la seguent parada en un sentit es de zona 5 i en l'altre ja s'en va de la zona 6), encara sort que ara ens han posat uns busos que si que entraran, que sino no tenim res!! Si nomes puc tenir una zona quasi que m'estimo mes la 1 perque es on mes anem en transport public amb el nen, pero aixo no ho donaran!! Pero vamos que una T12 de varies zones seria estupendo!! Que puguis agafar la T12 segons les zones que facis servir, que es lo logic...
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

Re: T-12 transport 4-14 anys

EntradaAutor: sugar » dt. maig 10, 2016 8:58 am

Però voleu dir que aquesta targeta no està pensada, sobretot, pels nens que han d'agafar el transport públic per anar a les escoles?
sugar
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: T-12 transport 4-14 anys

EntradaAutor: FloR » dt. maig 10, 2016 9:39 am

Jo és el que penso.. Per cert, la colau va aprovar el seu ús fins al dia que es compleixen els 15anys..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
SANDRINA23
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. març 06, 2014 9:39 am

Re: T-12 transport 4-14 anys

EntradaAutor: SANDRINA23 » dt. maig 10, 2016 10:25 am

bon dia
Aquesta tarjeta serveix pel Transport en general (per anar a l´escola, per anar a BCN, per anar a veure als Avis).
Son per nens del 4 als 14 anys (fins el dia abans de fer 15), i ara la Sra. Colau ha fet ampiació fins als 16 (nomes gent amb pocs recursos)
En el meu cas, jo visc a Sant Cugat, i si vull portar la nena al Cole a BCN (per que jo treballo a BCN), aquesta tarjeta no serveix.
Si vull anar a veure a l´avia a BCN, es mes economic anar amb cotxe, etc...
El que estic - estem demanant que es faci una tarifa escalonada.
T-12 1 zona --- 35 euros
T-12 2 zones --- 40 euros, per exemple
T-12 3 zones ---- 45 euros.
................................ etc...
Igual que es fa amb la T-10 (1 zona 9,90 2 zones 19,90, etc...)
No trobo just que la zona 1 (tingui un radi d´actuació desde Tiana a Castellfedels Platja) i la resta de zones sigui mes simple.
A veure que em diuen el dia 18 que tinc reunió amb el Conseller de movilitat i amb ATM.

Gracias a tots
SIGNEU I COMPARTIU.... :content: :content: :content: :content: :content: :content:

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::