Canals tv amb anglès

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Meriemaaron
Entrades: 2
Membre des de: dg. abr. 03, 2016 2:14 pm

Canals tv amb anglès

dg. abr. 03, 2016 3:04 pm

Bones a tots,
Algún sap algún canal de tv amb angles.
Gracias.
karok
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. abr. 04, 2016 8:31 pm

Re: Canals tv amb anglès

dl. abr. 04, 2016 9:10 pm

Bones Meriemaaron.
Canals en anglès propiament no en conec cap. Jo el que faig amb els meus fills és el següent:

Tens imagenio? Per a infants petits el trobo fantàstic per una estona i sempre el tenim posat en anglès.

Després, la majoria de canals tenen la opció DUAL. Practicament sempre que miren alguna serie anglesa els hi poso en versió original. Peppa pig, Ben and Holly, la Patrulla canina són alguns dels exemples. Quasi bé tot el que fan al Clan és en anglès. Moltes televisions tenen un botó en el mateix mando amb la paraula AUDIO o bé el símbol I-II per fer el canvi d'idioma. Alguns són una mica més rebuscats.

Una altra opció és internet. youtube té molts capítols de peppa pig i ben and holly en anglès. Els trobo uns dibuixos molt imaginatius, amb trames molt senzilletes. Tot i que ara ja no els mira gaire.

Per més petits, buscava els Baby Einstein en anglès, o un canal que es dius SUPER SIMPLE SONGS que té unes cançons molt senzilles i amb il·lustracions molt maques i que valen molt la pena per acostumar als més peques a la llengua anglesa.
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 712
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

dl. abr. 04, 2016 10:59 pm

La meva tdt és pot configurar perquè surti sempre en versió original. Així molts dibuixos, series i pelis les veiem en angles, pq. ja ens hi apareixen.
Imatge
Imatge
Meriemaaron
Entrades: 2
Membre des de: dg. abr. 03, 2016 2:14 pm

dg. abr. 10, 2016 10:43 am

Moltes gracies !!Essuca i karok
Molt útil la información he optar per la opción dual. Kuant el meu nen era bebe li possava youtube pero ara mira el vídeos k vol i la veritat no magrada.
Gracies i molt útil aquest forum!!

Torna a “General”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: