Sessions individuals al CSMIJ

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Sessions individuals al CSMIJ

dt. abr. 12, 2016 2:32 pm

Hola guapes,

la setmana passada ens vam reunir per primera vegada amb una psiquiatra del CSMIJ. Com que el nen ja té 4 anys doncs ens deriven al CSMIJ i durant la reunió la noia va comentar que durant la teràpia potser hi hauria sessions individuals amb el nen, sense els pares. A mí això no em fa cap gràcia ja que crec que el nen patirà i no en treurem res de bo. La meva pregunta és si em puc negar a que el nen entri sol a les sessions i dir que el vull acompanyar sempre.

Grácies boniques
Alesta
:: zebra
:: zebra
Ubicació: Al peu del Montseny
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm

Re: Sessions individuals al CSMIJ

dt. abr. 12, 2016 2:39 pm

giuletta ha escrit:Hola guapes,

la setmana passada ens vam reunir per primera amb una psiquiatra del CSMIJ. Com que el nen ja té 4 anys doncs ens deriven al CSMIJ i durant la reunió la noia va comentar que durant la teràpia potser hi hauria sessions individuals amb el nen, sense els pares. A mí això no em fa cap gràcia ja que crec que el nen patirà i no en treurem res de bo. La meva pregunta és si em puc negar a que el nen entri sol a les sessions i dir que el vull acompanyar sempre.

Grácies boniques

El teu fill sempre pot estar acompanyat per tu, és un menor i hi té el dret, per altra part, ningú t'obliga a portar al teu fill al CSMIJ, no? Per tant, si no t'agrada el que fan potser podries buscar un altre lloc... però penso que seria interessant que preguntessis perquè cal que entri sol. De vegades els infants es comporten diferent davant els pares o quan aquests no hi són i, sense saber perquè aneu al CSMIJ, però pot ser que això sigui bo per a la seva teràpia. Si no estàs d'acord amb algun procediment que es faci a la teràpia caldria que ho poguessis parlar obertament amb el terapeuta que t'atén i que trobéssiu la manera que la teràpia fos beneficiosa pel teu fill i tu estiguessis tranquil·la. Crec que la confiança entre pares i terapeutes és fonamental per tal que els infants es sentin segurs i puguin avançar.

Torna a “General”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::