Cirugia criptorquidia a l'hospital de st Pau

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
sarins
:: gosset
Entrades: 445
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 3:33 pm

Cirugia criptorquidia a l'hospital de st Pau

dl. abr. 25, 2016 6:58 pm

Hola. Al meu fill quan va neixer li van diagnosticar criptorquidia (testicle a mig cami). Vam fer control per si baixaba sol pero sembla ser q la cosa no acaba de baixar i el cirurgià li ha programat la cirugia.
Li he fet moltes preguntes que no ha volgut respondre com la duracio de la intervencio si haura de passar la nit... coses normals segons el meu parer pero es veu q no tenia ganes de parlar i m'ha acomiadat sense mes explicacio que "ja et trucaran".
Algu ha passat per l'intervencio? Com va la cosa? Son moltes hores? Fan nit? Si us plau agraire tota la info possible. El nen te ara 3 anyets.
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-()) -Boop-CRIS86 :-())-Witchy :-()) -Judy* :-()) -Lexi-clarivcl :-())

grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
garota
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Cirugia criptorquidia a l'hospital de st Pau

dl. abr. 25, 2016 8:18 pm

Hola guapa!!!
Primer de tot molts ànims perquè tot i que és una intervenció "fàcil", com a pares es pateix molt.
Al meu fill li van fer quan tenia 14 mesos. El van operar a l'Hospital de Terrassa però vaja suposo que serà més o menys igual.
Ens van fer-hi anar un matí a les 8 del matí en dejú. En principi era el primer a operar pq van per ordre d'edat... però al final se'l van endur a les 11 quasi... li van posar una pomada anestèsica a les manetes per posar-li la via a quiròfan i ens van deixar baixar fins la porta del passadís de quiròfans però un cop allà se'l van endur despert solet amb ells. Va ser una mar de plors de tots allò però vaja...
L'operació va durar no sé, una hora i mitja aproximadament, li van fer amb microcirugia, de fet ara que té quasi 3 anys no se li veu pràcticament cap cicatriu. Li van fer un tallet pel melic,i van passar una càmera per mirar on era exactament el testicle, i un gas per inflar la panxa per veure-ho tot bé. Al posar el gas en el seu cas, el testicle va baixar pel canal i es va posar a lloc. Llavors van obrir per sota del testicle i el van fixar a la bossa escrotal.
Un cop el van dur a reanimació i es mig despertava ens van deixar entrar a una sala i agafar-lo a coll. Feia molta peneta afònic dels tubs que li.posen de respiració, amb la via... però havia anat tot molt bé. Aquella tarda va estar dormint tota la tarda i fent pit i al vespre ja es va començar a animar però igualment ens van dir que ens hauriem de quedar una nit. L'endemà estava molt actiu i bé i les cicatrius tb molt bé. Cures a casa amb topionic i poc més.
Cada any hem fet control, de fet aquest dijous hi anem però el nostre peque el té atrofiat el testicle. Per tant quan sigui adolescent el tornaran a operar per treure'l i posar una pròtesi si vol.
Molts i molts ànims qualsevol cosa pregunta-m'ho!!!!que ara ja fa 2 anys i potser oblido alguna cosa!!!
Són uns petits valents ja veureu!
sarins

dt. abr. 26, 2016 6:11 pm

Moltes gracies per la teva resposta. Per sort hem pogut fer un canvi de metge i no ens l'operara el pocasolta del metge que ens va atendre ahir. De tota manera agraeixo les teves parsules i confio q respectin al meu fill tant com al teu.. tot i ser facil fa patir i pensar la por q es passa al qirofan es angoixant. Ja us dire com va.
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-()) -Boop-CRIS86 :-())-Witchy :-()) -Judy* :-()) -Lexi-clarivcl :-())

garota
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

dc. abr. 27, 2016 7:28 am

Me n'alegro! Perquè si no confies en el cirugià quin patir... i a sobre era cirugià infantil??? Que fort...
Espero q estigueu més tranquils. Quan l'operen?
sarins

dv. abr. 29, 2016 6:19 pm

Encara no tenim data. Dimarts tenim cita amb la cirujana nova. A veure que ens diu..

Torna a “General”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: