Nens d'alta demanda (dificils)

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
sarins
:: gosset
Entrades: 445
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 3:33 pm

Nens d'alta demanda (dificils)

EntradaAutor: sarins » dc. juny 22, 2016 7:45 pm

Hola. Obro post perque no he trobat cap fil que en parli. No se si sabeu de que parlo.... voldria compartrir experienciencia amb totes aquelles families que es puguin veure reflectides.
El meu fill ara te 3 anys i mig i despres de molt buscar per internet he arribat a la conclusdko que es un nen de alta demanda.
El deu caracter des que va neixer es intensdissim tant per lo bo com per lo dolent. Dorm poc i tot el temps que esta despert q es molt necessita estar amb mi. Mes que amb ningu.
Es absorvent fins a limits insospitats. Obssessiu. De caracter moooolt complicat. Amb dos ous com un toro i llest com la gana.
I no puc segur explicant perque no em deixa seguir... ja el tinc a sobre demanant atencio....
Algu que es troba com jo i vol compartir experiencies?
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-()) -Boop-CRIS86 :-())-Witchy :-()) -Judy* :-()) -Lexi-clarivcl :-())

grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7485
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Nens d'alta demanda (dificils)

EntradaAutor: noviachuky » dj. juny 23, 2016 8:11 am

Hola Sarins!
Sembla que parlis del meu Lau, exactament és com l'has descrit.
Nosaltres fa uns mesos que anem al CDIAP, allà ens han anat donant unes pautes i sembla que anem millorant, molt a poc a poc però hi notem millora.
El teu fill també es del 2012 oi? Han sortit rebels aquests noiets, a la classe del Lau n'hi han uns quants així, deu anar a tongades hehehehe
Hi ha moments molt crítics, ho sé, però ànims pq segur que amb l'edat canviaran, o això vull creure.
Petons, ens anem llegint per aquí
Imatge

Imatge
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. juny 23, 2016 3:11 pm

Aquí una mama d'una nena AD.
Molt desperta, demandant, absorvent i sobretot sobretot, intensa. És la paraula que crec millor la descriu.
Per sort el tema son sembla que ja está força solucionat, la resta anem fent.
Al meu bloc he escrit sobre el tema tal com ho anem vivint, que no ès fàcil (tot i que ha millorat moltíssim, o serà que ja m'hi he acostumat).
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
sarins
Entrades: 445
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 3:33 pm

EntradaAutor: sarins » dv. juny 24, 2016 6:09 pm

Gracies pels vostres comentaris. A mi el que ara mes em costa es que sembla que sempre vulgui estar enfadat. No vol gaudir de res. Les cercaviles li fan por no en vol ni sentir parlar. Piscina i jocs d'aigua res. El parc ens passem dos hores triant quin parc del barri vol i quan per fi trobem el que li agrada no vol jugar. Ni amb altres nens ni columpis ni res.. nomes tobogan pero jo l'haig d'estar pujant i baixant. Al final acabem anant a casa. nomes juga amb nens si els coneix de la llar pero no gaire.
Si pintem vol q ho fem junt i demana obssessivament tematica cavalleresca, espases; cavalls, princeses i dracs... i tot plorant i trencant i tirant per terra el q li faig pq no li agrada. Si posem videos pelis o coses del yotube tb la tenim.... ara aquest. Aquest no. No m'agrada aquest no el vull i aixi cada cosa que fem..
Es del 2013 i aquest setembre comença l'escola. No se com anira. Ara a la llar ha fet una regressio i tot i que li va costar molt adaptar-se al final va fer un canvi i anava content pero fa cosa de dos mesos la cosa ha anat enrera.
La mestra q es adorable cada dia em diu que no vol jugar a res que es queda arraconat emmurriat i q no vol participar d'algunes activitats com els jocs de aigua.
No es sempre es aixi pq quan vol es un nen metavellos i adorabe. Carinyos i simpatiquissim pero quan vol ser un "borde" ho es en tota la seva intenssitat...
Vam anar al psicoleg acompanyament psicomotriu i em van dir q es un nen normal. Que amb mi te un paper molt dominant pero res fora de lo corrent a la seva edat...
Jo de vegades quan veig als nens gaudir jugar i di ertir-se sento pena pel meu fill pq voldria q tambe disfrutes aixi. Com l'altre dia a la festa de l'espuma on tots els nens disfrutaven com bojos i el meu ho miraba desde la distancia... necessitaba treure-ho. Gracies per llegir-me.
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-()) -Boop-CRIS86 :-())-Witchy :-()) -Judy* :-()) -Lexi-clarivcl :-())

grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. juny 24, 2016 10:52 pm

SARINS, el que has escrit ara m'identifico practicament paraula per paraula. Li he llegit al meu home i també ha vist a la nostra filla.
Jo també vaig amb molta por amb tema escola... He buscat la que m'ha semblat més respectuosa als ritmes individuals, i espero no haver-me equivocat... El primer any de la llar vaig haver de prendre la decisió de treure-la de tan malament com va anar... Aquest any ha anat millor però tampoc per tirar coets...

noviachuky

EntradaAutor: noviachuky » dl. juny 27, 2016 8:56 am

Bon dia!

Doncs si, el Lau també és molt dominant, però a mida que han anat passant els mesos ha millorat una mica, ara té una mica més de paciència i es pot esperar quan vol alguna cosa i no li puc donar.

El que ens va anar molt bé per exemple es que quan hi ha conflicte mare-fill entra en escena el pare.

Es que és complicat, nosaltres per això vam anar al CDIAP, pq a part és un nen que té molta força, pica als nens, a mida que s'ha fet gran ha anat disminuint però encara és una mica "toca-pebrots". Jo ja li explico que això no ens agrada ni a la mama, ni al papa, ni als nens, però costa costa.

Petonets i ànims noies
Imatge

Imatge
Eri84
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: Eri84 » ds. gen. 14, 2017 12:31 pm

Hola guapea, una altre mare que es suma a la causa. La meva patufa te 3 anys i mig i desde fa una menos nomas vol estar amo mi, m'absorveix moltissim. A casa no em deixa pas fer res, sols vol que estigui per ella, encara que sigue miran-la com juga.. li explico mil copa de be be les coses i a vegades sembre que ho enten.. a part te un carácter foça fort, i molt cambiant... de cop estar contenta i per alguna xorringada ja se m'emprenya, o de cop i volta vol una cosa sigui menjar o qualsevol altre cosa i per algun gest o cosa que fas ja de cop no el vol..... amb la meva parella fa el mateix en el sentit de que a vegades hi juga tan be i d'altres o no el vol veure o hi te vergonya. Semble que mica en mica va entenent algunes coses pero a vegades ben be que et fa acabar la paciencia.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufOna
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 8:10 pm

EntradaAutor: bufOna » dt. gen. 24, 2017 12:19 pm

Hola noies;

Estic amb la pell de gallina...

He llegit les vostres vivències i estic entre alucinada i alleujada.

Sembla que descriviu el meu fill mitjà. És del 2012 de nadó prou tranquil, però des dels 2 anys aprox tal qual descriviu.

Anem al CDIAP des de fa 9-10 mesos, hi ha èpoques que sembla que millorem, però èpoques en que ens supera molt la situació.

Ell és el nen i el del mig de 3. Molta gent, educadores, psicolegs, amics i coneguts ens diuen que els mitjans són així, que han de trobar el seu lloc, etc.

Però nosaltres sentim que va més enllà de ser "el mitjà".

És mooooooooolt tossut, s'obssessiona, sobretot és bloqueja... i ens desespera no saber com ajudar-lo perquè veus que ell pateix.

Com algu de vosaltres deia, quan està bé, és el nen més adorable, divertit i agraït del món

Ah i també és més llest que la gana...

A nosaltres el CDIAP ens funciona a mitges... de vegades ens fa la sensació que no hi fem massa res, però segurament anem fent petits passets.
Ell ara fa P4 i li ha costat moltissim l'adaptació. Tot el curs de P3 va ser una adaptació, amb drama diari per entrar a l'aula, aquest any, per sort, anem una mica millor.

És un nen amb un món interior molt gran, li encanta cantar, i és molt feliç quan està fent el que ell vol. Però mai saps que és el que ell vol...! COm deieu, qualsevol cosa fa saltar la guspira i que s'enfadi.
Li costa molt disfrutar de les coses i menys si són inesperades o novetats.
Necessita molta anticipació.

De vegades és complicat gestionar-ho amb la família i amics, ja que tinc la sensació que no l'entenen gens i pensen que potser som nosaltres que li tolerem massa les seves "manies"

També és fa complicat amb les germanes. La gran és la seva gran protectora, és qui, amb només 8 anys, aconsegueix desbloquejar-lo, però ell és molt absorvent amb ella i ho hem de limitar, tampoc pot tenir aquesta responsabilitat...
De la petita, que te 2 anys... fins ara no en volia saber res... era una mica frustrant. Ara mica en mica la va acceptant i de vegades es fan còmplices de joc i per nosaltres és molt recomfortant veure-ho

En fi... que us entenc perfectament... i m'alegro (entre cometes) de veure que no som els únics, que no és ell que sigui extrany, sinó que hi ha més nens així.
Jo crec que són nens (i nenes) amb estrella, amb molta sensibilitat i que si poden superar aquesta etapa amb un bon acompanyament emocional poden ser nens imparables...!!
Imatge Imatge Imatge
noviachuky

EntradaAutor: noviachuky » dt. gen. 24, 2017 3:11 pm

Bufona descrius al meu Lau, ara a principis de gener ens van donar l'alta al CDIAP pq no té cap problema, es canalitzar la seva frustració i clar es taaaaaaaaaan complicat, a vegades me'n surto i a vegades no.

Són situacions "tontes" de cada dia però que a ells els afecten molt, el Lau també es del 2012 i també fa P4.

P1 va ser un horror plorava cada dia
P2 el vam canviar d'escola i perfecte fins que la seva profe va haver d'agafar la baixa, després no hi volia anar de cap manera, vam acabar el curs plorant.
P3 molt bé sempre que hi hagués la Cristina (la tutora) cada dia al matí em preguntava si hi seria la Cristina, inclús ella a la reunió em va explicar que el Lau li preguntava que marxes?
P4 per sort continua tenint la Cristina i a força d'anar-li dient potser avui no vindrà la Cristina, semblava que ho tolerava una mica més, fins la setmana passada, divendres, que no hi havia manera que entrés a classe pq no hi era la Cristina, al final amb llagrimes als ulls li vaig dir: Va Lau que la mama avui et vindrà a buscar a les 5 (a les 5 no els recullo mai, només els divendres) i així va marxar més o menys cap a la classe.

Com aquesta te'n podria explicar un munt però crec que és anar canalitzant, i amb l'entorn doncs no t'hi capfiquis, a mi quan em toquen una mica els pebrots ja els hi dic que ell es així i nosaltres treballem per ajudar-lo en el seu creixement.

Ànims guapa!
Imatge

Imatge
Arigalma
Entrades: 468
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Arigalma » dj. gen. 26, 2017 2:45 pm

Hola noies
Us he llegit i em sento identificada!
El meu fill és del 2014, la semana que ve farà els 3 anys. I just hem començat ara a anar al CDIAP perquè ja no sabiem què fer... Us explico: jo sempre dic que el meu fill és un nen d'extrems, està molt content quasi sempre, però quan s'enfada, s'enfada molt... i a sobre, quan s'enfada amb mi o el meu marit moltes vegades ens pega o ens mossega... per "sort" només ens ho fa a nosaltres.
Li costen molt els canvis, és molt tossut (com ens van dir al CDIAP és molt coherent amb les seves idees, però li costa canviar de idea), quan es focalitza en algo ja el pots intentar distreure o el que sigui que no hi ha manera. És mooooolt mogut, nerviós, i lo de dormir no ha sigut mai el seu fort... (fons els 2 anys es despertava cada hora o hora i mitja, ara se sol despertar 2 vegades "només"). Com ens van dir al CDIAp també, té tolerancia 0 a la frustració... això implica que s'enfadi ràpid.
Ja no sabem què fer, li hem dit de totes les maneres posibles que no es pega ni es mossega, que no ens agrada, que en sposem tristos, i sempre acaba demanant perdó, però de poc serveix perquè després ho torna a fer. :ufs:
No hi ha manera que jugui amb res més de 5 minuts, ara comença a voler mirar la Tablet o la tv i això a vegades ens dóna marge per poder fer algo.
El tema de ser dictador amb mi ha anat a èpoques, hem tingut èpoques en les que jo no puc marxar de casa sense que monti pollos i altres èpoques que sembla que ho tenim superat.
Doncs aquí teniu el meu petit resum del què tenim a casa.... això també ens fa replantejar-nos tenir 1 segon fill, els 2 volem, però ja ens ha passat bastanta factura a la parella i tenir un segon no sé si ho aguantariem.... :-o00m
Us aniré llegint, ja que anima veure que el teu fill és normal, que hi ha més nens com ell (potser no gaires, però existeixen).
Imatge
Eri84
Entrades: 282
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: Eri84 » ds. feb. 11, 2017 12:18 pm

hola noies com aneu? carai Arigalma deunido! la meva es una nena molt timida a fora i li agafen atacs per diro aixi de timidesa dins a casa, es molt maca pero fa igual quan s'enfada pega tira coçes etc... mossegar a mi m ho va fer dos cops i ja la vaig avisar que com ho tornes a fer li llançaria la pipa ( i les reserves de pipa) a la bassura .. i de moment no ho ha tornat a fer. Pero pegar ...ah noi!!! no hi ha manera que ho entengui, li hem explicat millons de cops k no es fa, que es lleig, que aixi no va enlloc, que no aconseguira res l'unic que si li fes algun nen aquest s'hi torni etc.... el principi semble que si que ho entengui pero re passa un dia i altre cop igual. I el que ens fa es, segons amb qui estar es porta mes o menys malament, quan estar amb me mare com que ella li ha deixat fer de tot quan era mes petita ara donçs es desmadra i clar arribem nosaltres i re es porta bfff despres la feina es nostre per calmarla. Quan estar amb son pare (estem separats pero tenim molt bon rollo) torna molt calmada no es porta tant malament (vam pactar una manera de educar i seguim els dos aquesta linea) amb la meva parella va estones a vegades no es vol separar d'ell i d'altres no el vol ni veure. A part que es una nena extramadament sensible bufff ains... mica en mica va cambiant ja que es fa gran pero hi ha dies que no saps pas que fer. Em vaig comprar uns llibres de la rosa juvé a vere si amb unes pautes aconseguim que la cosa millori.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
novella
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: novella » dt. feb. 28, 2017 10:40 am

Hola noies,

Us llegeixo i em sento molt identificada. El meu fill va ser un nadó d’alta demanda i ara, amb 4 anys i 4 mesos segueix essent un nen d’alta demanda. La veritat és que criar i educar nens amb aquest perfil sol ser esgotador, però també molt gratificant.
Recentment, des de l’escola ens han comentat que el nostre fill podria, a més, tenir altes capacitats. És quelcom que caldrà valorar i que per a nosaltres, com a pares, suposa tot un repte, però crec que en qualsevol cas és important entendre com són els nostres fills i acceptar-los. Ho dic perquè reconec que al principi, essent mare novella i amb un nadó com el meu, sentia que alguna cosa no era normal, que potser jo no ho sabia fer...i fins que no vaig entendre que el meu fill és així, i que no és res dolent, no em vaig poder relaxar.
El meu nen és un nen extremadament inquiet, sobretot mentalment. Demana constantment i té una curiositat inacabable. No calla mai, necessita explicar coses constantment. No juga sol gairebé mai perquè necessita la interacció amb nosaltres però en canvi no es relaciona gaire amb altres nens. És competitiu i és frustra amb molta facilitat. Les seves emocions solen ser molt extremes . No és fàcil de gestionar.
Per contra és un nen molt llest, precoç en gairebé tot, imaginatiu, curiós, amb una memòria excepcional. Té una sensibilitat espectacular i una empatia que ja voldrien molts adults. Veure’l aprendre és molt gratificant i enriquidor.
Ah, i sincerament, no crec que calgui anar al CDIAP, són nens perfectament sans que només necessiten un entorn que els respecti i els acompanyi.
Hi ha moments molt durs, ho reconec, però us animo a mirar als vostres fills i a acceptar-los. I quan no pogueu més...doncs res, a cagar-se en tot , que som humanes! ;-)
Imatge
Imatge
bufOna

EntradaAutor: bufOna » dt. feb. 28, 2017 11:12 am

Hola novella, (i a la resta!)

Hi ha paragrafs que escrius que els hagués pogut escriure jo. Entre d'altres, e meu fill tampoc calla mai... :-o00m necessita explicació (i ha de ser lògica) per tot, necessita posar paraules (i concretes) a tot.
No es confroma amb explicacions genèriques o més "infantils" vol concreció, detall i lògica, sinó es frustra...

És cansat, molt. I més si n'hi ha dos més, per sota i per dalt, també reclamant la seva parcela... :-o00m :-o00m :-o00m

El tema del CDIAP... com ja vaig comentar en algun post anterior, em genera molts dubtes... Hi anem no per convicció, sinó per una sèrie de caramboles que ens hi van portar, i en moments de saturació t'agafes a qualsevol raig de llum...

A mi no m'han suggerit mai el tema d'altes capacitats però si que és una sospita que de vegades hem tingut tant el pare com jo...

En definitiva... paciència... moooolta paciència, i com bé dius, són nens espectaculars, jo alucino amb ell, fa unes reflexions meravelloses, té unes sortides que et fan pixar de riure. i una sensibilitat extrema.

Però alhora també pateixo perquè tot sovint ell pateix, i és difícil saber com arribar-li, només per dir-li "ei, sóc aqui, amb tu i a totes". En els moments de crisis et porta al límit, i un cop ha baixat el souflé.. et sap greu no haver pogut gestionar de manera diferent el conflicte o la frustració.

Haig de dir, però, que ara portem una època boníssima, està traient tot lo bo i gestionant molt bé les enrabiades i frustracions... >.-<: >.-<:
Imatge Imatge Imatge
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. feb. 28, 2017 6:56 pm

És curiós el tema Altes Capacitats, pel que he anat llegint, molts Alta Demanda resulten ser Altes Capacitats.
De la meva hi ha una sospita bastant confirmada (per psicòloga experta en AACC, tot i que em va aconsellar esperar a fer les proves perque encara no té ni 3,5 anys). Amb la meva fa temps vaig començar a indagar, sobretot perque ja no només és l'Alta Demanda de tot (presència, coneixements, activitat...) si no que va començar a aparèixer ansietat. I ara anem al Cdiap per aquest tema, ja que va arribar a un moment que s'autolesionava (i no poc!). Del cole no han fet cap comentari i ara per ara, no he comentat res sobre el tema.
A veure com va tot.
Per ara, moooolta paciència i a donar resposta a les seves inquietuds.

novella

EntradaAutor: novella » dt. feb. 28, 2017 8:53 pm

PetitPrincep79 ha escrit:És curiós el tema Altes Capacitats, pel que he anat llegint, molts Alta Demanda resulten ser Altes Capacitats.
De la meva hi ha una sospita bastant confirmada (per psicòloga experta en AACC, tot i que em va aconsellar esperar a fer les proves perque encara no té ni 3,5 anys). Amb la meva fa temps vaig començar a indagar, sobretot perque ja no només és l'Alta Demanda de tot (presència, coneixements, activitat...) si no que va començar a aparèixer ansietat. I ara anem al Cdiap per aquest tema, ja que va arribar a un moment que s'autolesionava (i no poc!). Del cole no han fet cap comentari i ara per ara, no he comentat res sobre el tema.
A veure com va tot.

Ostres PetitPrincep79, això de l'ansietat i de l'autolesió deu ser complicat. La veritat és que aquests nens són tot un repte i a vegades és frustrant no poder-ho compartir amb ningú perquè, siguem sinceres, els nostres nens són "diferents", i ho dic sense connotacions negatives. El cas és q el meu nen no té res a veure amb els fills de les meves amigues i sovint em sento una mica sola. Perquè sento que pensen que és el "raro". Un exemple, vaig quedar amb una amiga x anar amb els nens a una festa de carnestoltes del barri tot i q sé que el meu fill i les multituds no són gaire amics. El meu fill va estar bé una estona però aviat es va cansar de la disfressa i quan va començar l'espectacle es va atabalar. No li agrada la música forta ni massa xivarri. Jo vaig decidir que ja era hora de marxar i la meva amiga es va quedar una mica així, fent-me sentir que el meu fill és raro i jo, és clar, també. No us passa?? No us sentiu a vegades una mica soles?? A més, és difícil que puguin entendre el què suposa criar un nen així...
Imatge
Imatge
novella

EntradaAutor: novella » dt. feb. 28, 2017 8:53 pm

PetitPrincep79 ha escrit:És curiós el tema Altes Capacitats, pel que he anat llegint, molts Alta Demanda resulten ser Altes Capacitats.
A veure com va tot.

Ostres PetitPrincep79, això de l'ansietat i de l'autolesió deu ser complicat. La veritat és que aquests nens són tot un repte i a vegades és frustrant no poder-ho compartir amb ningú perquè, siguem sinceres, els nostres nens són "diferents", i ho dic sense connotacions negatives. El cas és q el meu nen no té res a veure amb els fills de les meves amigues i sovint em sento una mica sola. Perquè sento que pensen que és el "raro". Un exemple, vaig quedar amb una amiga x anar amb els nens a una festa de carnestoltes del barri tot i q sé que el meu fill i les multituds no són gaire amics. El meu fill va estar bé una estona però aviat es va cansar de la disfressa i quan va començar l'espectacle es va atabalar. No li agrada la música forta ni massa xivarri. Jo vaig decidir que ja era hora de marxar i la meva amiga es va quedar una mica així, fent-me sentir que el meu fill és raro i jo, és clar, també. No us passa?? No us sentiu a vegades una mica soles?? A més, és difícil que puguin entendre el què suposa criar un nen així...
Imatge
Imatge
bufOna

EntradaAutor: bufOna » dt. feb. 28, 2017 9:24 pm

Totament d'acord.

Al meu no li agraden gens, tampoc, les aglomeracions i el xivarri. Mica en mica és va relaxant, però necessita moltíssima anticipació amb tot.

Si volem anar a un cercavila, festa, ball.... Li hem d'explicar molt bé que es trobarà, sinó es bloqueja i ja pots plegar veles...

Si que és veritat que moltes vegades pots sentir-te una mica frustrada o pressionada per la reacció de "l'entorn" però vaig aprenent a gestionar-ho i posant per davant el benestar emocional d'ell. Però m'ha costat i em costa encara.

És el que dieu, són nanos diferents (ni millors ni pitjors) i el que funciona en general, el que agrada en general, a ells no te perquè quadrar-los-hi...

Quan hi ha germans que si que volen apuntar-se a un bombardeig... encara és una mica més dificil...

Jo també m'he sentit sola força vegades... perquè et sents questionada... però cadascú se sap lo seu!! És un gran aprenentatge... Al cap i a la fi, vrec que si ja de per si un fill et fa millor persona, t'ajuda a coneixer-te millor, un fill com els nostres és un màster en gestió de les propies emocions i prioritats de la vida...!
Imatge Imatge Imatge
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. feb. 28, 2017 10:05 pm

Si que és cert que a vegades ets sent incompresa per l'entorn, amb la meva el que passa és que és diferent quan està a casa amb mi i el seu pare que quan està en altres llocs.
I tema festes, xivarris... Precissament, els "deures" que m'han donar del cdiap és que la meva filla m'expliqui que es per ella "estar nerviosa" (perque ella, quan es fa mal, em diu que es troba nerviosa), i el que em diu que li molesten els son forts i que hi hagi molta gent, que li fan mal les orelles i li baixa fins la panxa. I fent-se mal consegueix "aliviar-se". :-o00m

novella

EntradaAutor: novella » ds. març 04, 2017 11:07 am

Noies, i la pregunta del milió, com ho feu per gestionar l'excés d'energia? El meu nen li sobra energia per tot arreu i ja pots intentar que la gasti que sempre en té més. No es cansa mai, no para de parlar ni una milessima de segon, de tant que s'anima sol cridar i tot, acabo amb un mal de cap!! s'esvera fàcilment no és gens estrany acabar malament, ell desquiciat i fent pataleta i jo esgotada i saturada... i no hi ha pausa. Fins i tot quan aconsegueixes que miri algo a la TV fa preguntes continues. Compartiu sabiduria super mames!! Algun truc infal·lible??? ;-)
Imatge
Imatge
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. març 05, 2017 8:31 pm

novella ha escrit:Noies, i la pregunta del milió, com ho feu per gestionar l'excés d'energia? El meu nen li sobra energia per tot arreu i ja pots intentar que la gasti que sempre en té més. No es cansa mai, no para de parlar ni una milessima de segon, de tant que s'anima sol cridar i tot, acabo amb un mal de cap!! s'esvera fàcilment no és gens estrany acabar malament, ell desquiciat i fent pataleta i jo esgotada i saturada... i no hi ha pausa. Fins i tot quan aconsegueixes que miri algo a la TV fa preguntes continues. Compartiu sabiduria super mames!! Algun truc infal·lible??? ;-)

La meva més que excés d'energia (que el té, per això dorm poc), és una elevada activitat mental i xerrar tot el dia (de nit també sol xerrar). Ara portem una época molt bona (toquem fusta!) i crec que he descobert coses que li agraden: apallisar-me jugant al memory (se li dóna molt bé), inventar-se històries amb el daus de dibuixos, fer fitxes Kumon (jo que sóc anti-fitxes va i resulta que li agraden!), i jocs varis de taula (rummikub etc). He de ser-hi allà, però hem aconseguit que duri en un joc més de 2 minuts. Tant al Cdiap com per psicòloga privada coincideixen en que li presenti reptes, així que tot això que implica concentrar-se em permet que estigui més calmada.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: