Idees i suggeriments per festa d'aniversari (4 anys) a Girona

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Idees i suggeriments per festa d'aniversari (4 anys) a Girona

EntradaAutor: aiguablava » dc. jul. 20, 2016 3:21 pm

Bones!

Aquest estiu el nostre fill farà 4 anys, per començar els fa en molt mala època perquè tothom és fora. Nosaltres no volíem fer-li cap festa amb amics, sinó la gran familiar i prou però ens trobem que en els darrers mesos l'han convidat a un parell, amb un dels nens és molt amic, i és clar ens estem plantejant si fer alguna cosa nosaltres.

Hem pensat en convidar els nens i nenes amb qui és més amic i dels qui més ens parla, tot i que als 3 anys és complicat que ho expliquin bé. En tenim clars només tres. També hem de tenir en compte que quasi no ens coneixem amb els pares i alguns és que directament no els coneixem, només d'hola i adéu.

Què podem fer? Havíem pensat fer un esmorzar (a aquesta edat estan més "frescos" de matins) entre 10:30 i 11:30 un dissabte. La qüestió és a on i com? A casa, a casa llogant animació, en algun parc infantil estil Parc Màgic? Què feu vosaltres? Quina experiència teniu amb pocs nens (posem en total uns 4-8)? Què surt més a compte relació cost/dedicació? Coneixeu empreses de lloguer de petits espectacles? Quins parcs infantils ens recomaneu? Quin preu tenen?

Muntar activitats per nens de 3-4 anys i que estiguin atents és complicat.

Jo sóc detallista i

- Opció A: Fer-lo a casa dels pares, decorant el jardí, preparant un bon piscolabis per pares i nens (sandvitxos dolços i salats, trossos de pizza, begudes i pastís), i posant joguines normals (la moto sense pedals, joc de bitlles, joc de tirar l'aro, pilota, joc de pesca de peixos...) , la piscineta infantil que tenim i música infantil de fons. Havia pensat fer jocs, esmorzar, pinyata, pastís i un petit detall. Entre globus inflats amb heli, decoració, plats i gots temàtics, menjar i beguda (encara que sigui fet per nosaltres) i pastís de pastisseria, ja ens costarà minim 120 euros.

- [b]Opció B: Opció A amb variants:[/b] El mateix i fer-los participar en un petit "taller", com que ens ajudessin a fer una pizza (massa i salsa ja feta i només repartir ingredients després de netejar mans), o uns batuts o a donar forma i enfornar unes galetes amb la massa ja feta, o similar. Heu "cuinat" amb un grupet de nens?

- Opció C;: També a casa, contractant una persona per fer alguna animació 1 hora i la resta com l'opció A. Serem poquets, el jardí no és molt gran i és irregular. Al ser irregular quasi que no ens permet posar un inflable i en canvi un animador, potser ens aniria bé.

- Opció D: Convidar als nens a un parc infantil o una altra mena d'espai proper a Girona on hi hagi activitats + el menjar. No en conec cap. Només he vist per la web el Parc Màgic de Banyoles però a la web posa que a partir de 8 nens fan les festes i és que com a molt seran 8-10 nens i se'ns en falla algun, ja no hi arribarem. Hi heu anat? Quan costa un berenar/esmorzar i festa amb pastís? S'ho passen bé? N'hi ha algun de similar per Girona o més a prop? A Girona he vist que n'hi ha un que es diu PIG però em fa mala espina que no es vegin imatges dels jocs per la web i ara acabo de veure que hi ha l'Espai nens a Salt, al costat de l'Espai Gironès. En sabeu més? Ho trobo unpèl impersonal però suposo que són professionals del tema.

Escoltarem les experiències i opinions.

Gràcies!!!
SET
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 3:13 pm

Re: Idees i suggeriments per festa d'aniversari (4 anys) a Girona

EntradaAutor: SET » dc. jul. 20, 2016 6:17 pm

Bona tarda,

jo no sóc de Girona, però t'explico la meva experiència. Nosaltres fem les festes a casa els avis, perquè tenen jardí. Les fem ara al juliol, el nen és de juliol i la nena d'agost (però l'avancem perquè el 6 d'agost no hi ha ningú).

La meva filla farà 4 anys. A la festa hem convidat 10 amics. Els fem portar banyador i tovallola i corren pel pati mentre els mullem amb la manguera. Els que no volen es queden a la terrassa o al garatge i juguen amb les joguines que hi ha per allà. Els pintarem la cara amb ceres i després farem el pastís. Són 2 hores i amb això queden cobertes.

Tema menjar, amb el nen a p3 vaig fer entrepans i coses i va sobrar tot. Aquest any que ha fet 6 anys hem posat olives i patates, aigua i cacaolat i el pastís. Ha triomfat, Per la nena farem el mateix.

Jo no convido altres pares a la festa. Primer perquè els nens s'ho passen millor i es deixen anar més sense els seus pares i després perquè amb alguns pares si que tenim relació però amb altres no.

El meu fill ha anat a festes al McDonalds i al Planeta Màgic. Aquest any el seu pare volia anar també per ell al McDonalds i ell va dir que preferia la manguera de casa els avis.

Suposo que cada nen i cada realitat són diferents.
Partint de la meva experiència jo t'aconsello aigua i joguines al jardí, patates i olives i 2 hores passen més que ràpid! A part que és moooolt més barat que un txikiparc... Si disposes d'espai, jo ho tindria clar. Però, repeteixo... és la meva visió. Segur que n'hi ha per tots els gustos.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sipamasil
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

Re: Idees i suggeriments per festa d'aniversari (4 anys) a Girona

EntradaAutor: sipamasil » dc. jul. 20, 2016 10:40 pm

Jo comparteixo l'opinió de la Set. A aquesta edat els hi agrada més jugar lliurement o fer algun joc dirigit que no pas xiqui parcs. Parlo tenint present el concepte grup ja que serà una festa amb el teu peque com a protagonista i als xiqui parcs amb 3-4 anys el joc és encara molt individual.
El taller de cuina el deixaria per una mica més endavant, el gaudiran més ;-) .

Si us veieu amb cor preparar alguna gimcana, fer pintacares, pinyata i alguns balls infantils juntament amb el pica-pica i una estona de joc lliure és més que suficient. Si no, sempre podeu contractar a algú per a que us faci l'animació ( si us decanteu per això us puc assessorar una mica i fer recomanacions ). També és una bona opció llogar una piscina de boles o un castell inflable, però veig que no teniu espai, però s´ho passen pipa! ( també us puc recomanar diverses opcions si al final veieu que sí podriau ).

I per l'espai, podeu aprofitar el bon temps per fer-ho al jardí dels avis o en un parc/espai públic on estigui permès fer festes.

Espero haver-te ajudat una mica.
gemmac
:: conillet
:: conillet
Entrades: 369
Membre des de: dl. ago. 13, 2012 2:29 pm

Re: Idees i suggeriments per festa d'aniversari (4 anys) a Girona

EntradaAutor: gemmac » dl. feb. 20, 2017 12:25 pm

Hola noies! a mi tb minteresa el tema.

la meva nena fara 4 anys al abril, i habiem pensat en anar en un lloc com el lua's parc de girona o el planeta magic de banyolees. Pero nomes conec aquests dos llocs. Coneixeu algun mes?

La alternativa tb seria ferho a laire lliure...sino plou clar. Alguna idea?

Gracies
Imatge
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Idees i suggeriments per festa d'aniversari (4 anys) a Girona

EntradaAutor: aiguablava » dl. feb. 20, 2017 2:12 pm

El Lua's park el desconeixia, ara l'acabo de veure per internet. És un lloc on la gent s'ha de portar el menjar, o tenen servei de menjar també? A a web no hi ha gaire informació.

Actualment hi ha gent que fa la celebració fent alguna activitat per a tota la família, com anar a visitar una granja i després fer un piscolabis junts. Hi ha granges que tenen espais per llogar on poder dur pastissos i menjar per celebrar la festa. A mi m'han parlat per exemple de Mas Bes, molta gent de Girona hi va a celebrar l'aniversari dels nens. Però penso que es podria fer a la Fageda, tot i que cau lluny de Girona. A Iogurts La Fageda tenen un petit parc i taules de pícnic per fer un esmorzar. Penso que aquesta és la millor opció, triar una granja propera i que els pares puguin participar perquè és avorridíssim pels pares i per les mares aguantar aquest tipus de festa, almenys per a molts.

També hi ha gent que m'ha parlat del parc Espai Nens que hi ha prop de l'Espai Gironès, on hi ha la bolera, es veu que és també un estil Màgic Parc de Salt.

Un altre lloc que n'he sentit a parlar és del Txoco Girona, a l'Avinguda Lluís Pericot, uns amics nostres hi van anar, per un aniversari de nens petits. No sé si ja els van oferir càtering o ells van dur l'esmorzar però és un espai pensat per fer festes de totes les edats i és molt pràctic perquè si vius al centre hi pots anar a peu i es veu que els pares hi estan còmodes perquè al Màgic Parc molts s'avorreixen.

I per últim, tot i que veig que no tenen la web actualitzada hi ha "El Racó Màgic" una ludoteca a l'Avinguda Montilivi que és un espai on pots deixar els nens (o no) i un grup de monitors els farà tallers i entreteniments. Es veu que es una empresa que tenen monitors, que a l'estiu s'ocupen de fer casals en varis escoles i que durant l'any et poden organitzar una festa d'aniversari. Tema menjar no sé com funciona però sé que dinamitzen festes i que es pot demanar fer una festa a mida i en els dies que es convingui.

Algú ha portat els nens a museus o a tipus d'activitats que no siguin els parcs lúdics, com a granges? En aquest moment és el que més gràcia ens fa, però no sé quan surt per persona, si hi ha mínims...
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Idees i suggeriments per festa d'aniversari (4 anys) a Girona

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. feb. 20, 2017 6:34 pm

Si és a l'estiu, perquè no fer-ho a l'aire lliure, a un lloc de picnic? Per exemple a Salt per darrera del Vallvera hi ha un parc per darrera de les hortes (ara es que no em surt el nom). O anant cap a la Nestlé, darrera del cole Domeny també.
Allà a Salt ja he vist varis cumpleanys, hi ha taules de picnic i tot de lloc per còrrer.
Si algú sap tocar la guitarra, podeu fer una festassa amb música jejeje.

I si voleu lloc tancat, a mi m'agobia moltissim els parcs de boles... A Sant Julià hi ha el Pamxocolata, que és un espai diferent de joc (predomina el joc simbòlic) i preparen festes d'aniversari també.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
bimbabose
Entrades: 1
Membre des de: dv. ago. 04, 2017 4:54 pm

Re: Idees i suggeriments per festa d'aniversari (4 anys) a Girona

EntradaAutor: bimbabose » dv. ago. 04, 2017 4:58 pm

Ja ha passat una mica de temps, però vaig a contestar, ja que sóc nova i m'agrada molt aquest fòrum. Per celebrar una festa d'aniversari, el millor és fer com un Photocoll omplint-lo de felicitacions d'aniversari per a un fill o una filla (segons el sexe que sigui) això em va funcionar a la meva celebrant l'aniversari de la meva nena.

Els missatges els vaig treure d'aquí: https://mensajesdecumpleanosweb.com/hija/
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Idees i suggeriments per festa d'aniversari (4 anys) a Girona

EntradaAutor: aiguablava » ds. ago. 05, 2017 8:42 am

Gràcies!

A l'aire lliure ho trobo fantàstic.

Suposo que s'ha de mirar si l'Ajuntament deixa fer un aniversari, he sentit a dir que a determinades poblacions s'ha de demanar permís. No sé quina normativa hi ha a Girona o a Salt al respecte.

El Photocall també ha de ser entretingut i el podríem fer amb la temàtica de l'aniversari.

I contractar algun monitor per fer activitats aprofitant un parc a l'aire lliure estaria bé.
greek28
Entrades: 1
Membre des de: dv. oct. 06, 2017 1:48 pm

Re: Idees i suggeriments per festa d'aniversari (4 anys) a Girona

EntradaAutor: greek28 » dv. oct. 06, 2017 2:02 pm

Obtenga todas las citas de Imagenes de cumpleaños de nuestro sitio. Nuestro sitio es principalmente para personas que hablan español. Nos centramos totalmente en el contenido para los pueblos de varios países como spain, México, Perú, etc
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Idees i suggeriments per festa d'aniversari (4 anys) a Girona

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. oct. 06, 2017 6:32 pm

Nosaltres ara al setembre anaven a fer l'aniversari al parc de la Nestlé i a última hora va ploure i vam haver de fer un pla B.
Vam trobar un lloc que es diu txoko que et lloguen un espai amb cuina, lavabos ampli espai de taules i cadires i un parc de boles. Es troba al carrer Pericot de Girona i va anar súper bé.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::