Botes d'aigua per nens

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Botes d'aigua per nens

EntradaAutor: mercesf30 » dc. set. 28, 2016 5:05 pm

Hola! Sabeu on puc trobar botes d'aigua per un nen que fa el 23? M'encanten les de Hunter però valen 50€, ho veig una mica excessiu per ser plàstic. Sabeu d'algun lloc que en tinguin de maques? A banda d'això, creieu que cal que tinguin la part de dalt amb un elàstic ajustable perquè no hi pugui entrar aigua des de dalt o és igual? Gràcies! :: orrr::
Avatar de l’usuari
Socatchick
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 1:22 am

Re: Botes d'aigua per nens

EntradaAutor: Socatchick » dc. set. 28, 2016 5:19 pm

Jo n'hi vaig comprar al Merkalzados però pots mirar a kiabi que crec que en tenien també
En busca de la felicitat complerta!! :D

Imatge

30 Agost -- Avui hem sabut que existeixes!!
9 Desembre -- Ets una nena!!! Et direm ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge :)

Imatge

Un altre membre a la família!!
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Botes d'aigua per nens

EntradaAutor: garota » dc. set. 28, 2016 8:05 pm

Nosaltres al Decathlon, i ens han anat fantàsticament bé! Hi ha varietat de colors i ben còmodes! Jo, sota, li poso mitjons gruixuts, com els de caminar x casa així hi va còmode i calent. I no tenen ajustable a dalt, xo vaja, altres nens que sí que les duien així i si fan molt el boig, que és el que han de fer amb les botes, entra aigua igual! Solució, sempre pantaló i mitjons i les sabates de recanvi x canviar-lo allà on sigui
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Botes d'aigua per nens

EntradaAutor: Laure » dj. set. 29, 2016 7:20 am

Hola!

Sempre m'han agradat les de Du pareil au meme.
:ok:
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Botes d'aigua per nens

EntradaAutor: ner » dj. set. 29, 2016 9:17 am

Hola,

Jo les vaig comprar al Prenatal del número 23.
Imatge
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: Botes d'aigua per nens

EntradaAutor: mercesf30 » dj. set. 29, 2016 6:58 pm

Hola maques, moltes gràcies a totes!!! Me les he estat mirant totes i m'han encantat les de Decathlon :love: Són tipus Hunter, així tot d'un color, per 10€!!! Les grogues, blau cel o vermelles m'encanten. Segur que vaig aviat a comprar-les :motu:: Faré cas també de les recomanacions per la muda de canvi. Ja pot venir la pluja! :ok:
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Botes d'aigua per nens

EntradaAutor: catalanna » dj. set. 29, 2016 8:19 pm

Doncs a mi m'encaaaaaaanten les crocs! Són llises d'un color, tenen nansa perquè se les puguin posar sols i el que és més important, NO PESEN!!! No sé vosaltres però jo tenia unes botes decathlon i no me les posava mai perquè em feia mal l'esquena de caminar malament de tant que pesàven! Les crocs valen uns 25 eur però a la pàgina web hi solen haver promocions i la segona unitat surt al 50%.
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: Botes d'aigua per nens

EntradaAutor: mercesf30 » dv. set. 30, 2016 11:14 am

uiuiui Catalanna m'han encantat aquestes de Crocs en groc també!!! Les nanses també top! :ok: Aniré a veure aquestes i les de Decathlon in situ i decidiré :content: Gràcies!
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Botes d'aigua per nens

EntradaAutor: Rossinyola » dv. set. 30, 2016 11:56 am

No calen mudes! Molt millor un equip de pluja, perfecte per jugar lliurement, anar al parc encara que estigui mullat etc

Al decathlon tb n'hi ha però jo prefereixo els petos d'aquest estil, que poden posar fins i tot damunt d'un abric http://www.cosasdeenanos.com/impermeabl ... rar-petos/
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: Botes d'aigua per nens

EntradaAutor: mercesf30 » dv. set. 30, 2016 1:02 pm

Rossinyola ha escrit:No calen mudes! Molt millor un equip de pluja, perfecte per jugar lliurement, anar al parc encara que estigui mullat etc

Al decathlon tb n'hi ha però jo prefereixo els petos d'aquest estil, que poden posar fins i tot damunt d'un abric http://www.cosasdeenanos.com/impermeabl ... rar-petos/


Tenen molt bona pinta, gràcies! I per cobrir les mànigues es posa un impermeable de part de dalt o no cal?
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Botes d'aigua per nens

EntradaAutor: Rossinyola » ds. oct. 01, 2016 9:57 am

mercesf30 ha escrit:
Rossinyola ha escrit:No calen mudes! Molt millor un equip de pluja, perfecte per jugar lliurement, anar al parc encara que estigui mullat etc

Al decathlon tb n'hi ha però jo prefereixo els petos d'aquest estil, que poden posar fins i tot damunt d'un abric http://www.cosasdeenanos.com/impermeabl ... rar-petos/


Tenen molt bona pinta, gràcies! I per cobrir les mànigues es posa un impermeable de part de dalt o no cal?


Pots posar l'impermeable és clar, els hi poso si plou . Si no plou però està tot moll o enfangat, amb el peto i les botes poden jugar perfectament i anar ben abrigats a sota amb el que sigui. La veritat és una passada, per ells el dia de posar peto és dia de festa, i a l'escola el millor dia també és el que ha plogut pq també els posen botes i peto :r) POden saltar a qualsevol bassal , baixar pels tobogans mullats o anar al bosc sense mullar-se. Aquí es veu com queden posats http://www.waterproofworld.co.uk/schools/togz.htm

Al decathlon el que hi ha és aquest estil, que és un pantaló per posar a sobre https://www.decathlon.es/pantalon-imper ... 41327.html , però el peto per mi és molt millor perquè els tapa bé la cintura i part del tronc.

A l'H&M també he vist petos però més gruixuts, gairebé com per anar a la neu. JO prefereixo els que us he posat, perquè els poden dur a qualsevol època de l'any.
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::