Mal dormir!

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Mal dormir!

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dv. nov. 11, 2016 4:43 pm

MArones!!!! fa molt temps que no escric!!! Doncs veureu, el nen ja té 4 anys... i portem un mes que dormim molt malament.... cap allà les 9:30h ja dorm... i abans de les 12 ja s'ha depertat... no vol dormir sol i es un despertar constant... si algún dia allarguem una mica més són 3 o 4 hores.... però això no sol pasar!!

La veritat que jo ja vaig ben morta... no puc amb la pell..... i ell al matí està malhumorat, suposo que està cansat...

No se que fer... ni com fer-ho..... el tema de dormir els tres junts... no ho veig viable ja que s'agobia están amb nosaltres (li agrada dormir ample)...!!

Expliqueume algún truc que feu ;) i si més no.... ja m'he desfogat :)

Gràcies

la_lluna
Avatar de l’usuari
ña
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

Re: Mal dormir!

EntradaAutor: ña » ds. nov. 12, 2016 7:59 pm

Segur q no es calor, fred o sed??? Els meus els hi passa.
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Memer
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dl. març 26, 2012 11:58 am

Re: Mal dormir!

EntradaAutor: Memer » dt. nov. 15, 2016 12:55 pm

I això li havia passat abans? vull dir que si hi ha hagut alguna situació recent que ho pugui haver provocat? (nervis per alguna cosa?..) I quan es desperta què feu?
tal com comentava l'altra companya, potser té sed, o potser s'està fent pipí i es desperta? (però això ho diria, i a vegades fins i tot diuen aquestes coses per amagar una altra cosa que ni saben que tenen)

També podrieu posar un matalàs addicional a la vostra habitació...però jo crec que abans d'això intentaria averiguar pq no vol dormir sol.

Té por a la foscor? el meu també té 4 anys recent fets i no vegis com corre pel passadís fugint de la foscor!!! tinc entès que a aquesta edat el tema de la por va per aquí, es veu que va evolucionant i tal. No en tinc ni idea eh! però algo he llegit de que no diferencien massa el que és real i imaginari i tenen pors. Jo mateixa tenia molta por a la foscor..
No sé noia, lo del matalàs a la vostra habitació cada cop ho veig menys, pq clar, vosaltres no aneu a dormir a les 9:30, estaria sol igualment

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::