Llitera????

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Llitera????

EntradaAutor: numa1982 » dl. gen. 02, 2017 6:48 pm

Bon vespre!

A veure si algú ens pot ajudar amb la seva experiència. Tenim un nen de 3 anys i mig i una nena de 2. Ara estem esperant el 3r, i havíem comprat el llit kura d'ikea per a emprar-lo com a llitera, pensant wue el gran dormís a dalt, vam veure que en funció llitera era baixet i ens va semblar una bona idea. El cas és que l'hem pintat per a tunejar-lo i en anar-lo a muntar hem vist que no és recomanable per a nens de menys de 6 anys.

Algun dels vostres dorm a llitera? A partir de quina edat li vau posar? Moltes gràcies!!!!!
Imatge

ImatgeImatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Llitera????

EntradaAutor: shyla » dl. gen. 02, 2017 8:31 pm

Doncs nosaltres hi haviem pensat pero el meu petit de 21 mesos s'enfila a tot arreu i seria un perill. El gran es mou moltissim al llit i tambe em fa por. La qüestió es que dissabte vam anar a ikea i el meu fill va veure just aquest llit que comentes alla molt ben posat, amb cortines, i aixo, i va voler entrar a la part de sota i es va fer un cop al cap que el va tirar enrere... Vaig pensar que no era per nens grans com ell... Que al març farà 5 anys...
shyla l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 02, 2017 9:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
sym
:: conillet
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:36 pm

Re: Llitera????

EntradaAutor: sym » dl. gen. 02, 2017 9:14 pm

Numa nosaltres tenim una llitera però la tenim desmontada en 2 llits i dormen un al costat de l'altre, precisament pq el gran és mou molt i no em refio gens que no caigui (te 5 anys fets fa 2 mesos). Tb s'aixeca a vegdes a la nit i ve al nostre llit, i x altra banda a ells els hi agrada k ens estirem amb ells x explicar conte i adormir-se i era molt incomode.

La idea es que en un any com a molt la muntarem i ja començará a dormir a dalt amb una barrera extra (la k porta la veig baixeta), just x tenir més espai a l'habitació i posar el bressol del k vindrá.

Ja veurem com va...

Ah, la nost ra llitera és més alta k la teva, però tampoc és de les més grans.
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

Re: Llitera????

EntradaAutor: sugar » dj. gen. 05, 2017 10:54 am

Hola, jo per espai havia de posar si o si lliteres, quan la gran no tenia encara els 4 anys. Vam comprar aquesta litera que, tot i que és força alta, la barana de seguretat també ho és, a més la nena pujava i baixava sola dels tobogans, etc. molt bé:

http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/00102452/
sugar
Avatar de l’usuari
Belisa
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

Re: Llitera????

EntradaAutor: Belisa » dg. març 05, 2017 3:18 pm

Doncs jo tambe estic mirant lliteres, la gran te 4 i la petita 1, pateixo per la gran, q no caigui, he vist aixó
http://pequesseguros.com/malla-para-literas/

Alguna altre idea?

Gracies

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::