L'orinal...

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
GemmaMM
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. juny 03, 2014 12:49 pm

L'orinal...

EntradaAutor: GemmaMM » dc. feb. 15, 2017 2:34 pm

Hola a tothom, he llegit diverses entrades sobre aquest tema però són de fa temps i m'agradaria saber si encara és un tema "d'actualitat"...
En fi, al gra. El meu fill farà 4 anys el mes vinent i no hi ha manera que faci caca enlloc més que no sigui un bolquer. Li vam treure el bolquer quan tenia 2 anys i 3 mesos i la veritat és que va anar molt bé. La caca sempre ens l'ha demanat de fer al bolquer i sempre li hem posat. Hi ha èpoques de tot (em refereixo a la nostra desesperació com a pares) i actualment estem en una d'aquelles èpoques en les que ens plantegem el fet de no posar-n'hi més. Ell s'ho passa molt malament, reté la caca, i el pediatre no li dona gens d'importància. Vosaltres com ho veieu? Estem bastant desesperats...
Moltes gracies.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: L'orinal...

EntradaAutor: noviachuky » dj. feb. 16, 2017 12:33 pm

Gemma a nosaltres també ens va passar, et dic el que ens van dir que fessim i ens va funcionar, per probar no perds res.

Tu posa-li el bolquer, que faci caca com sempre, quan acabi que es tregui ell el bolquer, llenci la caca al water, es netegi el cul i tiri de la cadena.

Al cap d'una setmana de fer això ja va fer caca al wc.

Petons i ànims reina!
Imatge

Imatge
GemmaMM
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. juny 03, 2014 12:49 pm

Re: L'orinal...

EntradaAutor: GemmaMM » dv. feb. 17, 2017 7:53 pm

Ostres! Sembla un bon començament. Demà mateix ho comencem a posar en pràctica. A veure si tenim sort i funciona...
Moltes gràcies!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: L'orinal...

EntradaAutor: noviachuky » dl. feb. 27, 2017 8:45 am

Bon dia!

GemmaMM ho heu provat? Que tal va?

Petons!
Imatge

Imatge
GemmaMM
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. juny 03, 2014 12:49 pm

Re: L'orinal...

EntradaAutor: GemmaMM » dc. març 01, 2017 9:49 pm

Hola!
Sí, cada vegada que fa caca seguim el mateix ritual. De moment res de res... li fa bastant angúnia això d'haver de tirar la caca al vàter i haver-se de netejar el cul. Ho fa però demana força ajuda... Estem contents perquè fa l'esforç i ho intenta.
Quan es despulla abans d'entrar a la dutxa seu a l'orinal per poder-ho fer millor i això també hi ajuda però fer-hi caca o pipi a dins ni parlar-ne! Ja és molt que hi segui, no ho havia fet mai.
En fi, paciència i molta calma. El pediatre no li ha donat mai importància, diu que quan vulgui i estigui preparat ja ho farà, però quan t'hi trobes es fa feixuc. Hi ha èpoques millors que altres (pel que fa a la manera d'afrontar la situació els adults).

Moltes gràcies per l'interès i davant de qualsevol millora aviso immediatament!
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: L'orinal...

EntradaAutor: petipe » dj. març 02, 2017 2:00 pm

Ara diré una obvietat però... i si proveu que segui directament al wàter? Podríeu anar amb ell a comprar un adaptador d'aquells que hi ha per nens, que trïi el que li agradi i a veure si així vol seure al wàter i se "salta" l'orinal.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: L'orinal...

EntradaAutor: noviachuky » dv. març 03, 2017 8:42 am

GemmaMM al meu fill petit el que li passava es que li feia por el pas de que caigués la caca al wc o orinal, es veu que els hi costa despendre's de alguna cosa que es seva, per això el ritual de que tiri ell la caca al wc, que vegi que no passa res.

Jo em quedava a la porta mirant, li recordava els passos a seguir, però no hi intervenia mai. Es la recomanació que em van fer a mi eh.

Vinga continueu provant, anims!
Imatge

Imatge
GemmaMM
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. juny 03, 2014 12:49 pm

Re: L'orinal...

EntradaAutor: GemmaMM » ds. març 04, 2017 8:28 am

Hola noies!
Adaptadors en tenim de tots colors i formes gairebé... no funciona.
Provarem sense intervenir i que sigui ell el que faci tot el procés a veure si aixi ho aconseguim. Ho havia sentit això de que els costa perquè entenen que es desprenen d'una cosa que és seva.

Ho seguirem intentant!
Moltes gràcies,

Gemma.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::