Fobia als cargols

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Fobia als cargols

EntradaAutor: charito » dt. abr. 18, 2017 10:21 am

A veure si algu em pot ajudar, la nostra nena te un panic horrible als cargols, al arribar la primavera i començar a anar a una caseta de la familia fora de Barcelona la cosa s'ha disparat i sap molt greu veure-la com es posa, surt corrents, plorant amb un panic..... i a estones no vol sortir al jardi i prefereix estar dintre perque no hi ha cargols, o no vol anar a zones on ha vist un cargol algun cop.

El tema es que no se com reaccionar, m'han dit que sobretot no la renyi ni forci res, pero algu em pot donar mes indicacions? La puc ajudar d'alguna manera o li quedarà aquesta fobia per sempre?
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Fobia als cargols

EntradaAutor: Laure » dt. abr. 18, 2017 11:36 am

Hola charito,

no sé si et servirà, però quan jo era petita jugava a fer carreres amb cargols, que a casa els meus avis n'hi havia un munt al jardí. Els enganxava un número de paper a la closca pintat de color i els posava un tros d'enciam i feien carreres.

Potser aquest joc us pot ajudar a que els vegi com una cosa divertida!!

sort!!
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Fobia als cargols

EntradaAutor: catalanna » dt. abr. 18, 2017 1:31 pm

Jo no li donaria més importància. El meu una temporada va tenir fòbia a les sAbateries i a comprar sabates noves... i tal com va arribar va marxar. Faria el que dius, no renyar-la ni forçar-la però tampoc donar-li massa bombo, a veure si encara se sentirà protagonista i li reforçareu.
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Fobia als cargols

EntradaAutor: Aly84 » dc. abr. 19, 2017 2:32 pm

Hola!

Com ja t'han comentat, és millor no donar-li massa importància aquestes fòbies tal com venen marxen... A la meva li passava amb qualsevol insecte... a nosaltres ens va anar bé mirar i explicar contes on els insectes fossin protagonistes, així personalitzats i infantils... i també ensenyar algún llibre més tipus enciclopedia i llavors ella ja els tolera millor, li segueixen fent respecte (aranyes, avespes, mosquits...) però no marxa despavorida...
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Fobia als cargols

EntradaAutor: charito » dj. abr. 20, 2017 7:02 am

Gracies a totes!
Valenti7
Entrades: 1
Membre des de: dc. maig 20, 2020 5:03 pm

Re: Fobia als cargols

EntradaAutor: Valenti7 » dc. maig 20, 2020 5:25 pm

No et preocupis, en nins es normal tenir por a tot tipus de animals i insectes.

Normalment per diagnosticar una
fobia es necessari que duri com a minim 6 messos. A mes en el cas dels caragols si continúa no tendrá gaire impacte a la seva vida.

Si vol parlar, escoltel sense jutjarlo

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::