No pot obrir els ulls.

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Lau6
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 7:08 pm

No pot obrir els ulls.

EntradaAutor: Lau6 » ds. maig 06, 2017 7:46 pm

Hola desde fa unes setmanes hi ha dies que quan el meu fill s'aixeca de dormir al matí diu q no veu i es perquè no pot obrir el ulls com si li molestes la llum. Algú li ha passa't res semblant.
Durantel día no te cap tipus de molèstia i veu bé. L'únic es al matí es frota els ulls i es com si no pugues obrir els ulls.
El portaré al metge però volia saber si algú ha viscut res semblant.
Gràcies.
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: No pot obrir els ulls.

EntradaAutor: Maria V. » dt. maig 09, 2017 10:15 am

Podria ser una mica de lleganya que no s'arribés a veure. Jo provaria de passar-li per les parpelles una gasa amarada amb sèrum fisiològic. Sense apretar. Millor encara, que la gasa se l'hi passi ell mateix.
Lau6
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 7:08 pm

Re: No pot obrir els ulls.

EntradaAutor: Lau6 » dt. maig 09, 2017 10:19 am

Gràcies Maria ho probaré...a més quan li pasar es frota els ells i es fica les pestanyes dintre de l'ull.
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: No pot obrir els ulls.

EntradaAutor: Maria V. » dj. maig 11, 2017 5:31 pm

Una altra cosa que pots provar és rentar-li la cara, especialment les parpelles (els ulls, vaja), al raig de l'aixeta una estona. Quan els entra a l'ull alguna cosa, per exemple unes gotes de líquid que pugui perjudicar la conjuntiva, el que es recomana és rentar l'ull amb aigua molt abundant una bona estona, però això d'ell sembla més inofensiu i amb uns segons potser n'hi hauria prou.
Lau6
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 7:08 pm

Re: No pot obrir els ulls.

EntradaAutor: Lau6 » dj. maig 11, 2017 6:45 pm

Es q només ho fa a vegades es estrany perquè si tingués alguna cosa als ulls sería sempre però només ho fa a vegades y sempre pel matí tot i q fa la migdiada no li passa mai a la tarda. Li he rentat però no te rés. Li portaré al metge crec q buscaré centre privat . Ara porta temps q no ho ha tornat a fer .aniré informant
Moltes gràcies!!
Telma
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. feb. 21, 2017 11:33 am

Re: No pot obrir els ulls.

EntradaAutor: Telma » dt. maig 16, 2017 9:43 am

Hola

La meva filla feia igual l'any passat (5 anys).
En el moment de despertar-la començava que no podia obrir els ulls i estava molta estona amb ells apretats
Quan li mirava bé no tenia res, ni vermell, ni lleganyes, res de res.
Després quan començava a obrir deia que no veia bé pels costats.. uff em donava molt mal rotllo.

Però després a l'escola estava bé i durant la resta de dia no es queixava

Al cap de 3-4 dies que continuava queixant-se pel matí, la vaig portar pediatra que em va derivar a oftalmòloga i li vam fer diverses proves, entre elles un fons d'ull.
Tot va sortir perfecte. Al final vam deduïr que potser al matí li costava obrir els ulls per la llum, combinat a que a la seva millor amiga li havien posat ulleres. També al fet que va descobrir a mirar de reull i clar no es veu igual.
La veritat que després que la oftalmòloga li expliqués tot bé, va deixar de queixar-se pels matins i no ho va tornar a fer més.
A veure si aviat se li passa i sino al metge que us quedareu més tranquils
Lau6
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 7:08 pm

Re: No pot obrir els ulls.

EntradaAutor: Lau6 » dt. maig 16, 2017 12:16 pm

Moltes gràcies Telma!! A veure si es el mateix. També pensó q es per la llum perque després no ho torna a fer més. I també fa això q dius del pressionar els ulls i com es petit tot ho diu molt més exagerat. Demanaré hora al metge.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::