Se li escapa el pipí

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Se li escapa el pipí

EntradaAutor: lavidaesbonica » dt. ago. 22, 2017 4:20 pm

Hola mares, tinc una nena que ha fet els 3 anys fa dos mesos, i coincideix que des de que estem de vacances a casa dels meus pares, que se li torna a escapar el pipí. Va començar al juliol, alguns dies quan deia que tenia pipí ja tenia les calcetes una mica mullades. Però ara ja fa setmanes que li passa cada dia unes dos vegades... Va deixar el bolquer just farà un any.
A la llar no li passava mai, i a casa alguna vegada puntual. Creiem que pot ser que sigui perquè està distreta jugant, perquè ara està molt fora al carrer, al parc, piscina, etc., i que potser això influeix, i li fa mandra, però no sé...ja començo a amoïnar-me perquè just començarà P3 i això seria una complicació a tot el procés d'adaptació..!!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Se li escapa el pipí

EntradaAutor: Anna Maria » dv. ago. 25, 2017 12:59 pm

Bones,
potser no sóc la més recomanada per donar-te consells, nosaltres fem operació bolquers des de fa dos mesos i tot just ara comencem a anar una miqueteta bé. Però bé, estic sensibilitzada amb l'assumpte.
Has notat si li cou quan fa pipí o es queixa? Ho dic per descartar una infecció d'orina.
Si no ho és, jo crec que potser és el canvi de rutines que implica estar de vacances, que no va al seu water oficial... Ho dic perquè jo per exemple, amb el tema caca, quan he anat alguna vegada de vacances m'ha costat molt, o fins i tot he estat dies sense fer-ne.
Bé, molta paciència i ànims!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Se li escapa el pipí

EntradaAutor: Anna Maria » dc. set. 13, 2017 10:30 pm

Bones guapa,
com porteu el pipí, ha millorat?
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::