Consulta al pediatre o al psicóleg?? (a Manresa)

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
martulineta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. juny 15, 2015 4:38 pm

Consulta al pediatre o al psicóleg?? (a Manresa)

EntradaAutor: martulineta » dt. nov. 07, 2017 10:01 am

Bon dia mames!!

Tenim una filla de 3 anys i mig i ens agradaria anar a veure algun metge o psicòleg per fer-lis una consulta. El cas és que a aquestes alçades i després d'1 any intentant-ho encara no tenim superat el tema dels pipis i caques pel que veiem, i ens van comentar el curs passat a la llar d'infants, sembla que és realment perquè no vol. És una nena molt activa i anem veient que és també molt dispersa, no s'està més de 5 minuts jugant amb una cosa que ja en vol fer una altra. Porta fatal el tema hàbits, li "manes" una cosa i es fa la sordao no acaba mai per ella tot és un joc, estaria tot el dia jugant, saltant, demanant capritxets... i nosaltres vinga anar repetint al final és esgotador. No monta shows ni rebequeries fortes perquè de petita en aquest sentit l'hem anat pautant (sobretot el seu pare) . Segurament serà cosa de l'edat i és una fase que han de passar però ens preocupa de cara al futur que sigui una nena massa dispersa i no sigui capaç de concentrar-se, tenir paciència, saber que hi ha coses que ha de fer sí o sí etc ho porta pitjor el pare i és potser el que està més preocupat perquè diu que de vegades es veu a ell quan era petit, un nen amb molt potencial i llest però que amb prou feines va acabar la primària perquè era el típic cas de "no si és molt llest però no vol estudiar".

El nostre dubte és però si és millor consultar tot això a un pediatre o a un psicòleg infantil. O bé a algun pediatre mig metge/mig psicóleg? Algú en pot recomanar algun de la zona de Manresa??
Jo tinc referències del Marchena que diuen és molt bo i com a psicòleg havia assistit a uns tallers sobre com posar límits que els feia en Pere Alastrué i em va agradar però no en tinc referències de cap més...

Gràcies boniques!!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::