Granets al cul

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Granets al cul

EntradaAutor: tineta14 » dj. des. 14, 2017 8:01 pm

Hola! Des de fa dos o tres dies a la meva filla li han sortit molts granets al cul, són petits però alguns tenen pus. Ella no es queixa i no té cap més símptoma... l'únic que coincideix que fa uns dies que va tenir la passa de la panxa, i tot i que està recuperada, encara fa alguna caca "lletja"... No sé si té algo a veure. Mai li havia passat, ni de bebé. Em podrieu aconsellar alguna cosa? Li he posat la crema ISDIN per pells atòpiques aprofitant que me la van regalar a la farmàcia, però no he notat cap millora. ?-)
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Granets al cul

EntradaAutor: Anna Maria » dj. des. 14, 2017 10:39 pm

Hola!
No et sé dir una marca concreta pel tema dels granets, jo amb l'Isaac ha anat provant coses quan ha tingut el cul irritat. Amb l'última, que ha estat amb la que m'he quedat, és amb la Nivea de tota la vida, la de la llauna blava. Ell quan fa caca lletja li queda el voltant de l'anus ben rojet, i li va molt bé. Per la meva part, fa un parell de Nadals vaig tenir una reacció al·lèrgica i sort en vaig tenir, perquè en aquest cas em picava molt (no vaig gosar posar-me antiestamínics pel tema de la popa) i era la manera de poder-me fer fregues, notava molt alleujament i millorava la pell.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Granets al cul

EntradaAutor: tineta14 » dv. des. 15, 2017 11:25 am

Bé, és que més que irritació és només extern, vull dir que no és que ho tingui vermell de fer caca, sinó que els granets li han sortit a la zona de les nalgues...
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Granets al cul

EntradaAutor: Anna Maria » dv. des. 15, 2017 4:47 pm

Ostres, ara recordo que ma nebot gran fa un temps que té com un gra de pus a la zona del colze per la part de dins, aprofitant que hi havien d'anar pel petit al pediatra ho van consultar, i el metge va dir que devia ser un mol·lusc. Tot i que ma cunyada diu que el que surt per internet és que pot irritar, ell només es queixa quan se li peta el pus. Surt doncs sense cap causa aparent, i el pediatra li va dir que simplement ho deixés sense tapar i que quan es dutxés es rentés bé amb aigua i sabó la zona. Vida normal i també pot anar a la piscina sense perill de contagi, que els mol·luscos amb el clor i la sal no viuen.
No sé si és el mateix... descartaria també algun canvi de detergent a la roba, o de gel del cos, o potser li surten per una mica de suor, algun canvi en els teixits de la roba interior?

Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Granets al cul

EntradaAutor: garota » dl. des. 18, 2017 11:01 am

Bones! I fongs? Podrien ser fongs.....
CriCri
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. març 13, 2012 3:24 pm

Re: Granets al cul

EntradaAutor: CriCri » dt. des. 26, 2017 11:04 pm

Hola!
Als meus li surten també a vegades, no els hi molesten ni res tampoc. Els hi poso una mica de talc per assecar-los i va bé. Jo he arribat a la conclusió que es derivat del que hagin menjat (fregit = hi ha més).
Per si et serveix com oriemtació! \o.o/
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Granets al cul

EntradaAutor: jaruma » dj. des. 28, 2017 1:53 am

Al meu no li ha passat mai, però quan treballava a la llar d'infants i canviava bolquers, en veia en alguns nens. Granets petits, amb pus però no imflamats, a les nalgues. No sé de què són, però si no li molesten gens no li donaria massa importància.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::