Roncs... constipat?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Roncs... constipat?

EntradaAutor: Anna Maria » dj. feb. 08, 2018 12:01 am

Bones,
ja fa uns quants dies que l'Isaac ronca molt fort quan dorm. Durant el dia està bé, no li surt gaires mocs però tampoc veig que respiri per la boca. Però parla amb veu de nas, sobretot quan som a casa.
Altres vegades que ha estat amb constipat, grip, etc. que ha tingut mocs, no tinc consciència que hagi roncat tan fort.
Pot ser que tingui alguna cosa al nas, fins i tot alguna cosa que obstrueix?
Em fa patir perquè a més de dormir malament jo i la meva parella, sobretot veig que ell es va mig despertant amb els seus roncs.
Alguna solució?
Gràcies!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Roncs... constipat?

EntradaAutor: Rossinyola » dj. feb. 08, 2018 7:36 am

Hola! la meva filla gran va començar així als 3 anys, i va resultar que tenia carnots i amígdales grans, no sé si serà el cas del teu nen. Ara en té 5 i mig i segueix amb veu nasal, però respira millor. Mai ha fet cap otitis ni ha estat especialment malalta, per la qual cosa no ha calgut operar segons la otorrino. Ara bé, ens ha anat molt bé portar-la al "respira mejor" del Dr Pros, realment li va molt bé, i fer de rutina els rentats nasals. No treu els carnots clar, però sí que fem molta neteja de mocs que a vegades li costen de sortir.

Petons!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Roncs... constipat?

EntradaAutor: Anna Maria » dj. feb. 08, 2018 10:28 am

D'acord, ho consultaré a la pediatra.
Gràcies!
abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Roncs... constipat?

EntradaAutor: Anna Maria » dj. març 29, 2018 11:28 pm

Bones!
Quan li va passar el constipat, perquè al final sí que va resultar que tenia mocs tot i que més amagats, vam anar a la pediatra. Em va dir que sí que tenia les amigdales una mica grans. Pel que fa als carnots, havíem de fer una prova. Abans, però, em va fer gravar l'Isaac mentre dormia quan roncava, amb el jersei pujat (que se li vegués elmoviment de panxa) i em va fer omplir un qüestionari, sobre si roncava molt sovint, si es despertava, si el notava molt cansat, etc. etc. També vam repassar si havia tingut moltes otitis (només en va fer una de bebè) o amigdalitis (mai). La pediatra em va comentar que de moment ho deixàvem així, que ho anés controlant a veure si empitjorava o tal.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::