Conte per dormir al seu llit

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Conte per dormir al seu llit

EntradaAutor: Anna Maria » dv. març 23, 2018 10:54 am

Bones,
l'Isaac dorm a la nostra habitació, amb un llit empegat al nostre de 60x120. Té a punt el de "nen gran" a la seva habitació des de l'octubre, moment en que semblava que volia canviar, però que a l'hora de la veritat quan va veure que nosaltres ens tornàvem al nostre llit no ho va voler i no hi vaig insistir. Tot i que no tinc pressa, està clar que no hi cabrà per sempre al llit d'ara, i tampoc voldria proposar-li el canvi quan comenci P3 al setembre, encara que si fos ell el que ho demanés no tindria cap problema.
Coneixeu algun conte per llegir amb ell que parli sobre el tema de dormir a la seva habitació?
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Conte per dormir al seu llit

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. març 23, 2018 10:06 pm

Hola Anna Maria,

Jo he trobat aquest, però no sé si et pot servir.

https://www.boolino.es/es/blogboolino/a ... rmir-solo/

La veritat és que jo de moment no em plantejo que vagi a la seva habitació, penso que no està preparada perquè si baixo amb la germana pel motiu que sigui quan ella ja dorm i es desperta hi ha un drama!! I per adormir-se també necessita que em quedi amb ella una estona... Nosaltres tenim lloc suficient al llit, de fet al tenir ara les dues nenes vam canviar el llit per un de 1,80x2 així que de moment no hi ha problemes d'espai. M'agradaria que arribi el dia que sigui ella qui demani anar a la seva habitació (que ja té muntada per cert), però no sé si arribarà o si sempre cal "una empenta".
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Conte per dormir al seu llit

EntradaAutor: Anna Maria » dg. març 25, 2018 10:06 pm

Bones,
a mi també em faria molta il·lusió que fos ell el que decidís. És un nen molt perspicaç en segons quines coses, i els avenços que hem fet quan ell ha decidit ens han donat molt més bon resultat que allò que hem hagut de fer per qualsevol altre motiu.
Un exemple ha estat el pipí: els bolquers de dia els vam treure el juny passat. Ell estava preparat a nivell físic i mental, però quan ho vam fer a ell encara no li molestava portar-ne, i a part d'uns primers 15 dies perfectes, per això tinc clar que ho podia fer, va ser un desastre perquè ell es va cansar del que li va semblar un joc, crec jo. En canvi, els de dormir (migdiada i nit) no els hem tret fins ara al febrer, i ha anat de perles, fins ara només hi ha hagut dues fugues i a prop de l'hora d'aixecar-se perquè suposo que la bufeta estava molt plena i com que li venia el pipí adormit quan arribàvem ja havia mullat.
Ara m'apreten des de la metodologia que hi ha a P3, que ja m'han dit que les mestres volen que sàpiguin posar-se les sabates de seguida, en canvi la bata estan tot el primer trimestre ensenyant-ho. L'Isaac es posa i es treu les espardenyes de casa ell sol, en canvi les sabates (quecks) se les sap treure però posar li costa. Vaig veient quan ho vol fer i ho anem practicant, espero que al setembre ho hagi après per ganes, perquè si haig de començar a dir-li que si no se les posa ell jo no els hi poso costarà el doble.
Avui, per exemple, s'ha volgut trossar ell l'anorac (treure-se'l ja ho sap fer), i he vist que s'intentava posar el principi de la cremallera. l'he deixat fer i com que no se l'ha acabat de posar bé, no ha corregut correctament, i llavors li he explicat que havia d'empenyer el piuet de la cremallera fins a baix que quedés recte i millor.
Tot aquest rotlle per dir-te que sí, que espero que, com dius tu, no li hagi de donar empenteta. Nosaltres tenim un llit d'1,50x2, però ell vol dormir al seu llitet del costat, el d'1,20. Jo ara no el vull convidar al nostre, tant la meva parella com jo som de molt moure'ns i no som pas primets.
Compraré el llibre i el tindré preparat per si a cas, fa bona pinta. Quan el tingui i l'hagi llegit ja et diré que m'ha semblat.
Gràcies!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Conte per dormir al seu llit

EntradaAutor: aiguablava » dl. abr. 02, 2018 6:47 am

Complicat, de fet coneixem forces casos i sembla que a molts els ha funcionat dir-los que a partir d'un moment determinat (arribada estiu, sobretot) farà el canvi definitiu sense volta de full, sobretot retirant el llit que ara teniu.

Nosaltres vam optar perquè dormís des del primer dia al seu propi dormitori. Deixàvem les portes obertes i perfecte en tots els sentits. El nostre fill sempre ha dormit molt bé, no ha tingut mai pors perquè sempre ha viscut com un fet natural que hagi de dormir al seu dormitori, però he sentit a dir que això de "preparar", avisar i posar una data clau, ajuda. Clar que cada criatura és un món.

Sort.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Conte per dormir al seu llit

EntradaAutor: Anna Maria » dt. abr. 03, 2018 9:08 am

Gràcies aiguablava!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Conte per dormir al seu llit

EntradaAutor: beren » dv. abr. 20, 2018 9:26 am

He vist un llibre que es diu "Mi camita" (no sé si està en català) que sembla que ara està molt de moda perque el nen vagi a dormir al seu llit
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Conte per dormir al seu llit

EntradaAutor: Anna Maria » dv. abr. 20, 2018 11:08 am

beren ha escrit:He vist un llibre que es diu "Mi camita" (no sé si està en català) que sembla que ara està molt de moda perque el nen vagi a dormir al seu llit


De moment en català no hi és, però me l'apunto igual, gràcies!!!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::