No vol anar amb el seu pare

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
Nina5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dj. oct. 02, 2014 8:17 am

No vol anar amb el seu pare

EntradaAutor: Nina5 » dg. març 25, 2018 7:39 am

Bon dia noies,
M 'he passat la nit en vetlla i plorant.. si, sóc molt bleda per això vull escriure-us i explicar el meu cas, a veure si em podeu ajudar a com ho he de gestionar.
tinc un nen de 4 anys i un de gairebé un. El pare és bon jan però estar amb ells no és el seu fort,, ell està enamorat de la seva feina. Hauria de plegar a les 18 h però plega a les 22h. I si algun dia plega abans és x anar al gimnàs. El cas és q arriba a casa quan ja dormim. Abans li retreia, però quan un no vol tornar a casa, el q crees és mal rotllo. Així que ara ja no dic res. Entre setmana es pot dir q sóc mare soltera. M'és igual, sóc feliç amb ells i penso q pitxor x ell , que s'està perdent una etapa moooolt maca. Els caps de setmana està amb nosaltres i bé. Fem coses els 4 i bé.
q ha passat? Q ara per setmana santa ha decidit que com que jo treballo, endur-se' l a la neu uns dies. Ja ho voldrien tots els nens això de que el pare els portés a la neu, diu. Però el meu fill va marxar ahir plorant, que a l neu no hi vol anar, q vol quedar-se amb mi i el seu germanet. Li deiem, vols q marxi el pare sol? I deia q si...
total, se'l va endur...em diu q sóc massa figa flor, que em vagi acostumant perque als 14 l'enviarà a l'estiu a fora q aprengui anglès.
I la meva pregunta és, això d'obligar-los és bo? És contraproduent? Vull dir, crea traume? Fa falta?
Per lo dels 14 encara falta molt. Lo ideal seria q ell volgués marxar x ell mateix...però ara haver d'anar a la neu, calia?
No sé com dir.liq si a les tardes s'impliqués més , potser també volldria anar amb ell..
mira, al menys escrivint he vist q tampic n'hi ha per tant. Ja tornaran. El seu pare el cuidarà. A vegades ens ofeguem en un got d'aigua...
igualment publico el missatge, a veure si algú es troba com jo i m'expluca com ho gestiona...
gemmagemma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dl. des. 23, 2013 4:38 pm

Re: No vol anar amb el seu pare

EntradaAutor: gemmagemma » dg. març 25, 2018 3:48 pm

Jo em trobo entre setmana com tu i els caps de setmana el dissabte també treballa i els diumenges al mati els dedica a fer esport.
Es a dir que no hi es mai, jo no ho porto com tu sino tot el contrari, ells hi anirien molt de gust amb ell però ja no surt d'ell.
El que em fa por i penso que això a la llarga pot passar es que el dia que jo peti potser els nens tampoc i voldran anar amb ell i serà pq com tu ells mai hi han dedicat temps.
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: No vol anar amb el seu pare

EntradaAutor: rundi » dl. març 26, 2018 3:06 pm

...
rundi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 26, 2018 3:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: No vol anar amb el seu pare

EntradaAutor: rundi » dl. març 26, 2018 3:08 pm

En tot cas això d’anar a Anglaterra als 14 anys ho decidireu els dos, no?
Als nens se’ls ha d’escoltar. Si passa del nen tot l’any i Després li fa gràcia tenir-lo per anar a esquiar, és normal que el crio pensi: ves-hi sol que jo el quedo amb la mare!
I què si ets figa? És un nen petit. Tot són etapes i ara és aquesta...
Empodera’t!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: No vol anar amb el seu pare

EntradaAutor: crunchi » dl. març 26, 2018 9:30 pm

Hola, jo crec que tens un problema bastant gros amb la parella. Potser em fico on no em demanen, però personalment no em sembla correcte que durant la setmana no vulgui estar amb vosaltres (hauria de plegar a les 18h però arriba a les 22h?? :OO son moltes hores de diferencia!!! I dius que sino se'n va al gimnas?? Flipo moltissim!!!) i a sobre, ara agafa el nen sense contar amb la teva aprovació. De figa no en tens res, jo m'hagués oposat i m'hagués sortit la vena "mamá leona". Jo no li hagués deixat endur... i això dels 14 anys e sembla una amenaça molt fora de lloc. Ara mateix no té cap sentit q et digui aixo perque encara queden molts anys per endavant. A saber on estareu quan el nen tingui 14a!!!
No ho sé, jo crec que quan una parella té fills, els té per cuidar-los (i disfrutar-los) els dos, no només un. No entenc quin sentit té estar en parella a la teoria pero a la pràctica ser com mare soltera.
I que ell marxi a la neu, sense tu, tampoc ho acabo d'entendre. No dic que una parella no pugui fer coses per separat, pero tenint en compte que apenes us veieu, si ell té festa, podria aprofitar aquests dies per estar amb tots vosaltres. No només estar amb un fill. I l'altre fill??? I tu, la parella??? No sé, no em quadra gens.
Cm diu la Rundi, empodera't noia, perque a mi em sembla que t'està vacilant.... No em sembla massa normal tot el que expliques, ho sento molt.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nina5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dj. oct. 02, 2014 8:17 am

Re: No vol anar amb el seu pare

EntradaAutor: Nina5 » dt. març 27, 2018 7:03 am

Hola guapíssimes!
moltíssimes gràcies pels vostres comentaris. Teniu tota la raó amb tot.

Quan em torni a amenaçar amb això dels 14 anys li pararé el carro. De què va?? teniu raó, és una cosa que hem de decidir els dos, valorar i sobretot comptar amb la seva opinió.
I pel que fa a això de marxar, m'alegra Crunchi que em diguis que tampoc ho veus normal. Perquè jo tampoc ho veig gens normal.
He hagut de fer un trencaclosques per buscar algú que quedi amb el petit, ell deia que portar-se'n els dos era massa feina i que no podia, però jo si que he de poder entresetmana...
I si, tenim un problema de parella. Ho sé, i no crec que durem massa més. Només em falta una goteta perque vessi el got i l'engegui. Em sap greu pels petits, però és el que hi ha. Lo bo d'estar entresetmana sola és que m'he acostumat, i quan arribi el dia de la separació no em vindrà de nou, sabré organitzar-me i portar-los endavant.

I bé, la cosa bona és que ahir em va trucar el petit i ja estava content, això és molt important!!

en fi, gràcies de nou per les vostres opinions i a mirar endavant!!
arlet78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 8:37 am

Re: No vol anar amb el seu pare

EntradaAutor: arlet78 » dt. març 27, 2018 8:15 am

Hola Nina5!!

Em sembla fortissím, o sigui ell, no hi és mai, et deixa tot a tu i després es pren la llibertat d'opinar sobre el teu fill... ufff m'he posat de molt mala llet.

Es completament normal que el teu fill vulgui estar amb tu, si sempre està amb tu..Com que no pot amb els dos fills? tots sabem la feina que porten, però si es té un fill "s'apechuga", sinò no en tinguis....i al 50% els dos pares!

Ànims Nina, ets una marassa i els teus fills tindran molta sort pq apart els educaràs d'una altre manera i en les generacions futures això ja no ens passarà.
Petons!!!
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: No vol anar amb el seu pare

EntradaAutor: airuni » dt. març 27, 2018 12:06 pm

Opino igual.
Els nens tiren mes per les mares però si el pare no hi és mai, és normal que no vulgui marxar amb ell i no se l'hauria d'emportar a la força i lo dels 14 anys sense comentaris...
Jo ho tindria clar per estar sola estic sola.
Molts anims!!!
Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: No vol anar amb el seu pare

EntradaAutor: crunchi » dv. març 30, 2018 8:42 am

Me n'alegro que ho vegis clar... no sé si hi haurà punt i final en aquesta relació, pero almenys parleu-ne clarament i aviam si trobeu una solució. I si no n'hi ha cap, doncs res, bon vent i barca nova. Lo important és que tu estiguis bé perque ets el motor pels teus nens. Ells et seguiran sempre.
Me n'alegro que el nen thagi trucat i estigui animat, això tranquilitza molt :ok:
Molts anims i moltes forces per tirar endavant. Ho aconseguiràs!!! :-()-)
Imatge

Imatge
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: No vol anar amb el seu pare

EntradaAutor: PereLlull » dt. maig 08, 2018 1:58 pm

El comportament del pare és inadmissible, així com la mala imatge vers els seus fills. Vull afegir en aquest fil la importància del referent pels fills. En el cas de fill nena, és la mare a qui més s'hi fixa i vol copiar. En canvi, si és nen, és al pare a qui vol assemblar-se i copiar comportaments. Per aquesta raó, cal frenar aquesta deriva perquè el referent patriarcal que està rebent és del tot incorrecte. Tenir un fill és meravellós per tots dos, pare i mare, i mai és responsabilitat només de la dona. És perd una relació única i extraordinària primer de tot pare i fills i després familiar. Educa la tribu, no només un membre la família. Molta sort!
ignatius
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. set. 19, 2017 5:34 pm

Re: No vol anar amb el seu pare

EntradaAutor: ignatius » dv. abr. 12, 2019 5:17 am

hola!

A mi em passava el mateix! Treballava moltes hores i anava súper estressat i no volia saber res del nen perquè sincerament ho veia com quelcom aliè a la meva persona i quan eatava a casa volia descansar. Amb una mica menys d un any el nen plorava si per la força s'havia de quedar amb mi.

Finalment em vaig cansar de tant d'estrès i vaig canviar de feina. Ara li dono l'esmorzar, el porto a la guarderia, el vaig a buscar, li dono el berenar, li busco escola i estic amb ell fins la nit i els caps de setmana fem moltes coses perquè el nen s'ho passi bé.

Jo el que veig es que em va costar molt "estimar" el nen en el sentit q ho veia com una càrrega i no hi trobava cap benefici ni m'omplia ni res de res. Un pensa que això serà automàtic però no és així, i menys si no era buscat. Quan tenia mesos el deixava plorar pq em molestava haver d'estar darrere seu i ara pensant-ho seria incapaç i en sento vergonya. El que vull dir és que s'ha d'aprendre a ser pare i va ser el fet de passar algun moment bo el que em va fer tenir ganes d'estar-hi més i més temps.

Per això potser és bo que passin temps junts sempre i quan d'aquí n'arribi algun canvi i no sigui ja massa tard.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::