Comportament agressiu verbalment i mala conducta

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Maronablava
Entrades: 2
Membre des de: dg. ago. 19, 2018 9:23 pm

Comportament agressiu verbalment i mala conducta

EntradaAutor: Maronablava » dg. ago. 19, 2018 9:33 pm

Bones estic desesperada...
Tenim. In nen de 4 anys i 7 mesos que ens esta tornant bojos... Porta tot l'estiu amb un comportament que ens té molt prepcupats.
S'enfada molt, crida, ens pega i diu paraulotes com osti simpatica---, simpatica--- merda, etc... Tot el dia ens parla malament, ens diu que callem i ens fa pets amb la boca. La vosa és que ell està bé i de sobte se li gira la olla i la lia.
No sabem què fer, intentem xerrar amb ell, o el castiguem, fem el que fem se'n riu de naltros.

Jo estic segura que és perquè no sap gestionar les emocions i voliem buscar algun psicòleg que l'ajudi tant a ell com a naltros. També afdgir que té una germana de 9 mesos i ell sempre ha estat un nen qje ens demana atenció 100%. Pero estic cansada de sentir "això son gelos".. De fet li dediquem més temps a ell que a la nena.

Us hi heu trobat? Consell
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Comportament agressiu verbalment i mala conducta

EntradaAutor: jaruma » dc. ago. 22, 2018 6:43 am

Hola, nosaltres tenim un nen de 4 anys i 2 mesos, i aquest estiu també hem estat una mica desconcertats amb el comportament. A ell sobretot li va passar quan anava a escola i tot juliol, i crec que eren nervis i tensió acumulada. Enlloc de posar-se agressiu amb nosaltres (de vegades també) es picava al cap, i va arribar a tenir blaus al front! De cop i volta s'enfadava molt, es girava i ja es tornava mig "boig" i no sabíem com reaccionar.
Jo vaig plantejar-me seriosament portar-lo a un psicòleg, i pensant en el que ens podria dir, vaig pensar que segurament em diria que havia de començar per relaxar-me jo (sóc molt nerviosa i m'estresso molt ràpidament). Total, que em vaig proposar relaxar-me molt a l'estiu, prendre'm les coses amb més calma, i ell, per això o perquè no va a escola o pel que sigui, s'ha anat telaxant i ja quasi no ho fa mai. Si hi torna anirem al psicòleg.

Potser al teu li passa algo semblant, potser nota estrés o ell està nerviós pel que sigui, i no sap com gestionar-ho. Potser és una edat especialment delicada per expressar emocions, no sé. En tot cas anar al psicòleg segur que us pot ajudar.
Amb el meu tinc comprovat que enfadar-m'hi és pitjor, la cosa va creixent en tensió. Prefereixo dir-li que quan es calmi ja parlem, i quan es calma (de vegades directament li poso la tv) li dic que no vull que torni a picar/insultar, etc. Idealment se li haurien de donar alternatives, com "quan tornis a enfadar-te piques un coixí". I sempre tu calmada i comprensiva.

Ànims i paciència!
Maronablava
Entrades: 2
Membre des de: dg. ago. 19, 2018 9:23 pm

Re: Comportament agressiu verbalment i mala conducta

EntradaAutor: Maronablava » dv. ago. 24, 2018 9:52 pm

Gràcies per la teva resposta!
Jo estic segura que el que li passa és que està gelós de sa germana, ell sempre ha estat el centre i ens ha demanat atenció sempre... De fet té 4 anys i 7 mesos i no es distreu amb cap joc ell sol. Sempre hem d'estar jigant amn ell... Però clar ara molts cops no podem perquè potser just en aquell moment hem de dormir la nena per exemple....
La lia moltíssim... Avui els meus cunyats han flipat... Cridant, pegantme.. Jo calmada dientli que es calmés i ell vinga a dir-me simpatica---, calla... Per flipar. I a pegarme... Al final el meu cunyat ha agafat al nen i se l'ha endut perquè ha vist que no podia més... Esque ni estant jo en plan tranquila ni estant en plan aqui mando yo... No reacciona. I això és cada dia... Estic esgotada
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Comportament agressiu verbalment i mala conducta

EntradaAutor: Sumsi » dg. ago. 26, 2018 9:56 am

Hola Maronablava

Jo crec que el naixement de la germaneta, el seu comportament canvia però és normal i que la liin per cridar atenció, per dir que estan allà, etc., és un canvi molt gran per ells i solen comportar-se d'aquesta manera, molts ho expressen pegant, hi ha molts que peguen a altres nens, xisclant, etc., és qüestió de temps i quilos de paciència.

Jo tinc un nen de 4 anys i 9 mesos i tema comportament és bastant semblant, vull dir, que demana les coses de males maneres, i tema paraulotes ja hem passat la fase per sort, encara se li escapen.

És normal que ens saturem i busquem via d’escapatòria, i poder tenir espai per nosaltres també és essencial, o tu amb la petita i son pare que s’emporti el gran durant unes hores, almenys 1 cop a la setmana.

És molt dur i no és un camí fàcil ser mare i més amb dos, és per tornar-se boja, i això que jo només tinc un jeje.

Et recomano aquest blog:

https://www.edurespeta.com

I mirar el youtube de la Míriam Tirado A flor de pell sobre germans

I si necessiteu ajuda externa endavant, sempre va bé.

Molts ànims, quilos de paciència i molt amor per poder-lo guiar :-()-) :-()-)
Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::