Tot és avorrit...

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Tot és avorrit...

EntradaAutor: Anna Maria » dl. set. 09, 2019 8:45 am

Bones,
escric perquè necessito compartir l'etapa que està passant l'Isaac, perquè em digueu les vostres experiències i idees que pugueu tenir.
Resulta que des de fa un temps, tot ho troba avorrit, de nen petit, no vol fer res, ... Jo no sé si és que rebutja les normes, o que està en una fase d'autoafirmació molt bèstia.
Ha arribat el punt que s'ha portat malament al casalet, un lloc on juguen i fan gim-canes, i alguna fitxa, però sempre en relació amb el tema que han tocat. La major part de nens asseguts escoltant i ell (amb dos més, no l'únic) anar jugant per allà.
És bastant cansat, físicament perquè quan s'enfada monta uns "pollos" bastant considerables, però sobretot anímicament, perquè ja no sé com plantejar-li perquè canviï el xip. Potser la solució es anar trampejant, no donar-li més importància de la que té
Però si ho fa al casalet, que passarà a l'escola? Sóc conscient que a l'escola moltes vegades es comporten diferent, però és l'actitud en general que porta.
Jo suposo que no ajudo gaire perquè ho ressalto molt, ja que em preocupa molt que a més de molestar als altres nens no aprengui res, ara a P4.
Gràcies,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Tot és avorrit...

EntradaAutor: Sumsi » dl. set. 09, 2019 7:23 pm

Hola Anna Maria,

Jo crec estan en aquell interval entre no són petits ni grans i no saben on ubicar-se.
El Biel que té 5 anys, a l’octubre farà els 6 durant les vacances, tot el dia preguntava ara que farem? Quan tornarem a casa? I deia que avorrit.

Vim anar a la reserva Africana del Segean perquè ho va demanar i li vaig regalar uns prismàtics i tot, i tota l’estona dient que avorrit era, era desesperant.

Jo crec que són fases, ara el Biel està més calmat, però a l’escola també és del moguts, a p4 si un es baixava els pantalons doncs ell també, i a classe tampoc és que destaqui. Però poc a poc, ajudant-lo i fer-li veure les coses anem millorant

Abraçades i carretades de paciència i amor
Imatge
Avatar de l’usuari
June
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 28, 2012 11:55 am
Ubicació: Barcelona

Re: Tot és avorrit...

EntradaAutor: June » dc. set. 18, 2019 12:04 pm

Doncs a casa estem igual.

El meu farà 6 a l'octubre, també, i es passa els caps de setmana preguntant-nos què farem com si fóssim els guies d'un viatge organitzat. I aleshores si surts de casa, malament perquè volia quedar-se; si et quedes malament perquè volia sortir... :-o00m :-o00m T'acaba els torrons....

L'entrada a primària està sent suau i el dia a dia ha millorat bastant, òbviament. Però els caps de setmana..... :-:)
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Tot és avorrit...

EntradaAutor: Anna Maria » dj. set. 19, 2019 9:00 am

Gràcies per les vostres respostes!
L'Isaac sembla que està una mica més tranquil. Té algun rampell encara però accepta més les explicacions que li vaig donant. Jo intento explicar-li tot més calmadament i no posar-me nerviosa i sembla que funciona.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::