ANIMALS DE COMPANYIA
Re: ANIMALS DE COMPANYIA
Luva, jo si que he vist la peli "Siempre a tu lado"! Nosaltres tenim un gos com en Hachiko quan era petit, un shiba inu crema! És com un llop petito! Es fa estimar tant!
Fuzztoon, em sap greu la teva pèrdua... Segur que els nous gossets us fan molta companyia a vosaltres i al bebit@ que està de camí!
Fuzztoon, em sap greu la teva pèrdua... Segur que els nous gossets us fan molta companyia a vosaltres i al bebit@ que està de camí!
Doncs noies, jo fins que els meus pares no van agafar el gos...ni fu ni fa...la veritat que tenia una amiga que tenia un gos petitet i sempre li feien molts mimos, i l'estimaven taaaaan i li deien cosetes...i jo els hi mirava amb cara de bojos, a ella i als seus pares, perque no entenia com es podien possar aixi per un gos...
i des que els meus pares tenen gos i despres jo...ara el que no entenc es a les persones que no son així, faria el que fos pels meus gossos, es fan estimar taaaaant...
encara que m'ha fet por...he rigut moltissim amb l'intent de suïcidi
i des que els meus pares tenen gos i despres jo...ara el que no entenc es a les persones que no son així, faria el que fos pels meus gossos, es fan estimar taaaaant...
encara que m'ha fet por...he rigut moltissim amb l'intent de suïcidi
Hypatia, es que és molt difícil enntendre a la gent que té gos fins que no se'n té un. Suposo que com l'amor de mare, no saps el que és fins que tens al teu fill.
Doncs a mi això em va passar amb els gats.
Abans de conèixer el meu home els gats no m'agradaven, gairebé em feien por, em semblava que m'havien d'esgarrapar en qualsevol moment..!
doncs un dia em va portar amb una capsa de cartró, amb la moto (1 hora!!!) un gat negre, petit i escabellat...!
des d'aquell dia me'n vaig enamorar! li ha passat de tot a en Pushkar, va passar de ser un gat de ciutat, viatjar amb moto fins a un poble, viure en un pis i al final traslladar-se al camp i ser el rei del "mambo" amb les gatetes del voltant, ser pare, avi i em sembla que revesavi, la castració.... una depressió, síiiii! i ara em sembla que passa per l'etapa tranquil·la de la tercera edat, jejeje
Abans de conèixer el meu home els gats no m'agradaven, gairebé em feien por, em semblava que m'havien d'esgarrapar en qualsevol moment..!
doncs un dia em va portar amb una capsa de cartró, amb la moto (1 hora!!!) un gat negre, petit i escabellat...!
des d'aquell dia me'n vaig enamorar! li ha passat de tot a en Pushkar, va passar de ser un gat de ciutat, viatjar amb moto fins a un poble, viure en un pis i al final traslladar-se al camp i ser el rei del "mambo" amb les gatetes del voltant, ser pare, avi i em sembla que revesavi, la castració.... una depressió, síiiii! i ara em sembla que passa per l'etapa tranquil·la de la tercera edat, jejeje

En la meva familia sempre s'ha dit que els gats són traidors..... fins que van coneixer els meus dos ninos. A part de ser molt i molt guapos, son una meravella (menys quan esgarrapen el sofà....).
Fuzztoon m'han agradat molt les teves paraules a la teva gosseta! nosaltres ara tenim a la fureta malaltona, el dilluns l'operem d'un quiste al pancreas, si no va bé, també ens quedarà el record de que la vam treure d'una protectora i li vam donar una segona oportunitat.
A mi de sempre que m'han agradat els animals i sempre martiritzava als meus pares per poder-ne tenir, però ells no volien, no volien, però vaig aconseguir tenir periquitos, hamsters, tortuga...
I quan me'n vaig anar a viure pel meu compte, vaig comprar una cotorra i la meva primera fura. I quan ens hem canviat del pis a una casa amb jardí, quasi que lo primer que vam fer, és anar a buscar un gos, jjejejejejeeeeeee.
A mi de sempre que m'han agradat els animals i sempre martiritzava als meus pares per poder-ne tenir, però ells no volien, no volien, però vaig aconseguir tenir periquitos, hamsters, tortuga...
I quan me'n vaig anar a viure pel meu compte, vaig comprar una cotorra i la meva primera fura. I quan ens hem canviat del pis a una casa amb jardí, quasi que lo primer que vam fer, és anar a buscar un gos, jjejejejejeeeeeee.
Duneta que vagi molt bé l' operació, t' envio la meva energia positiva! És fotut que s' et posi el bitxitu malalt, és un gran patiment però és com amb els humans, injust! Ja ens explicaràs com ha anat tot!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Duneta, estigues tranquil·la, que els animalons són molt forts. És molt dificil que es morin en una operació... Ja veuras com tot surt bé. Si t'expliqués la de quistes i tumors que li hem arribat a treure a la Puça en les seves operacions....
De totes formes, el dilluns digues com ha anat tot!!!! Jo ja li diré a la Puceta que el dilluns li vagi a fer de gosset de la guàrdia a la teva fureta.
Molts petons.
De totes formes, el dilluns digues com ha anat tot!!!! Jo ja li diré a la Puceta que el dilluns li vagi a fer de gosset de la guàrdia a la teva fureta.
Molts petons.
Hola noies,
Avui és un dia trist a casa, hem trobat la nostra burreta Astra morta. Ha caigut per un marge, s'ha fracturat una pota i ha quedat atrapada entre dos arbres, aquesta nit ha gelat molt i no ha aguantat el fred.
Sé que per moltes us és una mica estrany, nosaltres vivim al camp i els nostres burros són per nosaltres com gossos. Són carinyosos, curiosos i mooolt tossuts. La trobarem molt a faltar. Ara ens quedarà el seu company sol, l'Opel. Avui estava molt estrany i trist és el que m'ha fet sospitar que havia passat alguna cosa.
Ara a més de la pena, hem d'intentar treure-la d'un lloc molt difícil perquè la passin a recollir amb un camió.
Avui és un dia trist a casa, hem trobat la nostra burreta Astra morta. Ha caigut per un marge, s'ha fracturat una pota i ha quedat atrapada entre dos arbres, aquesta nit ha gelat molt i no ha aguantat el fred.
Sé que per moltes us és una mica estrany, nosaltres vivim al camp i els nostres burros són per nosaltres com gossos. Són carinyosos, curiosos i mooolt tossuts. La trobarem molt a faltar. Ara ens quedarà el seu company sol, l'Opel. Avui estava molt estrany i trist és el que m'ha fet sospitar que havia passat alguna cosa.
Ara a més de la pena, hem d'intentar treure-la d'un lloc molt difícil perquè la passin a recollir amb un camió.
Eva_ reina, em sap molt de greu. Jo fa 15 dies que vaig perdre la meva gossa i se com et sents. Molts petons i molts ànims (encara que se que ara mateix no et pot consolar res), però sàpigues que aquí ens pots explcar com et sents (a mi això m'ha ajudat molt).
Espero que la pogueu treure del marge ben aviat i amb el menor dolor per vosaltres i per l'Opel.
Ànims i molts petons i abraçades.
Espero que la pogueu treure del marge ben aviat i amb el menor dolor per vosaltres i per l'Opel.
Ànims i molts petons i abraçades.
- Piruet
- :: lleona

- Entrades: 935
- Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
- Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)
Em sap greu Eva !....
Acabo de descobrir aquest post i m'ha fet gràcia llegir les vostres històries i com parlaves dels vostres animals... i ara arribo fins aquí i veig aquesta notícia... Ho sento guapa ! Molts ànims !
Petonets !!!
Acabo de descobrir aquest post i m'ha fet gràcia llegir les vostres històries i com parlaves dels vostres animals... i ara arribo fins aquí i veig aquesta notícia... Ho sento guapa ! Molts ànims !
Petonets !!!
moltes gràcies Fuzztoon i Piruet, avui és un dia trist, va bé tenir consol.
de moment no podem accedir amb el cotxe a la zona on ha caigut, ho hem intentat i rellisca massa. Haurem d'esperar un o dos dies a veure si s'asseca la terra. Això encara fa que sigui més dur. Pobra, ha tingut molt mala sort, era molt bona i carinyosa i molt bona mare dels dos petits que va tenir.
una abraçada
de moment no podem accedir amb el cotxe a la zona on ha caigut, ho hem intentat i rellisca massa. Haurem d'esperar un o dos dies a veure si s'asseca la terra. Això encara fa que sigui més dur. Pobra, ha tingut molt mala sort, era molt bona i carinyosa i molt bona mare dels dos petits que va tenir.
una abraçada
Eva_ ho sento molt! Molts ànims! Realment ha de ser molt trist. A la primera o segona pàgina, la Fuzztoon va deixar escrites unes paraules que tot i ser molt dures són molt positives, i potser llegir-les, i el pas del temps et faran veure-ho tot amb uns altres ulls. Que passin ràpid aquests dies fins que pugui descansar en pau. Una abraçada!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
hola,
jo tb acabo de descobrir aquest post, ho sento Eva...
a mi tampoc m agradaven molt els animalets...pero desde que vaig coneixer al meu xicot, m encanten..!!si es que son tan buniquets de petitets...i de grans tb..ehh

jo tb acabo de descobrir aquest post, ho sento Eva...
a mi tampoc m agradaven molt els animalets...pero desde que vaig coneixer al meu xicot, m encanten..!!si es que son tan buniquets de petitets...i de grans tb..ehh
Eva, ho sento moltissim! no vui ni pensar el dia que perdem als nostres animalons...s'estimen tant...
t'envio molts anims Eva!
t'envio molts anims Eva!
Eva... quin greu... quina mala notícia! espero que aviat la pogueu treure del marge. Ho sento!!
La meva fureta està genial. com es recuperen de ràpid de les operacions els animals no? ara només hem d'esperar que no se li reprodueixi el tumor, però de moment tot bé!
La meva fureta està genial. com es recuperen de ràpid de les operacions els animals no? ara només hem d'esperar que no se li reprodueixi el tumor, però de moment tot bé!
Moltes gràcies noies!
Tinc bones notícies, per fi l'hem pogut treure d'on va caure, demà la passaran a recollir amb un camió especial, està prohibit enterrar-los. Ha estat difícil, però ho hem aconseguit. Vull pensar en positiu, amb els bons moments que vàrem passar i penso que va estar molt bé amb nosaltres. Quan arribi a 100 missatges penjaré una foto perquè la conegueu.
Aquest vespre li he explicat a l'Arnau el nostre fill de 2 anys i 5 mesos el que havia passat. No sabia com fer-ho, li he dit que s'havia fet molt mal a la cama i s'havia mort, que ara era al cel. Ell s'ha posat tot serio i m'ha preguntat: "ha anat amb patinet?" jo no sabia si riure o plorar...! li he dit que sí, i que ara l'Opel la veuria a les estrelles.
Ostres, quin moment! com raonen encara que siguin petitons. Em sembla que ho explicaré al post que han obert avui d'ocurrències divertides.
Moltes gràcies pel vostre suport!
una forta abraçada
Tinc bones notícies, per fi l'hem pogut treure d'on va caure, demà la passaran a recollir amb un camió especial, està prohibit enterrar-los. Ha estat difícil, però ho hem aconseguit. Vull pensar en positiu, amb els bons moments que vàrem passar i penso que va estar molt bé amb nosaltres. Quan arribi a 100 missatges penjaré una foto perquè la conegueu.
Aquest vespre li he explicat a l'Arnau el nostre fill de 2 anys i 5 mesos el que havia passat. No sabia com fer-ho, li he dit que s'havia fet molt mal a la cama i s'havia mort, que ara era al cel. Ell s'ha posat tot serio i m'ha preguntat: "ha anat amb patinet?" jo no sabia si riure o plorar...! li he dit que sí, i que ara l'Opel la veuria a les estrelles.
Ostres, quin moment! com raonen encara que siguin petitons. Em sembla que ho explicaré al post que han obert avui d'ocurrències divertides.
Moltes gràcies pel vostre suport!
Duneta ha escrit:La meva fureta està genial. com es recuperen de ràpid de les operacions els animals no? ara només hem d'esperar que no se li reprodueixi el tumor, però de moment tot bé!
Duneta, m'alegro que la fura estigui bé. No coneixia ningú que en tingués de companyia. El meu avi és pagès i fa molts anys en tenia per anar a caçar conills, mare meva! una era blanca i l'altra marró, m'agradaven molt però vaja quina finalitat que tenien pobretes. Sort que el meu avi tenia molt mala punteria i sempre tornava amb el sarró buit!!! jejeje . Ho va deixar fa molts anys, va veure que a sobre de no caçar podia prendre mal algú amb aquesta punteria

Gràcies i endavant fureta!
Eva_ me n'alegro que per fi hagueu pogut treure l'Astra del marge. Us devia estar fent molt mal el saber qu seguia allà. Ara a intentar pensar i recordar totes les coses positives que us va aportar i les alegries compartides. És inevitable sentir-se trist al principi, però veuras com poc a poc la tristesa deixa lloc a un somriure als llavis cada cop que penseu en ella.
Duneta me n'alegro que en Bola segueixi rcuperant-se tant bé de l'operació!!!!!! Està fet un campió!!!!!
A vere si hi penso algún dia i us penjo les fotos dels meus bitxitos.
Duneta me n'alegro que en Bola segueixi rcuperant-se tant bé de l'operació!!!!!! Està fet un campió!!!!!
A vere si hi penso algún dia i us penjo les fotos dels meus bitxitos.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/ur]