Recull de contes :) **Projec arrenquem un somriure** :)

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Recull de contes :) **Projec arrenquem un somriure** :)

EntradaAutor: Raqueleta » dj. març 04, 2010 11:57 am

Momo ha escrit:Hola, jo li he demanat al meu sogre i m'ha dit que ell va registrar-ho al Registre de la propietat intel·lectual. Però clar, ell era un sol autor. Diu que fas els papers, has de portar-hi un exemplar del llibre i que li va costar 10€ o una cosa així. És molt fàcil, però al ser diferents autors no sé com funcionarà... A veure si hi pots trucar Littleif.
Per l'ISBN diu que és gratuït i que només va haver de portar 2 exemplars del llibre al registre d'aquí d'Andorra que s'ocupa d'aixó.

Jo per si de cas, mentrestant no penjaria els contes originals de manera lliure per aquí. Crec que tots hem pogut comprovar que de gent amb males idees n'hi ha per tot arreu... Si voleu, podem fer una lista de distribució de la gent que participa en el projecte i ens ho passem per mail de manera privada. Crec que és important que totes pugum anar veient la feina dels altres per fer un treball una mica més coesionat, però la gent de "fora" ja ho veurà quan estigui acabat, no?

Doncs trec el conte del mosquit, crec que si fa no fa ja l'ha llegit tothom. Si algú té interès, que m'ho digui i li envio per privat.
Perquè clar, el tema dels drets d'autor el vaig treure precisament perquè abans d'acabar el llibre estàvem posant els textos i els dibuixos aquí... un cop estigui fet el llibre ja tot és més senzill.

Su392, no, i ara, no m'hi dedico però m'afalaga que ho hagis pensat :love: M'agrada escriure, tot i que de contes per a nens fins ara no n'havia escrit (només un parell per als meus nebots, amb ells de protagonistes).
laucob
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dj. març 04, 2010 1:43 pm

d
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 07, 2026 8:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Estic peix
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dt. des. 01, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: Estic peix » dj. març 04, 2010 5:54 pm

Hi ha alguna idea de com serà el format del llibre? Cuartilla o apaïsat,etc.. es important a l'hora de pensar les il·lustracions.

Aquest matí quan tornava de la feina hi anava pensant. Per exemple, si fas el dibuix apaïsat Din A4 i el format acaba sent de llibre normal, llavors o poses el dibuix reduït a mitja pàgina o el fas ocupar dos pàgines juntes del llibre obert , no sé si m'explico.

No sé, potser el més pràctic seria fer-lo amb el format normal de llibre que coneixem (es que no sé si te un nom concret, cuartilla???).

Que dieu?
Ixena
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » dj. març 04, 2010 8:57 pm

Beatrizgm ha escrit:
Ixena ha escrit:Bea, per corregir-los, me'ls enviaràs? o els copio jo i te'ls envio? és que potser anava millor com ho fèiem fins ara? bé, ja em diràs alguna cosa.

Si, si, com fins ara, estan allà, de seguida que els rebo els poso als documents!

>.-<:

Ok, ja ho he vist! Com que no em sortia cap entrada nova, creia que no m'ho havies enviat, però he mirat a la carpeta i ja els he vist. Quan pugui, els corregeixo i t'ho dic!
Imatge
virusete
:: dofí
Entrades: 3084
Membre des de: dt. maig 22, 2007 11:45 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dv. març 05, 2010 8:22 am

Apunteu conte de la Laucob, jo la he ajudat una miqueta.

Les ilustracions seràn unes fotos.

Beatrizgm en uns "minutillus" te l'envio.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dv. març 05, 2010 8:35 am

virusete ha escrit:Apunteu conte de la Laucob, jo la he ajudat una miqueta.

Les ilustracions seràn unes fotos.

Beatrizgm en uns "minutillus" te l'envio.

Ei, que el volem llegir també les altres!! Poseu-lo al post encara que sigui unes hores i després el traieu, porfi...
virusete
Entrades: 3084
Membre des de: dt. maig 22, 2007 11:45 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dv. març 05, 2010 8:47 am

Ok, el poso i el trec en una estona.

Quin títol li posarieu?????
virusete l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 09, 2010 12:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dv. març 05, 2010 9:11 am

virusete ha escrit:Ok, el poso i el trec en una estona.

Quin títol li posarieu?????

Què maco... ostres, està molt bé, trobo que desmitifica el tema dels presos dolents, ensenya que els actes que fem tenen conseqüències i també està enfocat de cara a la reinserció social. Potser no preteníeu totes aquestes coses però és el que jo hi he vist.
Virusete, Laucob, enhorabona, m'ha agradat molt.

Pel que fa al títol, el que hi posa, "Tinc un amic a la presó", ja està bé, no?
Beatrizgm
:: zebra
Entrades: 1439
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:50 am
Contacta:

EntradaAutor: Beatrizgm » dv. març 05, 2010 12:42 pm

Estic peix ha escrit:Hi ha alguna idea de com serà el format del llibre? Cuartilla o apaïsat,etc.. es important a l'hora de pensar les il·lustracions.

Aquest matí quan tornava de la feina hi anava pensant. Per exemple, si fas el dibuix apaïsat Din A4 i el format acaba sent de llibre normal, llavors o poses el dibuix reduït a mitja pàgina o el fas ocupar dos pàgines juntes del llibre obert , no sé si m'explico.

No sé, potser el més pràctic seria fer-lo amb el format normal de llibre que coneixem (es que no sé si te un nom concret, cuartilla???).

Que dieu?

Aishhh!!
Siip ja se que per als il·lustradors es un problema no saber el format!!
A mi m'agradaria més un format apaissat, en un llibre on les illustrcions tenen tot el pes es el més maco, però en el nostre cas al tenir tanta varietat d'extensió de te text d'un conte a un altre i una illustració per conte, i per la comoditat de lectura crec que lo millor serà fer-ho en format vertical, i en principi la illustració només a una pàgina.

Així que conta com entre un A5 i A4 vertical (més gran que un A4 no serà segur)

Ara nomes són suposicións i encara que seria millor fer-ho al revés haurem d'adaptar el disseny a les il·lustracións i no al revés

---------------------------------
Perdoneu que vaig una liada ara i no puc seguir el tema de drets i ISBN!!!
Trec els links i despenjo els contes que suposo que ja heu llegit!

---------

LLUMA, si vols pujar el pdf al google docs, compartir-ho amb mi, mir-ho si hi ha alguan forma de compartir-ho ho publicar-ho amb les demés

--------

Una abraçada

Bea
ImatgeImatge

ImatgeImatge

*********Ja estem maquetant el recull de contes per a hospitals infantils
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=25&t=15332&start=0*********
littleif
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

EntradaAutor: littleif » ds. març 06, 2010 4:47 am

Hola noies, vaig trucar ahir al Registre de la Propietat Intelectual i em van dir que s'ha de registrar cada conte per autor. El que passa és que s'ha d'anar en persona al Registre, a menys que algú tingui signatura digital i ho podria fer per internet.
També es pot fer amb una autorització de l'autor i fotocòpia del seu DNI.
Imatge

Imatge
Estic peix
Entrades: 392
Membre des de: dt. des. 01, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: Estic peix » ds. març 06, 2010 7:48 am

Cap problema, només sabent si el voleu a pàgina sencera i com s'ha d'encaixar el dibuix n'hi ha prou.

Merci (això pinta mont bé)

(Jo no puc llegir cap conte per culpa de les restriccions, quan m'assigneu un me'l enviareu per correu per favor?)

Aishhh!!
Siip ja se que per als il·lustradors es un problema no saber el format!!
A mi m'agradaria més un format apaissat, en un llibre on les illustrcions tenen tot el pes es el més maco, però en el nostre cas al tenir tanta varietat d'extensió de te text d'un conte a un altre i una illustració per conte, i per la comoditat de lectura crec que lo millor serà fer-ho en format vertical, i en principi la illustració només a una pàgina.

Així que conta com entre un A5 i A4 vertical (més gran que un A4 no serà segur)

Ara nomes són suposicións i encara que seria millor fer-ho al revés haurem d'adaptar el disseny a les il·lustracións i no al revés

---------------------------------
laucob
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dv. març 12, 2010 8:05 am

f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 07, 2026 8:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dv. març 12, 2010 8:56 am

Laucob, si se m'acudeix alguna cosa per al títol ja t'ho diré. I sort amb les butifarres, vull dir amb els gossos!!

A la resta, això està molt mort, no hi ha contes nous? Ni dibuixos? A aquest ritme no acabarem el llibre en la vida.
I quan li donem la manteta dels desitjos al Jan potser ja estarà a la universitat!
Beatrizgm
Contacta:

EntradaAutor: Beatrizgm » dv. març 12, 2010 10:17 am

Aishhh com es nota que som mamis, treballadores o no els fills no deixen temps per fer gaires activitats extres!! :camio: :camio: :camio:

No ens estressem, poquet a poquet i a passar-ho be!! Bueno amb la llista de paraules pel Jan potser si que ens hauríem de possar que queden unes quantes... intentaré fer un cop d'ull a un diccionari i a veure si entro al altre post i proposo i ens activem!!

.... he rebut una il·lustració... la del Oriol per al conte de l'Ada !!! És :love: :love: :love: :love: de seguida que l'Elidé la vegi us la penjo aquí (l'oriol m'ha donat permís, la penjaré petitona que no es pugui fer servir per res imprés)

Laucob: També li donaré voltes al títol!! i tranquil·la amb la il·lustració segur que les saltxixes acaben sortint!! >.-<:

Pel tema DRETS buscaré info exacte de com fer-ho (potser es pot fer per correu?) us la passaré a tots els participants perquè cada un faci el registre si ho creo convenient!

Bea
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Beatrizgm
Contacta:

EntradaAutor: Beatrizgm » dv. març 12, 2010 1:59 pm

... i aquí la il·lustració que ha fet l'Oriol per al conte de l'Ada :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Si voleu saber més coses de l'artista aquí teniu el seu blog http://www.okmyfriendmeunwebo.blogspot.com
conteada_petit.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dv. març 12, 2010 2:15 pm

M'encanta, és genial, tan dolç!!!
martinica
Entrades: 529
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 7:13 pm

EntradaAutor: martinica » dv. març 12, 2010 2:41 pm

Ala que xula¡¡¡¡ la trobo tan tendre¡¡¡¡¡ crec que a l' Elide li encantará ¡¡¡¡¡¡ neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Imatge

Imatge

Imatge
Beatrizgm
Contacta:

EntradaAutor: Beatrizgm » dv. març 12, 2010 4:38 pm

martinica ha escrit:Ala que xula¡¡¡¡ la trobo tan tendre¡¡¡¡¡ crec que a l' Elide li encantará ¡¡¡¡¡¡ neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Si si, li he enviat a ella abans de posar-la aquí!! li ha agradat molt i molt!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Elidé
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dv. març 12, 2010 6:26 pm

Teniu tota la raó, m'encanta!!! :love:
Trobo que no hauria pogut plasmar millor el conte: la bola del món i els cors que representen l'amor de totes les persones que han pensat en ella durant tot aquest temps. I els clotets dels genolls i els colzes són meravellosos! >.-<: >.-<:
Ixena
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » dv. març 12, 2010 9:04 pm

M'agrada mooolt!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Felicita l'Oriol! Aix, és la nostra (amb el teu permís Elidé!) petita gran Ada!!! :love: :love: :love:
Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::