Nou Calendari Escolar i "setmana blanca" al març.
Re: Nou Calendari Escolar i "setmana blanca" al març.
Ep, això de l'escola-parking no ho dic perquè es fes un referèndum i s'hagués arribat a una decisió... L'organització actual de la societat va així,encara que no ho haguem triat directament. O no?
Penso que si només fos finalitat pedagògica l'horari i calendari serien diferents (la 6a hora no era perquè aprenguessin més, per exemple).
Penso que si només fos finalitat pedagògica l'horari i calendari serien diferents (la 6a hora no era perquè aprenguessin més, per exemple).
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 17, 2026 6:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Veig que tothom parla del "xollo" de vacances dels profes, i que és una vergonya que ens queixem. Bé, i per què no parleu de la feina?? A mi m'encanta la meva feina, hi tinc vocació perquè sino us asseguro que no seria profe, per tant no em digueu quer si no m'agrada que canviï de feina, no és el cas. La qüestio és saber veure per què tenim, a més de l'agost, la setmana santa, el nadal i els ponts. Primer perquè tal com demaneu els pares amb la setmana blanca no es pot fer tot el curs seguit sense parar, perquè no seria ni sa ni educatiu per als vostres fills. Però més important, què implica la nostra feina el dia a dia. Jo sóc profe de secundària i us asseguro que no és el mateix una feina d'oficina tranquil·la, on tu marques el teu ritme, o si et marquen el ritme pots anar treballant tu sempre i quan compleixis el calendari i una altra és tenir 30 alumnes de 15 anys que els importa una me..... tot el que els puguis explicar. Alumnes que no només no escolten, sino que parlen mentre tu expliques, alumnes que es barallen, guerres de guixos entre classes, problemes de tutoria individuals i grupals, alumnes amb greus problemes familiars i que tu com a profe has de solucionar o ajudar a millorar aquell problema perquè afecta l'alumne (hi ha casos que ens afecten molt i t'empotes la procupació a casa). A això, que és la feina habitual li sumem preparar les classes, preparar examens i corregir-los. Jo cada setmana m'haig d'endur a casa examens, i no parlo de 30, aquest anys tinc 6 comuns, per tant se'm poden arribar a acumular 180 examens per corregir. Amb les hores de feina a l'escola no en tinc prou ni de casualitat perquè estic a classe o atenent problemes d'alumnes, ho haig de fer a casa, per tant UN MUNT D'HORES EXTRES QUE NO COBRO. A tot això encara li hem de sumar feines varies que venen de la gene i que no serveixen per a res, almenys els vostres fills no ho noten en el dia a dia perquè és burocràcia, però l'hem de fer igual. Sincerament aquestes vacances de nadal i setmana santa i ponts els necesitem per pura estabilitat mental. Les mestres de primària també us explicaran els seus problemes i la dificultat de la seva feina, perquè tampoc és fàcil tenir 30 nanos més petits tots juntets a classe, alguns també amb els seus problemes personals i familiars. Ja n'hi ha prou que només sapigueu veure les vacances dels profes, en aquesta feina hi ha moltes coses més. Com totes les feines té lo bo i lo dolent, com la vostra feina, però deixeu-nos en pau d'una vegada parlant només de lo bo!!!!!!! Sincerament n'estem farts.
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
Heura ha escrit:Veig que tothom parla del "xollo" de vacances dels profes, i que és una vergonya que ens queixem. Bé, i per què no parleu de la feina?? A mi m'encanta la meva feina, hi tinc vocació perquè sino us asseguro que no seria profe, per tant no em digueu quer si no m'agrada que canviï de feina, no és el cas. La qüestio és saber veure per què tenim, a més de l'agost, la setmana santa, el nadal i els ponts. Primer perquè tal com demaneu els pares amb la setmana blanca no es pot fer tot el curs seguit sense parar, perquè no seria ni sa ni educatiu per als vostres fills. Però més important, què implica la nostra feina el dia a dia. Jo sóc profe de secundària i us asseguro que no és el mateix una feina d'oficina tranquil·la, on tu marques el teu ritme, o si et marquen el ritme pots anar treballant tu sempre i quan compleixis el calendari i una altra és tenir 30 alumnes de 15 anys que els importa una me..... tot el que els puguis explicar. Alumnes que no només no escolten, sino que parlen mentre tu expliques, alumnes que es barallen, guerres de guixos entre classes, problemes de tutoria individuals i grupals, alumnes amb greus problemes familiars i que tu com a profe has de solucionar o ajudar a millorar aquell problema perquè afecta l'alumne (hi ha casos que ens afecten molt i t'empotes la procupació a casa). A això, que és la feina habitual li sumem preparar les classes, preparar examens i corregir-los. Jo cada setmana m'haig d'endur a casa examens, i no parlo de 30, aquest anys tinc 6 comuns, per tant se'm poden arribar a acumular 180 examens per corregir. Amb les hores de feina a l'escola no en tinc prou ni de casualitat perquè estic a classe o atenent problemes d'alumnes, ho haig de fer a casa, per tant UN MUNT D'HORES EXTRES QUE NO COBRO. A tot això encara li hem de sumar feines varies que venen de la gene i que no serveixen per a res, almenys els vostres fills no ho noten en el dia a dia perquè és burocràcia, però l'hem de fer igual. Sincerament aquestes vacances de nadal i setmana santa i ponts els necesitem per pura estabilitat mental. Les mestres de primària també us explicaran els seus problemes i la dificultat de la seva feina, perquè tampoc és fàcil tenir 30 nanos més petits tots juntets a classe, alguns també amb els seus problemes personals i familiars. Ja n'hi ha prou que només sapigueu veure les vacances dels profes, en aquesta feina hi ha moltes coses més. Com totes les feines té lo bo i lo dolent, com la vostra feina, però deixeu-nos en pau d'una vegada parlant només de lo bo!!!!!!! Sincerament n'estem farts.
Heura, jo he preguntat lo del les vacances que teniu els mestres perque no em quadra quan dieu que teniu les mateixes que la resta de gent. I veig que no és així, que en teniu més.
Que la vostra feina és dura?, no dic pas que no. Que teniu molta responsabilitat? si, segur. Que sou molt importants per la societat i per l'educació dels nostres fills? Evidentment.
Ara no vull que t'enfadis, però es que teniu tendència a victimitzar una mica la vostra situació sense tenir en compte que hi ha moltíssimes feines igual o més estressants que la vostra. Quan jo treballava d'assalariada no és que fés hores extres, és que directament vivia a l'empresa. T'asseguro que estar a una oficina com tu dius no és anar fent: jo he treballat de 5 del matí a 11 de la nit molts, motls dies, moltes nits senceres, caps de setmana, mesos sencers sense descansar ni un dia. I això t'asseguro que també afectava a la meva salut mental i física. Ah! I a la meva vida familiar! I pel que fa a la responsabilitat, doncs mira, una errara meva podia suposar pèrdues milionaries a l'empresa (jo crec que això també és responsabilitat, no?)
Bé, i després de tot això, segueixo dient que em sembla perfecta la setmana blanca. El que em sembla una chorrada és dir que és per anar a esquiar (coi, que tothom la fagi servir pel que vulgui, no?).
I una altra cosa, us he anat llegint i encara no tinc clar perquè als mestres no us sembla bé.
brunadenit ha escrit:jo confio que el canvi s'ha fet per raons pedagògiques perquè continuo dient que no crec que no hi hagi pedagogs (que no mestres) radera la conselleria.
Doncs ho dissimulen molt bé, creu-me. Decisió darrera decisió que prenen ... I en Maragall, creu-me, tampoc és pedagog.
- brunadenit
- :: zebra

- Entrades: 1361
- Membre des de: dg. abr. 11, 2010 7:46 pm
Si dic que fem servir l'escola com a parking és per siceritat. Jo si pugués aniria a buscar la meva filla a l'hora de dinar, us ho asseguro, i a la tarda estaria per ella i no l'apuntaria a activitats extraescolars. Ara, jo soc sincera, perquè és una cosa que no em fa sentir orgullosa i ho sé i en soc concient.
xinxeta, no he dit pas que no tingueu un mes de vacances. Dic que si, posem per cas, a nivell nacional (o sigui tot un país) es considera que és millor que els nens comencin aquest dia i que les vacances estiguin partides i que enlloc de fer totes les vacances a l'agost una part les feu altres setmanes durant l'any, doncs no veig la diferència amb la gran majoria de feines. Evidentment us podeu queixar per la vostra situació laboral, però llavors no digueu que és per criteris pedagògics, sinó per l'empitjorament de la situació laboral. Només volia dir això. Tinc moltes amigues mestres i mai m'han negat que tenen millor horari i vacances que la resta. Que no ho voleu perdre? Evident!
Ara, això que dieu que ens fem mestres si volem aquests horaris... va en contra vostra. Si un es fa mestre hauria de ser per vocació, no per l'horari. Si tothom ho fes així seria molt millor per la societat, sobretot els professors d'institut.
Bon diumenge!
xinxeta, no he dit pas que no tingueu un mes de vacances. Dic que si, posem per cas, a nivell nacional (o sigui tot un país) es considera que és millor que els nens comencin aquest dia i que les vacances estiguin partides i que enlloc de fer totes les vacances a l'agost una part les feu altres setmanes durant l'any, doncs no veig la diferència amb la gran majoria de feines. Evidentment us podeu queixar per la vostra situació laboral, però llavors no digueu que és per criteris pedagògics, sinó per l'empitjorament de la situació laboral. Només volia dir això. Tinc moltes amigues mestres i mai m'han negat que tenen millor horari i vacances que la resta. Que no ho voleu perdre? Evident!
Ara, això que dieu que ens fem mestres si volem aquests horaris... va en contra vostra. Si un es fa mestre hauria de ser per vocació, no per l'horari. Si tothom ho fes així seria molt millor per la societat, sobretot els professors d'institut.
Bon diumenge!
Crec que aquest post està sortint del seu tema per passar a l'eterna discussió de comparar la feina dels mestres i, sobretot, les vacances, amb les altres feines. A veure, anem per parts.
Pel que fa a la pedagogia:
- Personalment, com a mestra, crec que aquesta setmana blanca pedagògicament no té massa sentit. Com altres mestres ja han dit penso que és una manera absurda de destarotar el ritme de treball tan difícil d'aconseguir.
-Mirant el calendari escolar ens surt un primer trimestre llarguíssim, amb el doble de setmanes lectives que el tercer trimestre i dues setmanes més que el segon, per tant si el que es pretén és equilibrar els períodes lectius allargant el primer trimestre i escurçant el segon, no s'aconsegueix precisament. El problema que tenim a aquest país és que som incapaços de fer les coses ben fetes i ens quedem a mitges tintes. Perquè si som un país laic hem de seguir fent les vacances per Setmana Santa fent que un any un trimestre duri un mes més o menys que un altre any? Fem unes vacances de primavera com cal.
- A principis de setembre fa molta calor i la concentració disminueix molt (a part que els petits no ho passen gaire bé a les aules amb segons quines temperatures). Canviar el calendari abans d'acondicionar les aules és com exigir-te deixar el cotxe a casa abans de posar transport públic.
- Quan jo era petita començàvem el curs el dia 15 i fèiem intensiva tot el setembre. Al juny també fèiem intensiva, la Setmana Santa durava un dia més i també teníem dos dies més de vacances de Nadal i no hi havia tan fracàs escolar. Els problemes de fracàs escolar no se sloucionen amb més hores ni dies lectius sinó amb més recursos econòmics i, sobretot, humans. La diversitat que hi ha ara a les aules demana més professionals i recursos, no més hores.
(- En el nou calendari esolar es comença el curs el dia 7 de gener. Abans es començava el 9, després el 8 i ara el 7. Sabeu que s'aconseguirà amb això oi? Bye bye Reis Mags, Wellcome Papa Noël.)
Pel que fa a la conciliació laboral:
- El món està canviant i és evident que cada cop és més difícil organitzar-se amb els petits quan no estan a l'escola. Però qui ha de solucionar això? Si és un problema laboral és l'estat i les empreses qui ho han de solucionar. L'escola no és el pàrquing dels nens, sinó el lloc on van a aprendre i per a això ja hi van proutes hores. La revolució d'ha de fer en el món laboral. Més teletreball, més horaris flexibles, més guarderies, casals i colònies organitzats per les empreses, etc. A Alemanya els nens acaben l'escola al migdia i us asseguro que els seus pares també treballen. La conciliació familiar-laboral no és tasca de l'escola. La tasca de l'escola és educar els nens, no "guardar-los". Però és clar, estem al país que estem, millor apedaçar que solucionar.
I finalment, pel que fa a les vacances dels mestres, no crec que sigui un tema a tractar aquí ni enlloc. Sí, tenim més vacances que la majoria, però quin és el problema? No ho entenc. En què afecta als no mestres? És que us treuen vacances als altres per donar-les als mestres? Hem de treballar més dies per fer contents als que es queixen? Que hi guanyaran? Els nens aniran al cole els mateixos dies tan si fem o no fem vacances nosaltres.
- Personalment, com a mestra, crec que aquesta setmana blanca pedagògicament no té massa sentit. Com altres mestres ja han dit penso que és una manera absurda de destarotar el ritme de treball tan difícil d'aconseguir.
-Mirant el calendari escolar ens surt un primer trimestre llarguíssim, amb el doble de setmanes lectives que el tercer trimestre i dues setmanes més que el segon, per tant si el que es pretén és equilibrar els períodes lectius allargant el primer trimestre i escurçant el segon, no s'aconsegueix precisament. El problema que tenim a aquest país és que som incapaços de fer les coses ben fetes i ens quedem a mitges tintes. Perquè si som un país laic hem de seguir fent les vacances per Setmana Santa fent que un any un trimestre duri un mes més o menys que un altre any? Fem unes vacances de primavera com cal.
- A principis de setembre fa molta calor i la concentració disminueix molt (a part que els petits no ho passen gaire bé a les aules amb segons quines temperatures). Canviar el calendari abans d'acondicionar les aules és com exigir-te deixar el cotxe a casa abans de posar transport públic.
- Quan jo era petita començàvem el curs el dia 15 i fèiem intensiva tot el setembre. Al juny també fèiem intensiva, la Setmana Santa durava un dia més i també teníem dos dies més de vacances de Nadal i no hi havia tan fracàs escolar. Els problemes de fracàs escolar no se sloucionen amb més hores ni dies lectius sinó amb més recursos econòmics i, sobretot, humans. La diversitat que hi ha ara a les aules demana més professionals i recursos, no més hores.
(- En el nou calendari esolar es comença el curs el dia 7 de gener. Abans es començava el 9, després el 8 i ara el 7. Sabeu que s'aconseguirà amb això oi? Bye bye Reis Mags, Wellcome Papa Noël.)
- El món està canviant i és evident que cada cop és més difícil organitzar-se amb els petits quan no estan a l'escola. Però qui ha de solucionar això? Si és un problema laboral és l'estat i les empreses qui ho han de solucionar. L'escola no és el pàrquing dels nens, sinó el lloc on van a aprendre i per a això ja hi van proutes hores. La revolució d'ha de fer en el món laboral. Més teletreball, més horaris flexibles, més guarderies, casals i colònies organitzats per les empreses, etc. A Alemanya els nens acaben l'escola al migdia i us asseguro que els seus pares també treballen. La conciliació familiar-laboral no és tasca de l'escola. La tasca de l'escola és educar els nens, no "guardar-los". Però és clar, estem al país que estem, millor apedaçar que solucionar.
I finalment, pel que fa a les vacances dels mestres, no crec que sigui un tema a tractar aquí ni enlloc. Sí, tenim més vacances que la majoria, però quin és el problema? No ho entenc. En què afecta als no mestres? És que us treuen vacances als altres per donar-les als mestres? Hem de treballar més dies per fer contents als que es queixen? Que hi guanyaran? Els nens aniran al cole els mateixos dies tan si fem o no fem vacances nosaltres.
Sita81 muy bien dichas tus palabras
Hay cosas que no se entienden...
Si el rendimiento academico esta disminuyendo no hay que inventar cosas.. sino a lo mejor volver a las que antes funcionaban.
Enpecanzo por las jornadas intensivas.. no te tienes que ir Alemania.. como ya he comentado en Andalucia las siguen haciendo.
Hay cosas que no se entienden...
Si el rendimiento academico esta disminuyendo no hay que inventar cosas.. sino a lo mejor volver a las que antes funcionaban.
Enpecanzo por las jornadas intensivas.. no te tienes que ir Alemania.. como ya he comentado en Andalucia las siguen haciendo.
El tema de les vacances dels mestres és pesat de sentir i pesat de respondre, cansa tanta explicació.... la "ràbia" que hi posa molta gent en contra dels mestres i les seves "meravelloses" vacances, hauria d'anar enfocada cap a una altra banda. Nosaltres no decidim els horaris laborals dels pares i tampoc decidim el calendari escolar.
Sita81 ha escrit:Crec que aquest post està sortint del seu tema per passar a l'eterna discussió de comparar la feina dels mestres i, sobretot, les vacances, amb les altres feines. A veure, anem per parts.
Genials les teves paraules Sita!! jo no ho podria haver dit millor!

Heura ha escrit:Veig que tothom parla del "xollo" de vacances dels profes, i que és una vergonya que ens queixem. Bé, i per què no parleu de la feina?? A mi m'encanta la meva feina, hi tinc vocació perquè sino us asseguro que no seria profe, per tant no em digueu quer si no m'agrada que canviï de feina, no és el cas. La qüestio és saber veure per què tenim, a més de l'agost, la setmana santa, el nadal i els ponts. Primer perquè tal com demaneu els pares amb la setmana blanca no es pot fer tot el curs seguit sense parar, perquè no seria ni sa ni educatiu per als vostres fills. Però més important, què implica la nostra feina el dia a dia. Jo sóc profe de secundària i us asseguro que no és el mateix una feina d'oficina tranquil·la, on tu marques el teu ritme, o si et marquen el ritme pots anar treballant tu sempre i quan compleixis el calendari i una altra és tenir 30 alumnes de 15 anys que els importa una me..... tot el que els puguis explicar. Alumnes que no només no escolten, sino que parlen mentre tu expliques, alumnes que es barallen, guerres de guixos entre classes, problemes de tutoria individuals i grupals, alumnes amb greus problemes familiars i que tu com a profe has de solucionar o ajudar a millorar aquell problema perquè afecta l'alumne (hi ha casos que ens afecten molt i t'empotes la procupació a casa). A això, que és la feina habitual li sumem preparar les classes, preparar examens i corregir-los. Jo cada setmana m'haig d'endur a casa examens, i no parlo de 30, aquest anys tinc 6 comuns, per tant se'm poden arribar a acumular 180 examens per corregir. Amb les hores de feina a l'escola no en tinc prou ni de casualitat perquè estic a classe o atenent problemes d'alumnes, ho haig de fer a casa, per tant UN MUNT D'HORES EXTRES QUE NO COBRO. A tot això encara li hem de sumar feines varies que venen de la gene i que no serveixen per a res, almenys els vostres fills no ho noten en el dia a dia perquè és burocràcia, però l'hem de fer igual. Sincerament aquestes vacances de nadal i setmana santa i ponts els necesitem per pura estabilitat mental. Les mestres de primària també us explicaran els seus problemes i la dificultat de la seva feina, perquè tampoc és fàcil tenir 30 nanos més petits tots juntets a classe, alguns també amb els seus problemes personals i familiars. Ja n'hi ha prou que només sapigueu veure les vacances dels profes, en aquesta feina hi ha moltes coses més. Com totes les feines té lo bo i lo dolent, com la vostra feina, però deixeu-nos en pau d'una vegada parlant només de lo bo!!!!!!! Sincerament n'estem farts.
Jo ja he donat la meva opinió a aquest post sobre la setmana blanca. Ara vé....aquesta tendència a victimitzar d'alguns mestres no m'agrada gens! Ja vaig dir que cada feina és com és, cada professional se sap lo seu, les coses bones i les dolentes, i els mestres iguals! No es pot comparar.....ni entenc a que ve que expliquis amb detalls cadascuna de les teves tasques i menys amb aquesta mala llet, amb perdó. Serà que hi ha molta gent que s'ha posat amb la teva feina, perque sino, no ho entenc....

Julyet ha escrit:Ep, això de l'escola-parking no ho dic perquè es fes un referèndum i s'hagués arribat a una decisió... L'organització actual de la societat va així,encara que no ho haguem triat directament. O no?
Entenc el que vols dir, eh, però veure l'escola com un pàrking o no ja depèn de cadascú. Jo no la hi veig.
Pedagògicament parlant, jo també penso que la Setmana blanca deixa els trimestres partits d'una manera una mica "estranya", que potser dificultarà el ritme de la classe. Però prefereixo esperar a veure què passa. En podríem tornar a parlar el 5 de març.
Per mi, el problema, com sempre, és el que diu la Sita81. La manca de recursos i d'inversió. O d'inversió en recursos, vaja. Aquí bàsicament ens dediquem a apedaçar coses i a posar en pràctica bones idees de manera no tan bona.
Per exemple, impartir assignatures com matemàtiques o ciències, etc, en anglès. Sí, sí, molt bona idea, però, algú s'ha preocupat de formar BÉ el professorat? No és una pregunta retòrica, no ho sé, però a les escoles dels meus alumnes hi ha mestres (no tots, eh, no es pot generalitzar) a qui això els ha "caigut" del cel. Alguns saben una mica d'anglès, però no el suficient com per utilitzar-lo com a llengua vehicular a la classe.
Quan jo estudiava el CAP, l'any 98, i començava a existir l'ESO, ens venien la moto que els alumnes acabarien Batxillerat amb nivell Proficiency.
Us ho juro que ens ho deien a les classes, i els mateixos alumnes ja flipàvem. Si alguna de vosaltres ensenya anglès a secundària, creieu que el nivell dels alumnes és millor ara que fa fa 15 anys??Amb això vull dir que ambdues iniciatives són bones, però si no s'hi destinen recursos....
Com ha dit tan ben explicat la Sita, malament anem si la conciliació familiar-laboral es vol resoldre deixant més hores els nens a l'escola.
Sita81 ha escrit:
Home, si vosaltres feu vacances, els nens també oi??? Doncs als no mestres ens afecta.
jugapa ha escrit:Sita81 ha escrit:
Home, si vosaltres feu vacances, els nens també oi??? Doncs als no mestres ens afecta.
Si mires la última frase de la Sita ja explica el que li dius tu, no es que els nens facin vacances perque nosaltres les fem, sino a l'inrevés, nosaltres les fem perque ja no hi ha cole. Per aquesta raó nosaltres comencem abans qeu els nens i pleguem més tard al juny.
Jo només segueixo dient que s'hauria de fer escola de l'1 de setembre al 30 de juny i aprofitar més el temps. La meva mare em deia que ells començaven a principis de setembre i plegaven per sant Jaume, el 25 de Juliol.
S'ha d'aprofitar més el temps i sé que això no depen dels mestres, sinó d'aquest país de pandereta, ja que sóc conscient qu això no només és dir, ale, que es quedin més dies a classe. Sé que hi ha moltes més coses al darrera, però si ens volem equiparar als paísos més desenvolupats del món en auqestes aspectes, s'ha de començar pel principi, no posant 1 setmana d'aquí i traient-la d'allà.
Jo no deixo a la meva filla al pàrking, això em sona molt malament i em sap greu, jo la deixo a un lloc on li ensenyen coses i quantes més en pugui aprendre millor.
Bé,a ra encara no va a l'escola, va a la guarderia, que en té ben poc, ja que els horaris no s'adapten als pares que treballen i crec que d'això també es tracta una guarderia, d'un lloc on, a part d'estimular-se i aprendre, també ajudi als pares a no haver de patir tant per on posar-los siguent tant petits. I això no vol dir que estorbin o els volguem aparcar, sinó que no tenim més remei perquè no podem adaptar la feina al seu horari ni demanar jornades reduides. I potser algú (espero que no) pugui pensar que això ja ho sabiem abans de tenir-los, però jo dic: i què fem? No en tenim?
Salut!!
S'ha d'aprofitar més el temps i sé que això no depen dels mestres, sinó d'aquest país de pandereta, ja que sóc conscient qu això no només és dir, ale, que es quedin més dies a classe. Sé que hi ha moltes més coses al darrera, però si ens volem equiparar als paísos més desenvolupats del món en auqestes aspectes, s'ha de començar pel principi, no posant 1 setmana d'aquí i traient-la d'allà.
Jo no deixo a la meva filla al pàrking, això em sona molt malament i em sap greu, jo la deixo a un lloc on li ensenyen coses i quantes més en pugui aprendre millor.
Bé,a ra encara no va a l'escola, va a la guarderia, que en té ben poc, ja que els horaris no s'adapten als pares que treballen i crec que d'això també es tracta una guarderia, d'un lloc on, a part d'estimular-se i aprendre, també ajudi als pares a no haver de patir tant per on posar-los siguent tant petits. I això no vol dir que estorbin o els volguem aparcar, sinó que no tenim més remei perquè no podem adaptar la feina al seu horari ni demanar jornades reduides. I potser algú (espero que no) pugui pensar que això ja ho sabiem abans de tenir-los, però jo dic: i què fem? No en tenim?
Salut!!
En resum..
amb una participació del 0,85% dels usuaris actius de Socpetit i una abstenció del 99,15% els resultats indiquen que:
un 73% està en contra de la setmana blanca(33 usuaris)
.- pedagògicament no hi han millores
.- problemes amb la calor a principi de setembre
.- problemes coordinació vacances empresa-col·legi
a favor el 27% (12 usuaris),
d'aquest 2 són esquiadors, jo mateix i una socpetitona que fa snow..
Es diu setmana blanca però és una xorrada pensar que la neu es blanca i per això es diu setmana blanca.
A més a més anar a esquiar és per rics, no tothom s'ho pot permetre, en canvi anar a la platja és gratuït.
Bé.. intentaré no parlar molt a TV3, perquè a la que digui que sóc autònom, empresari, esquiador i de Barcelona ja veig que pensaran que sóc un pijo i només penso a anar a esquiar, que l'escola per mi és un pàrking, que no tinc ni idea del sistema educatiu.. sort que vaig a TV3 i no a Telecinco.. quina por!!
Bon rotllo i bon dilluns, ànims mestres que demà és el dia D!!
amb una participació del 0,85% dels usuaris actius de Socpetit i una abstenció del 99,15% els resultats indiquen que:
un 73% està en contra de la setmana blanca(33 usuaris)
.- pedagògicament no hi han millores
.- problemes amb la calor a principi de setembre
.- problemes coordinació vacances empresa-col·legi
a favor el 27% (12 usuaris),
d'aquest 2 són esquiadors, jo mateix i una socpetitona que fa snow..
Es diu setmana blanca però és una xorrada pensar que la neu es blanca i per això es diu setmana blanca.
A més a més anar a esquiar és per rics, no tothom s'ho pot permetre, en canvi anar a la platja és gratuït.
Bé.. intentaré no parlar molt a TV3, perquè a la que digui que sóc autònom, empresari, esquiador i de Barcelona ja veig que pensaran que sóc un pijo i només penso a anar a esquiar, que l'escola per mi és un pàrking, que no tinc ni idea del sistema educatiu.. sort que vaig a TV3 i no a Telecinco.. quina por!!

Toni ha escrit:Bé.. intentaré no parlar molt a TV3, perquè a la que digui que sóc autònom, empresari, esquiador i de Barcelona ja veig que pensaran que sóc un pijo i només penso a anar a esquiar, que l'escola per mi és un pàrking, que no tinc ni idea del sistema educatiu.. sort que vaig a TV3 i no a Telecinco.. quina por!!![]()

- brunadenit
- :: zebra

- Entrades: 1361
- Membre des de: dg. abr. 11, 2010 7:46 pm
Sí Toni, ves amb compte. Jo ho disfressaria com et vaig dir jo, gaudir d'una setmana de vacances en una època diferent de l'any per poder fer coses diferents. (O sigui poder anar a esquiar enlloc d'anar una altra setmana a la platja, en definitiva, hehehe)
Mestres no us enfadeu tant. Estic d'acord amb la major part de coses que diu la sita 81, però també estareu amb mi que hi ha molts mestres que s'arrepengen al seu benestar i ensenyen fatal, pel qual acabes poertant el nen a un lloc on es socialitza. Però la sita agafa el toro per les banyes i diu, sí, tenim més vacances, i què? doncs aquí és on volia arribar. Exactament, teniu més vacances i lluiteu per continuar tenint-les tot l'agost, o això és el que semblava de les intervencions de les teves companyes. I això està bé.
Sobre si serà bona o no la setmana... ja sé que els mestres desconfieu dels pedagogs, perquè no estan al peu del canó i vosaltres sou els que xafeu la realitat, però voleu dir que això no té més a veure amb aquests professionals que amb vosaltres? Dic jo que per això estudien, oi? Doncs a veure com anirà aquesta primera prova de setmana blanca. I que consti que a mi també em faria gràcia que canviessin la setmana santa, eh? Però el que jo penso no sé si té gaire fonament pedagògic! Per tant no faré aquest tipus de valoracions.
Sort Toni!
Mestres no us enfadeu tant. Estic d'acord amb la major part de coses que diu la sita 81, però també estareu amb mi que hi ha molts mestres que s'arrepengen al seu benestar i ensenyen fatal, pel qual acabes poertant el nen a un lloc on es socialitza. Però la sita agafa el toro per les banyes i diu, sí, tenim més vacances, i què? doncs aquí és on volia arribar. Exactament, teniu més vacances i lluiteu per continuar tenint-les tot l'agost, o això és el que semblava de les intervencions de les teves companyes. I això està bé.
Sobre si serà bona o no la setmana... ja sé que els mestres desconfieu dels pedagogs, perquè no estan al peu del canó i vosaltres sou els que xafeu la realitat, però voleu dir que això no té més a veure amb aquests professionals que amb vosaltres? Dic jo que per això estudien, oi? Doncs a veure com anirà aquesta primera prova de setmana blanca. I que consti que a mi també em faria gràcia que canviessin la setmana santa, eh? Però el que jo penso no sé si té gaire fonament pedagògic! Per tant no faré aquest tipus de valoracions.
Sort Toni!
juas juas!!!!
Toni!! vigila el que dius a la tele!!! jaja sort que no hi ha el Cuní entrevistant-te!! jajajajaja!!!
Ah!!! i ara amb clau d'humor... no és que els mestres tinguem moltes vacances.. (no 3 mesos, eh??) és que els no-mestres en teniu poques!! això és el que no està bé!!

Toni!! vigila el que dius a la tele!!! jaja sort que no hi ha el Cuní entrevistant-te!! jajajajaja!!!Ah!!! i ara amb clau d'humor... no és que els mestres tinguem moltes vacances.. (no 3 mesos, eh??) és que els no-mestres en teniu poques!! això és el que no està bé!!
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |