FAMILIES NOMBROSES!!!

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Tati
:: tortuga
Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona
Entrades: 338
Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am

FAMILIES NOMBROSES!!!

dv. abr. 17, 2009 8:39 am

Bon dia!

No tinc ni idea si ja existeix algun post sobre famílies nombroses però jo no l'he trobat... per això l'obro una mica per "agoisme"... m'explico: Tinc una nena de 21 mesos i estem esperant bessons per d'aquí a un mes, així que ens estrenarem com a família nombrosa :-)(-: :-)(-: :-)(-: d'aquí a poc temps.

Crec que estaria bé tenir dins del Socpetit un punt de trobada on poder comentar notícies, experiències, ajuts,...

Pel que he anat veient hi ha unes quantes mamis en la mateixa situació que jo així que ànims i a participar!!!!

Tati
Imatge

Imatge

Ja sóc mama-http://www.stikets.com... aquestes etiquetes són el meu vici!!!! Codi dte 5% Ms88df
vivikamu
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dv. maig 09, 2008 12:55 pm

Re: FAMILIES NOMBROSES!!!

dv. abr. 17, 2009 7:27 pm

Vinga, vinga, jo m'hi apunto! :pandi: :pandi: :pandi:
Imatge
Imatge
vivikamu

dl. abr. 20, 2009 10:42 pm

Ajuts que poden anar mooooolt bé!
http://www.trillizos.net/Empresas-que-dan-ayudas.htm :p-) :p-) :p-)
Imatge
Imatge
vivikamu

dl. abr. 20, 2009 10:44 pm

A aquest post també hi podeu trobar coses! viewtopic.php?f=25&t=9569 :-D
Imatge
Imatge
Tati

dt. abr. 21, 2009 6:21 am

Hola!

Aquí hi ha algunes ajudes que ja surten a la plana que ha enviat la vivikamu i algunes de noves... Jo ho tinc preparat per enviar dient que és part múltiple i família nombrosa... Ja us explicaré!

http://foro.enfemenino.com/forum/f144/__f804_f144-Ayudas-empresas-privadas-y-ss-partos-multiples.html

Una abraçada!
Imatge

Imatge

Ja sóc mama-http://www.stikets.com... aquestes etiquetes són el meu vici!!!! Codi dte 5% Ms88df
Tati

dj. ago. 13, 2009 10:13 pm

Hola!

Ja m'han arribat algunes cosetes, encara que moltes empreses ja m'han contestat que degut a la famosa crisis ja no envien res.

De moment les més generoses han estat: Ordesa, Hero, Suavinex i Dodot, realment val la pensa enviar-los una carta demanant una "ajudeta".

Si m'arriben més coses... ja us ho explicaré!

Tati
Imatge

Imatge

thankyou78
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am

dj. ago. 20, 2009 5:08 pm

La meva germana ha tingut trigèmins gairebé fa un any i va demanar cosetes per correu ordinari i li han enviat dhero baby, ordesa i suavinex i li han enviat. Ja li diré que s'animi a apuntar-se al soc petit!
Pots seguir les nostres aventures nòrdiques a: http://mariposasnordicas.blogspot.com

Imatge

Imatge
Tati

dj. ago. 20, 2009 9:59 pm

Ostres! Jo he anat a parar el món de les famílies nombroses ràpid però la teva germana encara més!

I tant, aníma-la a participar que sempre va bé trobar-se amb gent que més o menys està en la teva situació!

Hi ha tambè un forum de Mames múltiples i bessons (em sembla que de trigenims ho tenim una mica difícil!) que li poden agradar!

viewtopic.php?f=11&t=9224
viewtopic.php?f=25&t=5578

Una abraçada,

Tati
Imatge

Imatge

noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7533
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

ds. ago. 22, 2009 9:59 pm

Últimament veig moltes families que tenen bessons, ha de ser molt divertit (també més feina), però ara fa temps no en veig cap de trigemins! i l'altre dia passejant per salou, en vam trobar de quatrigemins!!!!!!!!!!!!!! Vam al·lucinar pq no hi han gaires casos oi?
Ha de ser molt maco tenir familia nombrosa, Moltes felicitats a totes les que ho sou!

Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
Aditi
:: dragona
:: dragona
Contacta:
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am

dl. ago. 24, 2009 2:46 pm

Hola mamis!!

Nosotros dentro de unos meses tambien seremos familia numerosa, aunque no de una tacada jejejejje y no sera por posibilidades de tener gemelos, pero en ninguno de los tres embarazo ha salido gemelar, asi que de uno en uno jejejjjeje.

Supongo que aunque no tenga gemelos me puedo puntar al post igual no?¿

Besitos!!!!!!
Tati

dj. set. 17, 2009 3:09 pm

Hola boniques!

Alguna de vosaltres està associada a la FANOC, la associació de famílies nombroses de catalunya? Es que no sé si val la pena pagar 40€ a l'any per estar-hi pq molts dels descomptes que he vist que fan tambè els tens presentant el llibre de família o el carnet de la Gene.

Una abraçada
Imatge

Imatge

Piruet
:: lleona
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm

dv. set. 25, 2009 9:12 pm

Ei ! Jo també m'apunto a aquest fantàstic post !!!

Estic encantada amb la meva família nombrosa !!! <:-< <:-< <:-< (tot i que el 'piruetu' encara no ho ha assumit.... :r) :r) :r)

Tati ha escrit:De moment les més generoses han estat: Ordesa, Hero, Suavinex i Dodot, realment val la pensa enviar-los una carta demanant una "ajudeta".

Així que paga la pena enviar alguna carteta ???...... Ja ho faré !!! >.-<:

Això que deieu de la FANOC, a mí m'ho va recomanar una coneguda però ens ho vem mirar i no vem veure que fos gaire interessant.... :ufs:

Una pregunteta: sabeu si en el rebut de l'aigua i de la llum tenim algún descompte ??? I a l'IBI ??? Ja veieu que vaig mooolt peix..... ?-) ?-) ?-)

Moltes gràcies guapes !!!
Imatge

Imatge

Imatge
Tati

dv. set. 25, 2009 9:46 pm

Benvinguda Piruet!! En el meu cas va ser al revés, a mi em va costar molt asumir-ho, bàsicament pq van pasar de 1 a 3 en zero segons :cnen: :cnen: , però realment ara no ho canviaria per res del món!!!!

Però quins noms més macos tenen els teus fills :-D :-D :-D

Ho de les empreses jo ho vaig demanar com a bessons/família nombrosa, així que no sé ben bé per quin motiu m'ho van fer arribar... però per provar-ho, no?

Amb la FANOC em va pasar el mateix i pel que vaig veure a la revista era més de rollo famílies amb 4 o 5 nens!!!!!

Pel tema descomptes... Amb la llum hi ha el tema del "Bono Social" que el tens que demanar, si entres a la web de la companyia de la llum ho explica, jo ho vaig demanar al juliol i encara no he tret aigua clara de si m'ho han concedit... tenen un morro :-((

Per l'aigua, hi ha el tema del canon per cases on viuen més de tres persones, t'adjunto l'adreça d'on pots informar-te http://aca-web.gencat.cat/aca/appmanage ... eLocale=ca

I el tema de l'IBI depén dels ajuntaments! Pel que he vist el ajuntaments petits acostumen a tenir més ajudes per famílies nombroses que els grans així que pregunta al teu ajuntament.

Jo de moment encara no he trobat res més, a banda dels descomptes que et poden fer per tenir el carnet de família nombrosa de la Gene que suposo que ja has tramitat!

Espero haver-te ajudat!!!

Petons
Imatge

Imatge

Piruet

dv. set. 25, 2009 10:12 pm

Moltes gràcies Tati !!!

Miraré tot això que m'expliques de la llum, l'aigua i l'IBI. :ok: I faré una carteta ben xul.la.... :r)

El carnet de família nombrosa ja el tenim !..... però encara no l'hem pogut aprofitar :ufs: .... enlloc que ho hem demanat hi havia cap descompte especial.... :-(( I se'ns ha quedat una cara.... :-:) :sogra:

El 'piruetu' no ho té assumit i jo sí perqué em va costar més d'un any convençe'l..... :-eh_:: .....i al final em va deixar per inútil i em va dir que sí per no sentir-me més !!! :r) :r) :r) :p-) ..::·· :p-) ..::··

Molts petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge
Bertha
:: gosset
Ubicació: Torelló
Entrades: 403
Membre des de: dc. jul. 02, 2008 9:33 pm

dl. oct. 05, 2009 9:37 pm

Hola!!!!!!!!!! Jo no he anat a parar a la família nombrosa tant de cop com alguna de vosaltres, però bueno!!!!
Em presento perquè em conegueu!

Sóc la Bertha, tinc 29 anys, visc a Torelló (Osona) i tinc 3 bitxitos a casa: La Naia (gairebé 6 anys), la Iona (4 anys) i l'Izel (9 mesos).

La veritat és que hi ha poques ajudes! Jo tinc la sort que el meu ajuntament dóna l'ajuda de l'IBI (crec que ens va dir el 50%!!), el de l'aigua també el vam demanar (no sé si me l'han donat o no) i no sabia que també es podia demanar per la llum.

El què sí que faig servir, i molt, és el descompte de Merkalzados del 10% presentant el carnet de família nombrosa. El què m'agradaria trobar, i no sé fer-ho, és una relació dels comerços on tenim descompte. Algú ho sap??
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Piruet

dl. oct. 05, 2009 10:13 pm

Bertha ha escrit:El què sí que faig servir, i molt, és el descompte de Merkalzados del 10% presentant el carnet de família nombrosa.

Eiiiiiii !!!!!!! :p-) :p-) :p-) No ho sabia !!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

I això que hi vaig bastant ....!!!! :ok:

És a tots els merkalzados ?

Moltes gràcies i benvinguda al post Bertha !!! :--/) :--/) :--/)

(suposo que t'ho deu dir més gent, però no havia sentit mai els noms dels teus fills. Que macos !!! :ok: )

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge
Tati

dt. oct. 06, 2009 7:55 am

Hola Bertha! Benvinguda!

A la web de la Gene http://www.gencat.cat/benestar/families ... /index.htm hi ha informació però la guia que hi surt jo diria que està GENS actualitzada però et pot ajudar a fer-te una mica la idea. Jo ara el que faig quan vaig a pagar a llocs que seria possible, ho pregunto amb tot el morro del món, i a vegades no ho tenen estipulat però et fan descompte!!!! Especialment si vas amb les tres bestioletes ;) :lleo: :lleo: :lleo:

Com explemple: Jo tinc un gimnàs amb piscina molt aprop a casa que resulta que et fan descompte si et fas soci però no en els cursets de natació dels nens... vaig enviar un correu (és més efectiu pq si et contesten ho fa un responsable i no la persona de recepció que únicament compleix amb el que li diuen!) i em van contestar que en principi no ho tenien previst però que si apuntava als tres nens que em farien el preu de soci a les quotes dels cursets... Tot és provar-ho!!!!

Petons!
Imatge

Imatge

jalis
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:06 am

dt. oct. 06, 2009 9:26 am

Bon dia a totes!!!!

toc, toc, toc, jo truco a la porta per poder entrar, no m'havia donat que hi havia aquest forum, fins que la tati m'ho ha dit, >.-<: >.-<: >.-<: com veieu, nosaltres també serem familia nombrosa d'aqui a uns messos, be la veritat és que no se si hi podrem ser-ho, us explico, el dos nens gran son d'una parella anterior de la que despres de la separació ara tenim la qustodia compartida i el tercer és de la parella d'ara, i encara he de preguntar si puc estar dins el grup de familia nombrosa i per tant beneficiar-me de les ventatges que és tenen, i encara no se per on començar a buscar. Per tant si alguna en sap alguna cosa, li agraire moltisim.

Aniré mirant tots els enllaços que heu donat, a veure si en puc treure alguna cosa, moltissimes gràcies.
[Imatge
Bertha
Ubicació: Torelló
Entrades: 403
Membre des de: dc. jul. 02, 2008 9:33 pm

dv. oct. 16, 2009 2:47 pm

Piruet ha escrit: És a tots els merkalzados ?

Moltes gràcies i benvinguda al post Bertha !!! :--/) :--/) :--/)

(suposo que t'ho deu dir més gent, però no havia sentit mai els noms dels teus fills. Que macos !!! :ok: )

Petonets !!!

Jo crec que sí, perquè he anat a 2 de diferents pobles i me l'han fet.
M'alegro que t'agradin els noms dels meus fills!!!! La veritat és que tot i que Iona comença a ser bastant sentit (per la zona on visc jo), els altres dos no ho són tant, i això fa que la gent sempre pregunti, jejejej!!! I a mí ja m'agrada, perquè per això els hi vaig posar!! :ok: :ok:

Tati, moltes gràcies per la informació, miraré d'entrar-hi a veure què hi ha.
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Ubicació: manresa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am

dt. oct. 20, 2009 9:40 am

Us volia fer una pregunta: l'ajuda de la generalitat i lo dels 100 euros de hisenda, si tens tres fills i els dos petits tenen menys de tres anys, et donen l'ajuda per cada un dels fills o és mes quantitat durant mes temps? a veure si m'ho podeu aclarir. Gracies.

Torna a “De tot una mica”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: