Disfresses casolanes!

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
a_fer
:: girafa
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

Disfresses casolanes!

dc. gen. 20, 2010 11:49 am

Hola noies,

s'apropa Carnestoltes (que per cert, no sé quin dia és :camio: ) i li vull fer una disfressa a la meva filla... De què disfressareu els vostres (que no siguin disfresses comprades)? Alguna idea fàcil i resultona?....
Imatge
Imatge
floreta1
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:03 am

Re: Disfresses casolanes!

dc. gen. 20, 2010 12:35 pm

Si!!!

a mi també m'agradaria fer-li una disfressa! a veure si algú té idees...
Imatge
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Ubicació: Bages
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm

dc. gen. 20, 2010 12:40 pm

a mi tbé m'agradaria!!!! A veure si hi ha alguna mare que ens pugui dir una disfressa súper fàcil i que no s'hagui de cosir gaire... ja buscaré tbé! Per cert, exactament quan és el carnestoltes?
Imatge
Imatge
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

dc. gen. 20, 2010 12:53 pm

a veure, varies idees.

Amb una samarreta gran li podeu cosir ( o enganxar amb una pistola de cola calenta) plomes de color groc vermell i groc, d feltre, i en una barretet li enganxes una cresta, i au! ja tens una gallina.
Si ho fas gris i marró pots fer un mussol

http://www.buenobonitoybarato.com.es/ca ... disfraces/

aqui teniu el mussol!

jo estic fent un sant Jordi i un cuiner... aveure is ho acabo abans de l'estiu, que porto un ritmillu...
ImatgeImatge
mireiafor
Ubicació: El maresme
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm

dc. gen. 20, 2010 1:07 pm

Hola guapes!!! El carnestoltes enguany cau el cap de setmana del 14 de febrer :love: . A mi M'ENCANTEN aquests dies, els preparatius, disfressar-me, pintar-me.... però al meu home no, o sigui que fa anys que només disfresso als fills (abans només a la nena i ara ja tinc 2 bitxillos per "experimentar"). Però aquest any.... AQUEST ANY NO, una servidora i els nens ens disfrassem de PIRATES!!!!

Com ara estaré una bona temporada a l'atur i m'ho estic prenent com unes vacances pagades >.-<: >.-<: >.-<: aquest any faré jo les disfresses. Per agafar idees podeu comprar (o agafar de la biblioteca) les revistres Patrones o Burda, que totes dues treuen especials per aquestes dates dedicades només a les disfresses. A la biblioteca també podeu trobar llibres amb idees i instruccions per pintar la cara i a qualsevol papereria venen les pintures de la cara :ok:

Si voleu una de les disfresses de les revistes aquestes, a les instruccions us diuen la quantitat de cada tipus de tela que heu de comprar, i si us atreviu es poden treure els patrons posant paper de calca per sobre de les fulles de patrons... és senzill però s'ha de tenir una mica de pràctica. Després es retalla el paper amb la forma que heu calcat, es posen a sobre de la tela posada del revés i s'hi enganxen amb agulles. S'ha de marcar la silueta amb un guix per tela i ja es pot retallar la silueta deixant uns 2 centímetres. Després ja comença la part de cosir, amb la qual jo no me'n sorti gaire però ja he parlat amb una merceria del poble on fan arreglos perquè m'ho cosin elles per un preu assequible.

Si el que cerqueu són disfresses sense cosir penseu que la base sempre són uns jerseis de coll alt i uns leggins o letoardos. Els cossos, barrets, etc. es poden fer amb cartolines, paper pinotxo (ara no sé si es diu així) i tot tipus de papers diferents. Necessitareu cola d'enganxar, grapadora i rotuladors per pintar els detalls. Per exemple si disfresses el nen de tortuga i li poses un jersei i leotardos verds fosc, compres unes cartulines marrons i les talles en semicercle, les enganxes i abans dibuixes les marques de la closca, fas el mateix per al davant però amb cartolina groga (que enganxes a la closa marró) i grapes unes gomes per on el nen passa els braços... no sé si m'he explcitg gaire bé...
Imatge

Imatge
patufeta
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. des. 31, 2007 7:48 am

dc. gen. 20, 2010 1:07 pm

ostres Nuscka, quina idea més bona la del mussol, m'ha agradat molt, tant aquesta com la del pollet tot i que el mussol no és tant vist!jaja em sembla que ja tinc una idea!

gràcies noies
Imatge
nuscka

dj. gen. 21, 2010 7:34 am

una altre idea ; de follet (a-fer, aquesta no te la recomano, perque tots els nens de la bressol aniran així disfressats... no serà gaire original)

necesiteu una samarreta gran, leggins o leotardos, i feltre del mateix color dels leotardos.
Amb el feltre hem de fer un barret punxegut (tipus cucurutxo), un cinturó, que enganxarem amb belcro, i el coll, és a dir una rodona on li farem un forat a dins, per que hi passin el cap, oberta d'un costat (perque tenen el cap gros i no pasa per tot arreu) i punxes tot al voltatnt.
A la punta del barret li podeu posar un picarol, i au! disfressa en mitja horeta.

o d'indis, amb una samarreta gran marró. i leggins o leotardos marrons.
amb feltre fem un cuadrat per on posarem el cap. El cuadrat el posem amb les punxes davant i darrere, de tal manera que es vegi un triangle. També posem cinturó, i feltre al voltat dels canells i turmells.
Els fieltros del coll, mans i peus, han d'estar plens de serrells, i posem fer que els nens pintin la samarreta posant-hi mans de colors, i fer alguna senefa sencilla al cinturó. I faltará el més important! unes plomes! que es poden fer amb cartulina.
I disfresa feta.
ImatgeImatge
gemmaurrea
:: gosset
Contacta:
Entrades: 484
Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am

dj. gen. 21, 2010 10:12 am

jo el vaig disfressar de "pollastre"
Ara mateix no tic cap foto, però quan arribi a casa la penjo i la mireu.
Era molt fàcil de fer. En un pelele groc li vaig cosir uns triangles fets amb feltre a modus de plomes., intercalats trianglets taronges i trianglets grocs. A les mànigues, els trianglets eren + petits.
Als mitjons (encara no acaminava) li vaig cosir unes unglotes fetes amb feltre vermell, i al cap una diadema amb una cresta de feltre taronja. Finalment en el xupete li vaig enganxar un bec de feltre taronja.

És altament recomanable el feltre, perquè té molt de cos i es queda tieso i no cal fer vores ni pk no es desfila, i pots tallar-lo bé de biaix, amb corves, línies rectes...

penjo fotos + tard!!

gemma
bufOna
Entrades: 208
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 8:10 pm

dj. gen. 21, 2010 10:41 am

ei!
Ja ho he preguntat a un altre post a l'apartat de manualitats però aqui postser millor.....

Resulta que jo vull disfressar l'Ona de Gatxan, l'angelet de l'arare que menjava ferralla i deia cupi-cupi....
aqui podeu veure-la http://www.am.ub.es/~carrasco/bichos/gatchan.gif
Tothom diu que l'Ona s'hi assembla... cara rodona, i cabell arrissat i esberat... :love: :love: :love:

Havia pensat en comprar tela vermella i buscar un patro i liar-me... però hi ha un petit detall... no se cosir... je, je....... L'àvia del meu marit em podria ajudar, però li hauria de portar el patró fet...

Així que també havia pensat en posar-li un pelele vermell i un pitet groc.... ah i pintar-li el cabell amb spray verd......

No sé... Com ho veieu?

Alguna idea????

Gràcieeeeeeeees!!!!!!
Imatge Imatge Imatge
montsant
Entrades: 436
Membre des de: dv. abr. 10, 2009 12:16 pm

dj. gen. 21, 2010 12:24 pm

Hola a_fer, aquí et deixo alguns exemples:

una web dedicada a les disfresses on et pots disenyar la disfressa en tres pasos!
http://www.disfrazalia.com/

alguns disenys fàcils de fer si es té una minima idea de cosir:
http://www.marthastewart.com/photogallery/baby-costumes?

I algunes idees més:
http://www.parents.com/holiday/halloween/costumes/

La meva mare es modista i sempre ens havia fet les disfresses, ara els hi fa als nets :ok: Però l'any passat per exemple el Ton volia anar de St. Jordi i com que jo no sabia si voldria portar el vestit tota l'estona i passava de gastar-me diners i que finalment no se'l volgués posar, doncs vam fer un apanyo amb un cavallet (un pal amb cap de cavall) un casc d'escuma de l'Imaginari i una samarreta amb una creu cosida i una capa que li va cosir ma mare! I perfecte tu! Aquest any diu que vol anar de Ioda i ja tinc a ma mare fent patrons de les orelles del Ioda! jajaja...

Ja ens explicaràs que decidiu finalment!
Imatge

Imatge
a_fer
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

dj. gen. 21, 2010 6:01 pm

Uf, que complicat!

A sobre no sé cosir massa, i no tinc massa temps... N'hi ha una de gallina de la web que ha posat la monsant que m'agrada molt, i també una que hi ha d'aranya (les que m'agraden i semblen més o menys fàcils, clar).

També he pensat disfrassar-la del llangardaix de gaudí que hi ha al parc güell, què us sembla? el que passa és que no sé si s'entendrà.... : lasito : : lasito : : lasito :
Imatge
Imatge
gemmaurrea
Contacta:
Entrades: 484
Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am

dj. gen. 21, 2010 7:41 pm

No sé si funcionarà... no he sabut com pujar les fotos de la disfressa de pollastre que li vaig fer a l'isaac l'any passat... ja veureu que no cal saber cosir gaire...

digueu-me si podeu veure les fotos que he penjat en aquesta pàgina

http://picasaweb.google.es/gemmaurrea/Pollo#

gemma (isaac)
brujita
Entrades: 489
Membre des de: dl. juny 09, 2008 8:47 pm

dv. gen. 22, 2010 8:42 am

¿Alguna idea para vestir de piratillas a mis mellizas?

Gracias
Brujita
Imatge
mireiafor
Ubicació: El maresme
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm

dv. gen. 22, 2010 9:14 am

Mira jo també els vull disfressar de pirates i el que he fet és busca una web amb moltes fotos, triar els components que ens agrada de cadascuna. Després arreplegarem tota la roba que poguem dels nostres armaris o farem els patrons com ja he dit més adalt. Els complements te'ls pots fer tu mateixa seguint les intruccions dels tutorials que les webs que t'han donat les companyes. Per últim al supermercat Lidl el dissabte 30 venen disfresses des de 5€ les petites i em sembla que 12€ les grans. De les disfresses per grans hi ha un model de pirata per nen que es pot fer servir com a base i després afegir el que vulguis.

Aquesta és la pàg. on pots veure infinitat de fotos de disfresses de pirates:

http://images.google.es/images?hl=es&so ... CCIQsAQwAw

Aquesta és la web del Lidl:

lidl.es

Sort :ok:
Imatge

Imatge
brujita
Entrades: 489
Membre des de: dl. juny 09, 2008 8:47 pm

ds. gen. 23, 2010 4:38 pm

Gemma sí se ven las fotos y a parte de que tu peque es precioso, el disfraz es una monada.

Mireiaflor graciaspor el link.
Imatge
nuscka

dg. gen. 24, 2010 4:49 am

a l'esola del meu fill els van disfressar de piratilles fa un parell d'anys.
anaven amb una samarreta negra molt grossa, que havien retallat la vora de baix fent triangles, amb una calavera pintada, i un mocador negre al cap, on també hi havien estampat una calavera, un cinturó de cartulina daurada, i el detall definitiu, un lloro al hombro enganxat amb celo de doble capa i fet de cartulina, que havien pintat els nens.
ImatgeImatge

Torna a “De tot una mica”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: