PAGAMENT AJUDA GENERALITAT
Re: PAGAMENT AJUDA GENERALITAT
eliberzosa i abenoza les vostres resposta sempre son molt ambigues "hi ha gent que..", tinc amigues que..."
no concreteu res i per aixo a vegades ens costa de creure...
no concreteu res i per aixo a vegades ens costa de creure...
Hola.... bones noticies ahir em van ingressar de gene benestar i familia 638€ i meu fill va NEIXER AL MAIG 2009, crec vaig cobrar 1 any i llestos. El que passa es que al 2013 vaig tenir el segon fill i no he sol.licitat ajuts de benestar , no se si n'hi havia...

nou usuari que es registra nomes per dir aixo

- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
pucpuc ha escrit:nou usuari que es registra nomes per dir aixo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Són reencarnacions pucpuc!!!
Jajaja
- lanina1981
- :: papallona
- Entrades: 133
- Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm
Hola mamis guapes!
Entro perquè tinc una consulta que discutiem l'altre dia amb una amiga. L'ajuda aquesta de 100€/mes o deducció de 1.200 € en la declaració del IRPF és per a mares treballadores amb fills menors de 3 anys, pero la meva companya em deia que nomès és per a mares solteres, divorciades, vidues... mares soles, vaya (o pares), però que una família on treballen els dos i tenen un bebito no entren en aquesta ajuda. És així o jo vaig mal entesa?
Gràcies per anticipat!!!
Entro perquè tinc una consulta que discutiem l'altre dia amb una amiga. L'ajuda aquesta de 100€/mes o deducció de 1.200 € en la declaració del IRPF és per a mares treballadores amb fills menors de 3 anys, pero la meva companya em deia que nomès és per a mares solteres, divorciades, vidues... mares soles, vaya (o pares), però que una família on treballen els dos i tenen un bebito no entren en aquesta ajuda. És així o jo vaig mal entesa?
Gràcies per anticipat!!!
Es per qualsevol mare treballadora !!!! et deixo enllaç amb informació:
http://www.agenciatributaria.es/AEAT.in ... idad.shtml
- lanina1981
- :: papallona
- Entrades: 133
- Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm
pucpuc ha escrit:Es per qualsevol mare treballadora !!!! et deixo enllaç amb informació:
Moltes gràcies pucpuc!!
Hola noies!
Ajuda del 2010 Cobrada!!! Quan ho he vist no m'ho podia creure!!
Ajuda del 2010 Cobrada!!! Quan ho he vist no m'ho podia creure!!
enhorabona eli75

Estem exultants! La veritat es que l'ajuda va de perles. Espero que a les que no han pagat us arribi en breu!
jo he escrit avui mitjançant telegram i com sempre m'han respos: "un cop consultat l'expedient 2010 i 2011 no consta data prevista de pagament"
La veritat es q no s enten res. Ni quin ordre ni quin criteri escullen per pagar. Del meu entorn soc la unica q he cobrat. I la veritat no podien arribar en millor moment. Pr no s enten res.
Lo de mare treballadora es per a tothom qui treballi.
En fi noies. Penseu q si han pagat a algunes families per co...llons hauran de pagar a la resta.
Lo de mare treballadora es per a tothom qui treballi.
En fi noies. Penseu q si han pagat a algunes families per co...llons hauran de pagar a la resta.
Jo avui he tornat a enviar sms telegram (012) i per el meu expedient encara no tenen data de pagament...
Quedem molts per cobrar el 2010? Jo conec força gent que ho ha cobrat durant la 1era quinzena d´aquest mes... jolin!!!
Quedem molts per cobrar el 2010? Jo conec força gent que ho ha cobrat durant la 1era quinzena d´aquest mes... jolin!!!
Hola noies, la meva filla gran és de gener de 2.010 i de moment no he cobrat res....
El meu fill és d'abril del 2.012, l'ajuda aleshores ja l'havien tret oi?? És per no fer-me il.lusions....
Del meu entorn, la meva germana, que és família nombosa, i la meva companya de feina, que és monoparental, ja han cobrat tot el que els hi debien, però jo res de res... si dieu que es cobra la primera quinzena ja no perdré el temps mirant-ho cada dia!!!
El meu fill és d'abril del 2.012, l'ajuda aleshores ja l'havien tret oi?? És per no fer-me il.lusions....
Del meu entorn, la meva germana, que és família nombosa, i la meva companya de feina, que és monoparental, ja han cobrat tot el que els hi debien, però jo res de res... si dieu que es cobra la primera quinzena ja no perdré el temps mirant-ho cada dia!!!
jo pregunto cada setmana al 012....viam si fent-me pesada cobro....

- eliberzosa
- :: formigueta
- Entrades: 99
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 3:18 pm
Per a qui li interessi... Hi hauran pagaments aqesta semana i la q ve.. Tambe hi ha gent q ha cobrat avui...
Jo acabo de preguntar, i encara no tinc data...
Els que quedem, no se quan ens voldran pagar!!! Ja ens toca!!!
Els que quedem, no se quan ens voldran pagar!!! Ja ens toca!!!
Hombre es principi de mes ja us esperavem per aqui per dir el mateix que dieu cada mes!
Pucpuc, potser si els fem la pilota cobrem! Eliberzosa, tu firmes els pagaments ja que saps amb tanta certesa QUAN paguen.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |