ANIMALS DE COMPANYIA

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Eva_
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

ANIMALS DE COMPANYIA

EntradaAutor: Eva_ » dc. gen. 27, 2010 10:30 am

Hola!
no sé si hi ha algun post que en parli, a nosaltres ens agraden molt els animals i al nostre fill gran també. Penso que els va molt bé estar en contacte amb animals, això sí, aquest han de tenir moooolta paciència!
A casa tenim:
2 gats :Pushkar i Masurca :gat: :gat:
2 rucs: Opel i Astra :: orrr:: :: orrr::
i tres gallines, no tenen noms però fan uns ous boníssims. A l'Arnau li agrada molt anar-los a buscar i menjar-se'ls.
Síi, som una mica frikis !!! neujor:-) neujor:-)
i vosaltres?
Imatge
Imatge
sansa
:: zebra
Entrades: 1336
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:11 pm

Re: ANIMALS DE COMPANYIA

EntradaAutor: sansa » dc. gen. 27, 2010 10:42 am

Ostres, suposo que no viuen en bloc de pisos, no??? neujor:-) neujor:-)
Jo també penso que els hi va molt bé, nosaltres tenim un gos i amb la nena semblen germans pq es busquen i es barallen. bé, l'anna li estira la pota o els pels i el gos marxa corrents però torna ràpidament a llepar-la... i així tota l'estona.
Imatge

Imatge
montsant
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dv. abr. 10, 2009 12:16 pm

EntradaAutor: montsant » dc. gen. 27, 2010 11:32 am

Oh! Eva, que xulo aquest post! I que xulo lo dels ruquets!!! Nosaltres vivim al camp també (suposo que tu també perquè sino amb dos ruquets...jajaja!) Haviem pensat fa temps tenir un ruquet però ens feia pal que fos molt gasto (el menjar i veterinari pels gossos ja puja un pico!) així que si em dones arguments a favor potser ens animem i tot :ok:
Nosaltres tenim sis gossos... si, sis! Però tenen molt de tros per correr (i unes cases de luxe, fins i tot els hi vam posar un safreig a mode de banyera per ells, per netejar-los i posar-los el tractament de les paparres) i son una gran família! A més son familia realment, tenim la iaia, la mama, el papa, i els tres xurumbeles :ok: Us els presento:

l'àvia és diu Espardenyes
el fill de l'Espardenyes i pare dels tres petits es diu Tapet
la Bitxo ens la van abandonar a dins a casa quan era cadell i la vam adoptar (quin remei!). És super llesta, tot i viure "lliure" sap donar la pota, seure, pujar i baixar, saltar per on li diguis... Amb el Tapet han tingut tres fills:
L'ós, el germà gran, bon noi com son pare.
El Cabòries, el mitjà i una cabra boja de cuidado
La Vitxeta, la petita de la família (bé, que ja fa la mida de sons germans però només té un any i pico)

A l'estiu suposo que serem un més perquè el veí té tortugues i ens va dir que havien criat i ens en donaria una >.-<: El meu fill gran està encantat amb els gossos (bé, si li venen tots de cop no li fa gaire gràcia) i té la seva preferida (la Bitxo) i el petit es torna boig quan els veu!!!

Sansa, segur que l'Anna s'ho deu passar pipa amb el seu company de jocs, i és que els animalons tenen molta paciència! jejeje...
Imatge

Imatge
.sandra.
Entrades: 412
Membre des de: ds. març 01, 2008 11:25 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: .sandra. » dc. gen. 27, 2010 11:36 am

Nosaltres tenim un gos !! es un cocker spaniel de color negre , te cinc anys y es diu BERNABEU neu:-D

Amb en Guillem (9anys) no hi ha cap problema !! juguen, corren i s´estimen com germans , pero noies amb en Biel (3 anys)..... tot son problemes.... :ufs:
No hi ha maneres de que s´entenguin....cuan en Bernabeu veu al nen , es com si veies al diable !!! inclús la mossegat alguna vegada :plora: .... em d´anar molt en comte !!

petons

.sandra. :love:
bufOna
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 8:10 pm

EntradaAutor: bufOna » dc. gen. 27, 2010 11:56 am

oStres!
Nosaltres no tenim tanta fauna com vosaltres....
"Només" una Golden Retriever que es diu Henna (es pronuncia en·na... i vol dir dona en aranès)
És la de l'esquerra a la foto de l'avatar neujor:-) neujor:-)
Té 3 anys i és un sol!
Ara comencen a interaccionar amb l'Ona i és molt divertit!
Jo crec que la considera com una igual... li fot unes rellepades a l'orella que la deixa xopa!
I ara, quan l'Ona menja iogurt, quan l'acaba li dóna per escurar i l'Ona es parteix de riure, és súper divertit!
També li dius, "Ona fes arri, arri tatanet" i se'n directe cap a la gossa i se li enfila al llom!
A més pel carrer l'ha de pasejar ella... I és un espectacle... un tap de bassa que no aixeca dos pams de terra portant a la gossa amunt i avall!
Tothom ens mira!!! neu:-D

Vaja que jo crec que poder compartir l'infància amb animals és molt enriquidor i positiu!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge Imatge Imatge
cuqueta
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dc. gen. 27, 2010 12:21 pm

Nenes hi ha un post que es diu "els altres fills" a l'apartat de "estic embarassada" que parla d'aquest tema, si voleu us el pujo i seguiu el fil allà :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
MARY17
:: peixet
Entrades: 283
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 6:23 pm

EntradaAutor: MARY17 » dc. gen. 27, 2010 6:07 pm

nosotros tenemos 1 perro desde hace 1 año es un chihuahua por q antes teniamos 1 coker y murio y mi hijo lo paso mal por eso compre el chihuahua , son como hermanos,complices , los animales son buenos para los niños bueno eso creo yo , por q me encantan
Imatge
[url=http://lilypie.com]Imatge[/ur]
Eva_

EntradaAutor: Eva_ » dc. gen. 27, 2010 9:57 pm

Ok Cuqueta! neu:-D
tot i que no hi trobo gaire relació amb l'apartat d'estic embarassada, jo no l'havia vist, ho buscava a altres apartats.
Imatge
Imatge
Eva_

EntradaAutor: Eva_ » dc. gen. 27, 2010 10:11 pm

Ei Montsant!
montsant ha escrit:Nosaltres vivim al camp també (suposo que tu també perquè sino amb dos ruquets...jajaja!) Haviem pensat fa temps tenir un ruquet però ens feia pal que fos molt gasto (el menjar i veterinari pels gossos ja puja un pico!) així que si em dones arguments a favor potser ens animem i tot

de seguida us convenço...
Nosaltres tenim una hectàrea + una hectàrea més del veí, les tenen ben netes. Són una desbroçadora 24h totalment ecològica i a sobre aporta adob natural al terreny, jejeje.
Són carinyosos, sobretot si només en tens un, són com un gos, volen companyia. Nosaltres a l'hivern gastem un parell de sacs al mes de 8 €, crec que mengen més els gats, en Pushkar sembla una pantera!l
I de veterinari... no n'hem fet servir mai amb aquests, de manteniment anual hi ha una pasta pels cucs que els dones tú mateixa.
L'Astra ha parit soleta 2 vegades i m'ho he perdut!!!! ?-) ara em sembla que torna a estar prenyada ... o sigui que si us engresqueu podeu adoptar, jejeje!
Adjuntaria alguna foto, però em sembla que no puc penjar fotos si no tinc 100 missatges, pot ser?
t'he convençut???? :: orrr::
Imatge
Imatge
MARY17

EntradaAutor: MARY17 » dj. gen. 28, 2010 7:15 pm

casi todos los perros son cariñosos yo no podria vivir sin tener 1 en casa
Imatge
Duneta
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Duneta » dv. gen. 29, 2010 9:17 am

L'apartat dels "altres fills" està a buscadores...

Jo tinc una gossa de 8 mesos, la Canya. I dues furetes, la Queca i el Bola. Els teniu a la foto de l'avatar...

I quan vam anunciar a la nostra familia, que fariem tractament per tenir fills, (abans no sabien res), ens van dir, i que fareu amb les fures, quan tingueu un fill??????
Que passa, que no poden estar junts? que hem de desfer-nos de les fures quan tinguem un fill??

Doncs no!!!! conviurem tots amb pau i harmonia!!!
Imatge
Fuzztoon
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: Fuzztoon » dv. gen. 29, 2010 9:50 am

Jo aquest dissabte vaig haver de sacrificar la meva gossa (que fins ara era la meva filla) i ja tenim dos gossos emparaulats amb la protectora per quedar-nos-els. Tota la familia i amics se'ns han tirat a la yugular. Que si estem bojos, que ens ve un nen de cami.... A vere, que hi te a veure això. Jo crec que és el millor regal que li puc fer al meu fill/a. Per desgracia no podrà coneixer a la Puça, però tindrà en Bacchus i l'Isis (a part d'en Hobbes i l'Elric, els dos gats).
Crec que creixer amb animals es el millor que li pot passar a una criatura. I sincerament, crec que és millor quedar-me-ls ara i que quan neixi la criaturra ja tindre'ls ben ducats que no pas esperar-me a tindre el crio i haver d'educar nen i gossos..
MARY17

EntradaAutor: MARY17 » dv. gen. 29, 2010 1:32 pm

por q la sacrificastes
Imatge
montsant
Entrades: 436
Membre des de: dv. abr. 10, 2009 12:16 pm

EntradaAutor: montsant » dv. gen. 29, 2010 2:08 pm

Eva_ ha escrit:Ei Montsant!
montsant ha escrit:Nosaltres vivim al camp també (suposo que tu també perquè sino amb dos ruquets...jajaja!) Haviem pensat fa temps tenir un ruquet però ens feia pal que fos molt gasto (el menjar i veterinari pels gossos ja puja un pico!) així que si em dones arguments a favor potser ens animem i tot

de seguida us convenço...
Nosaltres tenim una hectàrea + una hectàrea més del veí, les tenen ben netes. Són una desbroçadora 24h totalment ecològica i a sobre aporta adob natural al terreny, jejeje.
Són carinyosos, sobretot si només en tens un, són com un gos, volen companyia. Nosaltres a l'hivern gastem un parell de sacs al mes de 8 €, crec que mengen més els gats, en Pushkar sembla una pantera!l
I de veterinari... no n'hem fet servir mai amb aquests, de manteniment anual hi ha una pasta pels cucs que els dones tú mateixa.
L'Astra ha parit soleta 2 vegades i m'ho he perdut!!!! ?-) ara em sembla que torna a estar prenyada ... o sigui que si us engresqueu podeu adoptar, jejeje!
Adjuntaria alguna foto, però em sembla que no puc penjar fotos si no tinc 100 missatges, pot ser?
t'he convençut???? :: orrr::

Ai Eva, a mi ja m'has convençut!!! jajaja! però és que al tenir tans gossos... i els gossos no li farien res, no? Tots son bons però alguns estàn molt "asilvestrats", a veure que a nosaltes MAI ens han fet res, eh? i son obedients, però em fa por que si trobessin una altra "bèstia" al seu territori... ai no se! Tenim 4 dels gossos amb leishmania i prenen un tractament de pastilles caaaada dia, i és molta feinada, més el gasto de menjar...
Encara que si tu en tens una d'embarassada potser intento convencer la resta de la familia!!! :love:
Lo de les fotos és correcte, fins que no tinguis 100 missatges no podràs veure'n ni penjar-ne... Però ja veuràs com et passar ràpidet! :ok:
Fuzztoon, em sap molt greu la pèrdua de la teva gossa. És molt trist quan moren però és un gest preciós això que heu fet d'adoptar-ne de la gossera :-()-)
Per cert, jo tampoc havia vist el post d'animals a "altres fills"... no se m'hagues ocorregut mirar mai allà!
Imatge

Imatge
Fuzztoon

EntradaAutor: Fuzztoon » dv. gen. 29, 2010 2:50 pm

Vam sacrificar la Puça perquè tenia un tumor al cervell i un altre als pumons. Ja feia tres anys que estavem lluitant, primer va tenir tumors a les mames i després a la tràquea. L'hem operat dos vegades i li hem fet tots els tractaments que han calgut. Però ara ja no s'hi podia fer res. Hem esperat tot el que hem pogut, però ara ja els tenia molt estessos i hagués començat a patir.
I referent a lo dels dos gossos de la protectora, jo crec que surto més beneficiada jo que els. Ells tindran una casa, però jo tindré l'oportunitat de disfrutar-los cada dia. Ells et donen la seva vida incondicionalment, sense quee ningú els hi pregunti si volen venir amb tu. Crec que és ell millor regal que li podem fe al nostre fill/a.
Duneta
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Duneta » dv. gen. 29, 2010 7:34 pm

us poso el link del post que hi ha a buscadores... suposo que el va obrir una buscadora d'aquell moment, perquè el primer missatge és del 2007
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=5&t=3863&start=0

Fuzztoon estic totalment d'acord!! tots els meus animals són de protectores i hem sortit més beneficiats nosaltres!!! :ok:
Imatge
Fuzztoon

EntradaAutor: Fuzztoon » dv. gen. 29, 2010 7:54 pm

Doncs continuem xerrant per aquest post o reprenem el de "els altres fills"?
lauri17
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dg. març 09, 2008 1:03 pm

EntradaAutor: lauri17 » dv. gen. 29, 2010 8:12 pm

Jo faré aquí la meva aportació.
Nosaltres tenim una gateta que té 9 anys, i a la Noa li encanta estar amb ella, li fa petons, l'acaricia, li diu guapa i la crida quan la vol per alguna coseta. Hem hagut de vigilar perque la Chiqui, que és la gateta, és molt carinyosa i es volia posar a sobre de la nena,sobretot de més petita, però ja està.
I el meu germà té un Bulldog anglès, i la Noa va boja per estar amb ell i ell per estar amb la nena. És molt carinyós i molt brutote,però els agrada molt estar junts.
ImatgeImatge
Fuzztoon

EntradaAutor: Fuzztoon » dv. gen. 29, 2010 8:24 pm

lauri17 ha escrit:Jo faré aquí la meva aportació.
Nosaltres tenim una gateta que té 9 anys, i a la Noa li encanta estar amb ella, li fa petons, l'acaricia, li diu guapa i la crida quan la vol per alguna coseta. Hem hagut de vigilar perque la Chiqui, que és la gateta, és molt carinyosa i es volia posar a sobre de la nena,sobretot de més petita, però ja està.
I el meu germà té un Bulldog anglès, i la Noa va boja per estar amb ell i ell per estar amb la nena. És molt carinyós i molt brutote,però els agrada molt estar junts.

Si es que no hi ha res millor per a una criatura que el fet de poder créixer amb un animaló.
luva
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

EntradaAutor: luva » dg. gen. 31, 2010 9:46 pm

Com us agraden els animals jo us volia recomanar una pel·lícula: Hachiko, siempre a tu lado. És del Richard Gere, la vaig veure al cinema, em sembla que encara hi deu estar, o potser sortirà aviat en Dvd, això no ho sé! Només us dic que et fas un fart de plorar, però és molt bonica. No us explicaré res us animo a veure-la. :ok:

Jo també tinc un gos: Calipo i no us creureu si us dic que fins q vaig conèixer al meu marit em feien por, tanta por que ma mare sempre deia que m' atropellaria un cotxe pq era veure'n un i creuar d' acera. La por l'he perdut amb la Dori, una gosseta q va portar el meu germà quan només era un cadell. La Dori té 4 anys i viu amb els meus pares que no volien tenir gos i jo tinc al Calipo desde fa 3 anys, el vam trobar abandonat a un poble d' Andalusia, mentre buscavem una botiga de gelats, per treuren's la calor de sobre i ens el vam trobar a ell. Ara és un més de la família! De moment no tenim nens, però aviat iniciarem la búsqueda i realment em fa una mica de por com reaccionarà el gos pq és força geloset, amb el meu nebot li hem d' estar sempre a sobre pq el segueix i li obre la boca, no el mossega però el marca, i és que potser l' hem mimat massa.....

Aix com m' enrotllo...
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::