Com ho podem solucionar?

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Avatar de l’usuari
burbu
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 3:04 pm

Re: Com ho podem solucionar?

EntradaAutor: burbu » dv. des. 17, 2010 11:09 am

Hola,
Doncs jo ho denunciaria sense dubtar-ho. Tal com estan les coses al nostre país i veient que essent tolerants amb la gent que estant a l'atur segueix treballant, mentre als altres ens toca pagar cada cop més impostos per aquest motiu, no es mereixen l'empatia que puguem tenir.
Em sembla haver llegit que ja has parlat amb ell ... si no és així, si més no intenta parlar el tema d'horaris perquè tots a casa pugueu descansar i, que no utilitzi els llocs comunitaris per descarregar. Si això no funciona, doncs directament una crida als mossos i ja s'encarregaran ells.
Ja ens explicaràs!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Magic
:: pantera
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

Re: Com ho podem solucionar?

EntradaAutor: Magic » ds. des. 18, 2010 9:53 am

any passat els meus veïns de dalt van fer obres, i treballaven diumenge i tot. vaig trucar a la guardia urbana d'hospitalet (q es on visc) i em van dir que els diumenges tb podien fer obres. tb em van dir q podia anar dilluns a consultar si tenien permis d'obres, però al final no ho vaig fer...
jono entenc com la gent és tan incívica i tan poc considerada amb els demes... entenc q la gent pot fer obres a casa seva! nomes faltaria, pero s'han de demanar els permisos pertinents...
mons pares, per canviar-se la banyera a plat de dutxa, les voltes q va donar mon pare, pq li deien que era una finca catalogada (catalogada d'antiga, com a molt, pq no te res d'especial!!!) i q no podia fer obres... i això que mitja escala ja havia fet obres abans!! i fins q se li van inflar els coll-ons, i els va dir que si ho arriba a saber, canvia la banyera sense dir ni mu, ni pagar res a l'ajuntament... al final si q els van donar el permis.. pero tela el temps q va haver de perdre...
Imatge
BLAPERERWAY
:: papallona
:: papallona
Entrades: 140
Membre des de: dt. març 23, 2010 8:25 pm

Re: Com ho podem solucionar?

EntradaAutor: BLAPERERWAY » dc. des. 22, 2010 3:01 pm

Primer de tot Ajuntament, pk comprobin la llicència, si no en te, ells mateixos s´encarregan d´aturar-li les obres, i a l ´hora demaneu un cop tingui la llicència, quins dies no está eprmés fer soroll i la resta a partir de quina hora . Jo tampoc sóc així, però per demanar respecte, primer se n´ha de tenir vers els altres, i si el tio es passa tot el dia dale que te pego, es que se li enfót que els demés no tinguin ni un minut de tranquilitat.
Professional d´assegurances de salut a Sanitas.
Solucions a mida per empreses.
****
jeremiascastillo30
Entrades: 1
Membre des de: dc. març 27, 2019 7:43 pm

Re: Com ho podem solucionar?

EntradaAutor: jeremiascastillo30 » dc. març 27, 2019 7:48 pm

Yo te recomiendo que converses con los vecinos para que lleguen a un acuerdo unanime. Además de contrar un servicio de retiro de esvombros con el objetivo de quitar cualquier objeto que afecte a la comunidad.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::