I les mascotes? M'ajudareu?

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
marta9
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

I les mascotes? M'ajudareu?

EntradaAutor: marta9 » dv. set. 16, 2011 10:47 am

Estem a punt d'adoptar un gos... Serà el nostre nou soctpetitó! El volem anar a recollir a una protectora aquest dissabte. La Cèlia fa mesos que m'ho demanava... i a mi em feia mandra, la veritat... Però en el fons jo sempre he volgut un gos també... I m'he deixat convèncer! :love: Quan el tinguem ja us el presentaré, amb foto i tot... Au!

Sóc conscient, però, que això serà quasi com si hagués adoptat el tercer germanet! Trapelleries per tota la casa, pipis per fregar, ara vull sortir al parc... I tinc por de no saber-ho fer gaire. Segur que em sortiran un munt de dubtes! Les que teniu gos per aquí em podríeu donar consells, recomanar pàgines interessants...

I potser estaria bé un subforum de mascotes... No, Toni? (Si ja existeix i no l'he sabut trobar demano disculpes! :r) )
Imatge
Imatge
Imatge
GEA
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dg. set. 07, 2008 6:37 pm

Re: I les mascotes? M'ajudareu?

EntradaAutor: GEA » dv. set. 16, 2011 11:10 am

Hola Marta,
pregunta tot els dubtes que tinguis, que segur que algú pot ajudar-te!
jo en tinc 4 amorcetes! dos grans i dos petits!!! ah! i una tortuga!!
així que tinc una mica d'experiència! jejeje :ok:
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dv. set. 16, 2011 11:17 am

ei enhorabona per el nou bebé de la casa... jejeje

pero si l'aneu a adoptar vols dir que no serà grandet ja? ho dic pq llavors potser ja no se't fa pipi.
jo et recomano si pots que sigui femella pq si més no, si es pixa ho farà a terra i no a totes les cantonades de la casa.
una altra recomanació, doneu-li per menjar només pinso i res de menjar de persones, s'acostumen malament i després els hi surt sarro. (t'ho dic per experiència)

i res si tens alguna qüestió més aki estarem!

muaks :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
Flordeneu
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

EntradaAutor: Flordeneu » dv. set. 16, 2011 12:39 pm

Marta, jo també tinc un gos adoptat d'una gossera i és una de les millors decisions que he pres a la meva vida. És tan agraït i tan carinyós! :love: De vegades vénen amb mals vicis, com el meu, que portava mossegades per tot el cos dels altres gossos i ara no és gaire sociable amb altres mascles, però m'ho compensa de sobres amb lo carinyós que és amb les persones i especialment amb nosaltres.

Si tens qualsevol dubte, ja saps que aquí som unes quantes que et podem ajudar :-D Molta sort!!
Imatge
Imatge Imatge
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

EntradaAutor: nona » dv. set. 16, 2011 1:16 pm

Marta jo tinc un gos i una gossa. el gos ens el van donar i la gossa la vam recollir en una protectora quan era un cadellet de només 4 mesos. Les primeres setmanes es quan donen més feina, els hi has d'ensenyar que el pipi i la caca es fa a fora, que hi ha coses que no es poden tocar i que s'han de portar bé. Nosaltres fins i tot els hi vam ensenyar a donar la poteta i donar-nos un petó!
Segons la nostra experiència, la gossa es mooolt més tranquila que el gos. Ella només vol menjar i jeure al solet i que li rasquis la panxa!!! El gos en canvi sempre té ganes de jugar i quan sortim no para de correr amunt i avall i portar-nos coses per a que li tirem i juguem una estona per ell. Són molt diferents però els dos em tenen el cor robat!!! Si que porten feina però també moltes coses bones i jo crec que són una bona experiència pels nostres fills!
Ja ens ensenyaras la vostra nova mascota i ens aniras explicant que tal!!!
Benvinguda al món dels propietaris de gossos!!! per qualsevol cosa ja ho saps!
Imatge

Imatge
neskamina
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dc. juny 01, 2011 5:23 pm

EntradaAutor: neskamina » dv. set. 16, 2011 10:32 pm

I tant que t'ajudarem! Cap problema. Jo en tinc dues de gosses. Una la van abandonar dintre de la parcela de casa meva quan no tenia ni un mes, i clar me la vaig quedar, i l'altra era del meu germà i ja no es podia fer càrrec. Donen feina però ho compensen enormement.
Estic d'acord amb la companya amb el tema de l'alimentació, no li prepareu menjar que mengi només pinso i intenta que els nens no li donguin menjar a la taula, ja se que serà casi missió impossible però pensa que si s'acostuma després plorarà perquè li doneu.
Enhorabona i benvinguda!
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5343
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » ds. set. 17, 2011 6:50 pm

Aquí una amb un gos, una gosseta i un gat. Qualsevol dubte, aquí estem! :ok:
marta9
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » ds. set. 17, 2011 9:35 pm

Uooo noies! Quans gossets per aquí! Què bé! Caram Gea, quatre! Déu n'hi do!

Doncs nosaltres teníem vist un cadellet de 4 mesos anomenat Ubuntu, mescla de llaurador de color negre... Però quan hem arribat ja sortia per la porta adoptat per una parella... Però ben mirat, a la Cèlia li agraden tots els gossos... Ens hem esperat i al final ens hem endut L'Ítaca, una gosseta mitjana de 7 mesos de color negre i marró. És un solet, li encanten els nens, juga i corre amb ells per tot arreu! I és molt bona!

Els consells sobre el menjar que m'heu donat els tinc en compte! Gràcies! De moment el primer sopar ha estat superat amb èxit: ens mirava i ha intentat enfilar-se a la taula un parell de cops, però al final ha segut als meus peus.

Ja us posaré alguna foto quan pugui i us consultaré cosetes! Gràcies guapes!
Imatge
Imatge
Imatge
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: Fuzztoon » dl. set. 19, 2011 5:15 pm

Ei, aqui una altre mama de peluts!!!! Jo tinc un gos mescla de chow chow amb labrador i dos gosses barreja de border collie i a part 2 gats. En el meu cas les boges són les dues gosses. Això de si son més tranquils els mascles o les femelles no te res a veure amb el sexe, depèn de cada gos en si. El que si que es compleix bastant és que les gosses són més carinyoses i més de casa i els gossos són més indepentents i exploradors.Hi han sempre excepcions eh!!!!
Per cert marta9, l'adopicio a la protectora de mataró, no? No crec que hi hagin molts cadells que es diguin ubuntu i Itaca i hagin estat adoptats aquest cap de setmana!
Flordeneu

EntradaAutor: Flordeneu » dl. set. 19, 2011 5:24 pm

pitisu ha escrit:Ei!
nosaltres també tenim gosset nou! de fet és una gosseta, un cadellet de pointer de 4 mesos!
és molt bonica i carinyosa, però té unes estones de cabra boja que a vegades em fan perdre una mica la paciència...! :-o00m
jo em sembla que també necessitaré ajuda i consells de tant en tant...! a casa meu no hem sigut mai de tenir animals i sóc una inexperta total! el meu home sempre ha tingut gos, però vivia en un poble, sempre els tenien al mas i no sap gaire què és el dia a dia d'un gos en un pis...
A més, jo estic embarassada, ens ha costat força aconseguir-ho i tenim l'instint maternal/paternal/protector a tope i em fa l'efecte que sovint la tractem més com una criatura que com un gos... diríem que està una miiiiiiiiiica mimada......... :-:)
M'agrada molt quan dieu que els heu ensenyat a fer o no fer segons què, però com ho aconseguiu??? ?-)

Pitisu, a casa hem intentat ensenyar-li al nostre gos a fer algunes coses (o a no fer-les), perquè quan va venir de la gossera era molt submís però una mica asalvatjat. El que hem aconseguit ensenyar-li és a través de menjar. Per exemple, anem pel carrer amb ell i li diem que s'aturi i que vingui, i si ho fa li donem un premi. A poc a poc va aprenent cosetes, però és veritat que quan es posa molt nerviós no fa cas de res! :love:
Imatge
Imatge Imatge
Flordeneu

EntradaAutor: Flordeneu » dl. set. 19, 2011 6:55 pm

pitisu ha escrit:
Flordeneu ha escrit:El que hem aconseguit ensenyar-li és a través de menjar. Per exemple, anem pel carrer amb ell i li diem que s'aturi i que vingui, i si ho fa li donem un premi. A poc a poc va aprenent cosetes, però és veritat que quan es posa molt nerviós no fa cas de res! :love:

Gràcies Flordeneu! nosaltres hem aconseguit fer-la seure així també, i en general creu força, fins i tot hi ha situacions on ja no li has ni de dir que ja s'asseu (en segons quins passos de peatons, quan li posem el menjar al seu bol...).
Però no hi ha manera de fer-la caminar al nostre costat ni que no salti a sobre de la gent que es va trobant pel camí, sobretot si li diuen alguna cosa, per exemple. Això també es pot aconseguir amb recompenses? o és que encara és molt joveneta? jo miro de portar-la amb la corretja ben curta, que hagi d'estirar molt per poder-se avançar, però noi, no hi ha manera...!

Pitisu, jo diria que mentre sigui joveneta no deixarà de ser tan efusiva :r) Paciència que segur que de mica s'anirà calmant :ok:
Imatge
Imatge Imatge
DRACO
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dt. maig 03, 2011 9:08 pm

EntradaAutor: DRACO » dl. set. 19, 2011 10:11 pm

Sobre caminar pensé tibar de la corretja, jo et recomano un collar en compte d'arnés. Has d'entregará des e petits. Nosaltres no het ensenyat al gos a fer-ho i despres de tres any... Es hem posat les piles. El que fem es.surtir a canina amb la moral ben alta (diuen que es gossos son sensibles a l'estat animic). Cada cop que s'avanxça el fem seure i fins que no mira a una alta banda no avancem. De mica en mica amén millorant!
macri.lg
:: gosset
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 12:27 pm

EntradaAutor: macri.lg » dt. set. 20, 2011 7:48 pm

Nosaltres tenim una gosseta, barreja de shar-pei amb algo que no sabem i va arribar abans del petit! Ara ella té 7 anys. El nen 13 mesos i la gossa fa de "germaneta" gran. Li fa companyia, el diverteix moltissim..

Això del pipí, si l'adoptes grandeta no et costarà gens, un parell d'avisos i recorden les normes perfectament. Si és cadell us costarà una miqueta més.. però us costarà pipí, educació (agafar coses que no siguin seves, trobar-vos a faltar quan no hi sou..). Si des de petita li poseu poques, però algunes pautes i sempre les mateixes, tot va genial!!!
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
PETRI
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dt. maig 17, 2011 6:31 pm

EntradaAutor: PETRI » dl. set. 26, 2011 6:55 pm

Hola noies...

Doncs jo estava buscant algun post que parles de mascotes.... us explico estem de 38+5 i tenim un Carlino de dos anys.... el veterinari ens ha dit que l'unic problema que podem tenir es que el gos passi uns mals dies fins que assimili que el Jordi, és un mes de la familia... pero el tema em te preocupada.... no pel que li pot fer el gos al nen sino per com s'ho pot prendre el gosset... ( com podeu suposar estar una mica molt mimat....)

Alguna de vosaltres em pot comentar la seva experiència i si teniu algun truc per tal que tot plegat sigui mes fàcil.... benvingut serà....

Gràcies!

Petri
</;-)
GEA
Entrades: 162
Membre des de: dg. set. 07, 2008 6:37 pm

EntradaAutor: GEA » dt. set. 27, 2011 7:08 am

PETRI ha escrit:Hola noies...

Doncs jo estava buscant algun post que parles de mascotes.... us explico estem de 38+5 i tenim un Carlino de dos anys.... el veterinari ens ha dit que l'unic problema que podem tenir es que el gos passi uns mals dies fins que assimili que el Jordi, és un mes de la familia... pero el tema em te preocupada.... no pel que li pot fer el gos al nen sino per com s'ho pot prendre el gosset... ( com podeu suposar estar una mica molt mimat....)

Alguna de vosaltres em pot comentar la seva experiència i si teniu algun truc per tal que tot plegat sigui mes fàcil.... benvingut serà....

Gràcies!

Petri
</;-)

Hola Petri!,
jo tenia la mateixa preocupació que tu! jo tenia dues yorkis ,la petita no,però la més gran, té un caràcter d'un pit bull!! jejeje (no dic que tots el pit bulls son agresius eh? que a la familia tenim un que és un solete!) les meves gossetes sempre han estan molt i molt mimades, i no els hi agrada que ningú,ni jugant em possi la mà sobre ni res de res...vaig parlar amb un etòleg, perque era un tema que em preocupava...Dirt-te que no vaig tenir cap problema! va acostumar-se de seguida, ella continuava tenint els seus mimitos i evitava estar amb el petit; si teniem el peque al menjador, ella marxava a la cuina..... ara fan la migdiada junts!!!
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » ds. oct. 01, 2011 5:27 pm

Nosaltres tenim un gatet que ara a l'octubre fara el seu primer any, el vam agafar amb 5meses d'una casa d'acollida, es molt trapella, suposo que s'anira calmant conforme creixi jejejeje
Mama
Entrades: 4
Membre des de: ds. oct. 01, 2011 6:06 am

EntradaAutor: Mama » dl. oct. 03, 2011 7:38 pm

Hola,
Nosaltres hem tingut fins fa poc un gos mascle, recollit del carrer quan tenia tres mesets. S'ha mort amb disset anys.
Quan vam tenir el nostre primer fill, que ara té 7 anys, estàvem molt preocupats perquè no el mossegués, no es deprimís, no el llepés... Ens van recomanar que li donéssim perquè es mengés un bolquer amb caques del bebè, es veu que és un manera de fer-lo de la manada... No sé si és "cuento" però ho vam fer. Encara recordo la destrossa de bolquer al pati de casa i el gos tan content, en fí, no calen detalls. Ara, mai vam tenir cap problema. S'acostava a olorar-lo, i intentàvem deixar-li, perquè cal que ho vegi com una cosa normal. Sempre vigilant, és clar. Amb la petita, que ara té dos anys, el pobre gos ha anat de bòlit, des de l'any li estirava la cua, li feia petons, el volia pentinar, i el gos ho ha aguantat tot, sense mai queixar-se.
La veritat és que el trobem a faltar.
És clar que això és una experiència personal, i que cada gos té el seu caràcter, com les persones, però penso que per la canalla és molt bo. Compte també perquè és una responsabilitat gran, has d'estar disposat a sortir a passeig, mínim dos cops al dia, preveure què faràs amb ell si marxes de vacances i que també es pot posar malalt. Cal valorar-ho tot. Per nosaltres el balança ha estat molt positiu, però ara estarem un temps sense animals, perquè amb dos peques i treballant ja anem prou atabalats.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::