Treballar a una llar d’infants

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
MariaCamara
Entrades: 3
Membre des de: dl. set. 19, 2011 4:36 pm

Treballar a una llar d’infants

EntradaAutor: MariaCamara » dl. set. 19, 2011 4:49 pm

Hola a tothom! Soc titulada a magisteri d’Educació Primària, i ara mateix estic cursant el grau de magisteri en educació infantil, ja que no hi ha feina per als profes de primària sense experiència, ara fa un any que soc a llistes de substituts de la generalitat, i encara no m’han cridat per fer cap substitució.
M’agradaria treballar en alguna llar d’infants, però no estic segura si amb la titulació de mestre d’educació primària, sense haver finalitzat encara el grau d’educació infantil, està permès. Algú em podria orientar una mica? Gracies!
Avatar de l’usuari
marilluna
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 564
Membre des de: dc. set. 05, 2007 10:46 pm

Re: Treballar a una llar d’infants

EntradaAutor: marilluna » dl. set. 19, 2011 7:08 pm

jo diria que has de ser mestra en educació infantil
Imatge
MariaCamara
Entrades: 3
Membre des de: dl. set. 19, 2011 4:36 pm

Re: Treballar a una llar d’infants

EntradaAutor: MariaCamara » dl. set. 19, 2011 7:54 pm

Doncs he passat pels serveis territorials de Barcelona, de Barcelona comarques i dels maresme-vallès oriental, més lluny no puc perquè soc de Bcn i no tinc cotxe. I jornades totes... Però com fa poc que vaig entrar tinc un numero molt alt, i sembla que no arribaran mai!
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Treballar a una llar d’infants

EntradaAutor: Martineta26 » dl. set. 19, 2011 9:17 pm

Noies si voleu treballar a llistes de la generalitat val més que si podeu (pel tema econòmic) agafeu jornades d'1/3 o de mitja jornada, ja que d'aquestes jornades n'hi solen haver forces i la gent que porta anys treballant no les vol. D'aquesta manera podreu fer baixar molt el número i els propers curs optar a una plaça de jornada sencera.
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Treballar a una llar d’infants

EntradaAutor: Martineta26 » dl. set. 19, 2011 9:45 pm

Ramtri jo fa 5 anys que estic a la borsa i la cosa ha anat de mal en pitjor. Jo l'any que em vaig apuntar el 5 de setembre ja treballava i per tot el curs a la mateixa escola. He estat així 3 anys, però des del curs passat em van tocar ja subsitucions curtes i voltar per diferents escoles.

Ara a finals d'octubre es podran modificar les dades, si el que vos és treballar canvia alguna jornada si no vos 1/3 (es cobren uns 600 euros) al menys posa mitja jornada o 0,66, així segur que tens més possiblitats de treballar i el número et baixa igual si treballes a jornada sencera com si fas menys, el que comptem són dies treballats.

Per cert a quin sstt t'has apuntat?
MariaCamara
Entrades: 3
Membre des de: dl. set. 19, 2011 4:36 pm

Re: Treballar a una llar d’infants

EntradaAutor: MariaCamara » dl. set. 19, 2011 9:48 pm

Doncs jo tinc el 48.987, ara estic al servei territorial del Maresme, he demanat totes les jornades, amb preferència per jornada sencera...
Jo l’any passat tenia un numero més alt però com hi ha gent que deixa la borsa, doncs el numero baixa sobretot per als que som al final...
Tu a quin servei territorial ets? Molta sort, a veure si tens un bon numero!
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Treballar a una llar d’infants

EntradaAutor: Martineta26 » dl. set. 19, 2011 10:24 pm

Ramtri em sembla que això de l'ordre de les jornades no ho pots triar. El que has de triar és l'ordre dels pobles o comarques, perquè quan donen places o fan així miran els pobles o com tu ho tinguis ordenat i llavors si en el que tens primer hi ha alguna de les jornades que has triat t'ho donen, vull dir que si n'hi ha una de sencera primer et donaran aquesta i sino et donaran la d'un terç. El que has de mirar és si no vos anar a parar gaire lluny per treballar només un terç posar només les poblacions que vulguis.

No sé si m'he explicat gaire bé! tot plegat és embolicat!
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Treballar a una llar d’infants

EntradaAutor: Martineta26 » dl. set. 19, 2011 10:34 pm

De res guapa!! i molta sort!! :ok: :ok:
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: Treballar a una llar d’infants

EntradaAutor: gege » dt. set. 20, 2011 8:45 pm

Completament d'acord amb el que diu la Martineta ;) Jo per exemple només tinc posat que vull fer terç al meu poble i al del costat pk sinó ja no em val la pena...

Molta sort!
Avatar de l’usuari
sipamasil
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

Re: Treballar a una llar d’infants

EntradaAutor: sipamasil » dg. oct. 09, 2011 9:06 pm

Ramtri ha escrit:Ara amb el grup del facebook, estic més informada!)


Guapa, que tal va tot? Em pots passar el link? Necessito informar-me de com funciona tot per apuntar-me a llistes, que no tinc ni idea de com s'ha de fer! ?-)
Gràcies!!!
Avatar de l’usuari
sipamasil
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

Re: Treballar a una llar d’infants

EntradaAutor: sipamasil » dl. oct. 10, 2011 1:46 pm

Ostres, llavors no, necessito la info sobre TEI.
Gràcies, guapa!!!
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Treballar a una llar d’infants

EntradaAutor: Fuzztoon » dl. nov. 07, 2011 8:53 am

Hola guapes!! Estic pensant en estudiar un Grau Superior en Educació Infantil. Amb això podria treballar en una llar d'infants o no em val la pena. Gràcies!!
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Treballar a una llar d’infants

EntradaAutor: Martineta26 » dl. nov. 07, 2011 1:26 pm

Fuzztoon ha escrit:Hola guapes!! Estic pensant en estudiar un Grau Superior en Educació Infantil. Amb això podria treballar en una llar d'infants o no em val la pena. Gràcies!!



Si amb això podràs treballar en una llar d'infants i també podràs fer de TEI a p3 a les escoles! Si t'agrada aquesta feina jo t'animo a que estudiis! :ok:
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Treballar a una llar d’infants

EntradaAutor: Fuzztoon » dl. nov. 07, 2011 1:35 pm

Perdona la meva ignotancia, que vol dir TEI? Te sortida aquests estudis o sempre em passaran per davant les que hagin estudiat de mestre? Ho dic per si val la pena estudiar això (ja se que ara la feina està fotuda a tot arreu, pero vull saber si em servirà).
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Treballar a una llar d’infants

EntradaAutor: Martineta26 » dl. nov. 07, 2011 1:50 pm

TEI vol dir tècnica en educació infantil, és una figura que es va inventar el govern fa uns anys per donar suport als grups de P3, ajudes a la mestra. Però la veritat és que estan retallant molt les places, bé com a tot arreu.

Home amb una llar d'infants podràs treballar sense problema, ara si tens el títol de mestra cobraràs sempre més, encara que feu la mateixa feina, és injust però va per titulacions. Jo conec moltes noies que després de fer el grau superior han acabat fent la carrera de mestra per tenir més sortides.

No sé és una mica personal, a veure que comenten les altres noies i si n'hi ha alguna que et pugui donar la seva experiència, jo vaig fer la carrera de mestra directament.
Avatar de l’usuari
samsung
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

Re: Treballar a una llar d’infants

EntradaAutor: samsung » dc. abr. 04, 2018 10:13 am

Bon dia a tothom,

Algú em sabria dir si es pot entrar a treballar com a TEI en escola bressol o en infantil Mentre s'estan cursant els estudis o cal obligatòriament twnir el títol?
Gràcies!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::