Magnetoterapia

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Magnetoterapia

EntradaAutor: Lau » dv. oct. 21, 2011 11:48 am

Hola,
algu coneix la magnetoterapia o en té experiència en propia pell?
es tracta d'un mètode per treure el dolor... o això diuen.
jo tinc artrosis a l'esquena i només tinc 34 anys i pr això voldria provar-ho, però val una pasta...
avui me n'han fet una sessió gratuita a domicili i em volien enxufar la màquina, però com que no soc de comprar aixi en calent, els he dit que no...

si algu en té experiencia o té algun conegut que la tingui m'agradaria posar-m'hi en contacte per veure com li està funcionant.

gracies.
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Magnetoterapia

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dv. oct. 21, 2011 1:01 pm

No és el mateix, però potser et pot donar una idea. El meu home té sacroileitis i ha anat fent proves de tot tipus a diferents metges per calmar el dolor, ha anat a un fisio, va anar a un que li feia posar unes radiografies sobre el dolor i beure unes aigûes, també va anar a una osteòpata i amb ningú no ha aconseguit calmar el dolor més que amb la medicina tradicional. Ara li estan donant injeccions de metotrexato i és l'única cosa que li funciona molt a pesar d'ell.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
tuixeta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dl. maig 16, 2011 7:55 pm
Ubicació: osona

Re: Magnetoterapia

EntradaAutor: tuixeta » dv. oct. 21, 2011 7:33 pm

jo a l'estiu vaig tenir una lumbàlgia brutal que no em passava amb res i al fisio em van posar en una màquina de magnetoteràpia i em va anar de perles! ara, no sé si és el mateix que et volen vendre... a mi em va entrar per la mútua...
8-11-11 Primera IAD a Fecunmed
24-11-11 TE negatiu

6-12-11 Segona IAD a Fecunmed
24-12-11 TE POSITIU!!!!!!!!!!
Primera visita al gine 11-1-12 fa sis mil.límitres i se li sent el cor!

Imatge

Imatge

Imatge
Miqui Tàrrega
Entrades: 3
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 2:56 pm

Re: Magnetoterapia

EntradaAutor: Miqui Tàrrega » dc. ago. 08, 2018 2:59 pm

Jo vaig anar a un centre de rehabilitació i em van aplicar màquines de magnetoteràpia i el dolor va marxar, vaig tenir una lesió a la esquena, soc esportista. Per mí sí que funciona, nomès heu de veure pàgines que en parlen per donar-se compte, mireu: https://magnetoterapiaefectos.com/ aquí parlen dels beneficis que té, i que els esportistes la utilitzen :b-)))

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::