Recollida de joguines.

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Avatar de l’usuari
pimpi
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

Recollida de joguines.

EntradaAutor: pimpi » dv. des. 23, 2011 7:18 pm

Tinc joguines i pelutxos del meu fill gran en bon estat, pero no son noves.

He trucat a creu roja i carites, i a tots dos llocs no han volgut ni la roba ni les joguines.

La roba ja he trovat qui la necessita, pero sabeu d´algú o bé d´alguna organització que reculli joguines de segona mà??

gràcies.
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Avatar de l’usuari
taduol
:: gosset
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: dt. jul. 07, 2009 9:19 am

Re: Recollida de joguines.

EntradaAutor: taduol » dv. des. 23, 2011 7:20 pm

a qualsevol hospital...
La vida no se mide por las veces que respiras, sino por los momentos que dejan sin aliento
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
pimpi
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

Re: Recollida de joguines.

EntradaAutor: pimpi » dv. des. 23, 2011 7:42 pm

he trucat a l´hospital de nens de barcelona, ja que visc fora, i és un dels que més a prop em queda, i no en volen si no son noves.
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Avatar de l’usuari
thankyou78
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am

Re: Recollida de joguines.

EntradaAutor: thankyou78 » dv. des. 23, 2011 8:12 pm

Mira aquest link a veure si et serveix d'ajuda! :ok:

http://www.mammaproof.org/el-mapa-parti ... -juguetes/
Pots seguir les nostres aventures nòrdiques a: http://mariposasnordicas.blogspot.com

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Laetitia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 934
Membre des de: dc. juny 24, 2009 1:55 pm

Re: Recollida de joguines.

EntradaAutor: Laetitia » dv. des. 23, 2011 8:31 pm

yo me encontré con el mismo problema pero con material nuevo y sin abrir de cosas para bebés de todas las canastillas que me dieron y cosas que me regalaron o compré pero nunca abrí o nunca usé y no encontré nadie que lo quisera así que fui regalandolo y tirando lo que nadie quería.

Me parece una barbaridad no poder regalar cosas en buen estado! está claro que cosas nuevas también pero si tienes un juguete como nuevo porque tirarlo???

en la ludoteca de fort pienc si que piden juguetes que ya no se quiera para ponerlo en la ludoteca pero no es para nadie en concreto sino para todos los niños de la ludoteca.

ánimos con tu busqueda!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
pimpi
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

Re: Recollida de joguines.

EntradaAutor: pimpi » dv. des. 23, 2011 9:15 pm

merci pel link thankyou :ok: , ja he trovat un parell de llocs de tot el mapa on NO especifica que siguin noves, sino en bon estat.
Dema mateix els trucaré :ok:

Cuanta razón tienes laetitia, en mi pueblo realizan una revista mensual donde anunciaban que la cruz roja recogia dinero, ropa, juguetes y comida, pues bien. Mi hijo pequeño ha nacido con unas medidas no habituales, por lo que la ropa de recien nacido era nueva, solo que labada y sin etiquetas, lista para poner, pero nueva en realidad. Pues la he tenido que tirar en un container de humana, ya que ni cruz roja ni la iglesia la ha querido, aun sabiendo que hay muy seguramente familias que lo precisan. Me han argumentado que en la revista ha habido un error ..... no coment!

Con los juguetes igual me ha pasado. No lo entiendo, representa que la iglesia del pueblo esta en relacion directa con caritas maresme, y me han comentado que este año no recogen juguetes, y cruz roja solo si son nuevas.... !!

En fin, gracias a todas. :-()-)

bon nadal i feliç 2012
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Avatar de l’usuari
amaiam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: ds. oct. 25, 2008 11:54 am

Re: Recollida de joguines.

EntradaAutor: amaiam » dv. des. 23, 2011 9:17 pm

Hola,

Jo estava igual i me les han agafat al Cottolengo del Carmel.

Bones Festes!
Amaiam
Imatge
NOVETATS SOBRE L'EMBARÀS DEL GUIU A:
9mesets.blogspot.com
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: Recollida de joguines.

EntradaAutor: Yaiza202 » dv. des. 23, 2011 9:21 pm

pues vaya......
Jo al contrari quan hem necesitat roba o menjar per a les nostres filles ens han donat una patada al cul...nose on pas arribarem....gent q pot donar i no els hi agafen les coses i la gent q ho necesita i no els ajuden
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: Recollida de joguines.

EntradaAutor: núvol » dv. des. 23, 2011 9:34 pm

Pimpi, quins són els dos llocs on has trobat que recullen joguines de segona mà? M'interessa!!!

Gràcies.
Avatar de l’usuari
pimpi
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

Re: Recollida de joguines.

EntradaAutor: pimpi » dv. des. 23, 2011 9:43 pm

nuvol, gracies al link de la thankyou he trovat aquests dos llocs. N´hi ha molts més, pero tots volen joguina nova.

trucaré al cotolengo també i ho averiguaré.



Ateneu Roig
Última actualització fa 3 dies per mammaproof.org
Recollida de Joguines a l'Ateneu Roig

Carrer de Ciudad Real, 25
08012 Barcelona, spain

Des de l'Ateneu Roig en col·laboració amb l'Agrupament Escolta l'Ubuntu estem realitzant una recollida de joguines en bon estat per nadal. Es tracta d'una campanya promoguda pels pares i mares del cau de la Ubuntu i de la cual es beneficiaran molts infants.

Pots portar les joguines de dilluns a divendres de 16.00 a 20.30 a l'Ateneu Roig de la vila de gràcia, al carrer Ciudad Real nº 25 Bxs.

--------------------------------------------------------------------------------------

Lluïsos de Gràcia
Última actualització fa 3 dies per mammaproof.org
Campanya de recollida de joguines al Lluïsos de Gràcia

12/12/2011
Fecha finalización:
04/01/2012
Entrada:
Lliure
Lugar:
Lluïsos de Gràcia
Teléfono:
932183372
Plaza del Norte, 7, 08024 Barcelona
Lluïsos de Gràcia, en col·laboració amb la Fundació Obra Social de La Caixa, organitza una recollida de joguines durant les festes de Nadal.

Les joguines (que han de ser noves o en molt bon estat).

Es repartiran entre diferents entitats socials del barri de Gràcia.
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Recollida de joguines.

EntradaAutor: Lalona » ds. des. 24, 2011 12:10 am

Hola, em sembla que no és ben bé el que busques ja que vols fer un donatiu però hi ha botigues on venen joguines, roba i altres coses de puericultura de segona mà. Tu hi pots portar les teves coses i quan les venen m'imagino que es deuen repartir els beneficis amb la botiga. Jo un dia que hi vaig anar a fer una ullada vaig veure que tenien coses en molt bon estat i precisament hi havia una parella que tot just acabaven de portar unes quantes joguines, la noia de la botiga s'ho mirava i els proposava un preu per cada cosa. D'aquí que vaig deduïr que t'ho deuen pagar quan ja ho han venut, però no en tinc ni idea.
Si no esperes treure'n molt profit suposo que pots regalar-ho o posar-ho a un preu baixet. La veritat és que en aquesta conversa que vaig sentir entre la botiguera i els clients també va sortir el tema de que el negoci no era gaire rentable i vaig pensar que és una llàstima perquè és una molt bona iniciativa el consum que promouen aquestes botigues.

Aquí va l'enllaç: http://www.elpequenomonstruo.com/
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Recollida de joguines.

EntradaAutor: Lalona » ds. des. 24, 2011 12:27 am

Sobre això que comenteu dels llocs on no agafen roba i joguines que no siguin noves de trinca... ho trobo molt malament, si una cosa està en bon estat i pot ser d'utilitat s'hauria d'agafar, però es veu que hi ha gent que hi posa coses fetes malbé. Roba esparracada i esperpèntica, joguines trencades... i els dóna molta feina seleccionar i després desfer-se del que no serveix per res, feina que fan voluntàris, és a dir persones que fan aquestes tasques de forma totalment gratuïta i que per cert no abunden. És una llàstima però que s'hagi de prendre una postura tan radical i que és donin situacions com la que explica la Yaiza.

També l'altre dia a no sé quin programa, potser els matins de tv3, van entrevistar a una noia de la Creu Roja i van ensenyar com preparaven els paquets de joguines per grups d'edat, etc. per començar-los a distribuir. I els criteris per la recollida de joguines que van donar eren: que fossin noves, que fossin educatives i que no fossin bèl·liques ni sexistes. La noia va dir la frase "no volem joguines de segona mà perquè no hi ha nens de segona mà" , o algo així, i la veritat és que a mi em va semblar molt bé.
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Keta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dg. gen. 18, 2009 10:56 pm

Re: Recollida de joguines.

EntradaAutor: Keta » ds. des. 24, 2011 3:05 am

hola,
si no vaig errada, en aquest lloc de Sabadell en recullen i potser us poden orientar si tenen més centres a d'altres llocs:
http://www.emaus.es/contactar_localizar.html
sort!
keta
Avatar de l’usuari
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

Re: Recollida de joguines.

EntradaAutor: laura_28 » ds. des. 24, 2011 7:01 am

a qualsevol llar d'infant no?? la de l'Eloi si que exepten joguines i no cal que siguin noves, nomes una mica conservades,,,,,jo ara no perquè vull un segon però sino les joguines les donaré a elles.....
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: Recollida de joguines.

EntradaAutor: nacristai » ds. des. 24, 2011 11:19 am

un 10 per tu GOGA!!!

Nosaltres casi bé tot el que tenim pel nostre fill que està a punt de néixer(a veure si passem els nadals en pack!) és de 2a mà, ja bé comprat aqui al SP o donat per familiars i amics, i el meu nen no és de 2a mà. Simplement tenim altres prioritats, volem el millor pel nostre fill i el millor no és comprar de manera compulsiva coses noves,sinó coses que necessiti i els calerons guardar-los per poder passar més temps amb ell ja sigui en forma de reducció de jornada laboral (en el meu cas). Em sembla genial la gent que ho compra tot nou, el que no em sembla bé és la gent que creu que pel fet que no sigui nou ja no és bo.
Fa anys vaig estar fent de voluntària a una església (no sóc creient, però la feina que feien em va arribar, i sempre van respectar les meves no creences) a la campanya cap nen sense joguines i un dolç pels avis, i s'acceptaven joguines que no fóssin noves, i els voluntaris les arreglàvem i posàvem xules per dur-les als nens la nit de reis disfressats. L'església és la de Crist Rei i està al barri de la Sagrera, degut a la meva feina no hi he pogut tornar, però no crec que hagi canviat gaire la política, també agafaven roba.
Bones festes a totes, l'important és passar-les amb les persones que estimes, tant de bo tots i totes ho poguem fer. x*x*x
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Recollida de joguines.

EntradaAutor: Lalona » ds. des. 24, 2011 12:09 pm

Goga ha escrit:Trobo absolutament lamentable la frase de la noia aquesta de la Creu Roja, com si dur o fer servir coses de segona mà fos ser una persona de menys categoria. Respon molt a una mentalitat típica espanyola consumista i d'aparences. Al centre d'Europa són molt habituals i normals els mercats de roba de segona mà, on per exemple, com aquí al mercadillo del SP, trobes roba i objectes en molt bon estat dels quals els propietaris se n'han cansat o pel que fa a les joguines simplement els nens no hi han juga o hi han jugat poc (típic) i són perfectament aprofitables.

Els meus fills i jo portem roba de segona mà (en perfecte estat) que ens deixem amb altres mamis i això no vol dir que considerem que els nostres fills siguin de segona mà (per favor!) és una mentalitat anticonsumista i ecologista. Repeteixo: trobo absolutament lamentable que voluntaris d'ONGs promoguin aquests valors consumistes de "si no t'ha costat diners és que no té valor", quan se suposa que haurien d'estar predicant el contrari. I insisteixo: us animo a passar-vos pel post d'Intercanvi de joguines! :ok: :ok: :ok:


Home vist així trobo que també tens raó. No li havia donat tantes voltes, només vaig pensar en la ilu que fa a vegades estrenar coses noves o tenir la joguina de moda. No dic que estigui bé però els nens (i els grans) som així, i segur que per culpa d'aquest model de societat tan consumista. No sé noies a mi en aquell moment la noia em va convèncer però davant aquests arguments t'he de dir que m'has convençut més tu.
Ah, i que consti que jo no crec que utilitzar coses de segona mà sigui ser de menys categoria eh? ni crec que ho pensés aquella noia, mira què us dic. Ho dic perquè a vegades ens anem animant i fent la pilota grossa i l'acabem liant parda. Jo i el meu fill també tenim un piló de coses de segona mà. Molt bé la iniciativa de l'intercanvi de joguines per cert!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: Recollida de joguines.

EntradaAutor: Penny » ds. des. 24, 2011 1:43 pm

Jo de les primeres coses que penso fer quan em quedi embarassada és abonar-me al mercadillo del SP... :ok: :ok: :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Recollida de joguines.

EntradaAutor: Irina » dl. des. 26, 2011 12:13 pm

Ostres, m'he quedat ben parada amb aixo de que no accpeten joguines o roba de segona ma en bon estat! A mes, amb la crisi que hi ha ara mes rao haurien de tenir per acceptar-les, segur que no tothom pot fer una donacio de joguines noves si amb prou feines poden comprar-ne pels propis fills...

Jo treballo en una organitzacio de caritat i tenen una botiga on recullen mobles, joguines i roba que la gent dona. A Irlanda hi ha moltissimes organitzacions aixi i totes tenen la seva botiga. Els ingressos que recollim de les donacions son forc,a bons i tots van a parar a la organitzacio. Quina llastima que a Catalunya (o Espanya tambe) no hi hagi aquesta mentalitat...Si que hi ha un proces de tria, com dius tu Lalona, pero s'ho miren a l'instant i et diuen alla mateix si t'ho accepten o no. Normalment la gent sol ser bastant honesta pero i deixen coses en molt bon estat.
Fa un mes, en una d'aquestes botigues, vaig trobar un llitet de fusta per a la meva filla, (podria dir que es nou i la gent s'ho creuria!) amb matalas nou per 50€...! i de roba i joguines n'he trobat tantes!

Llastima que no em surt a compte fer intervanvis amb el mercadillo del SP... em queda massa lluny :ufs:

Per cert, no recordo ben be on ho vaig trobar, potser aqui al SP, pero hi ha webs on fan intercanvis del que sigui i estan dividides per arees. Si no trobeu el que voleu o algu que us accepti el que teniu podeu provar-ho a traves d'aquestes webs. Quan tingui un moment faig una cerca i editare aquest missatge.
Avatar de l’usuari
pimpi
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

Re: Recollida de joguines.

EntradaAutor: pimpi » dl. des. 26, 2011 7:37 pm

Hola guapes, ja ho tinc.

Es veu que al cotolengo si tenen necessitat i de tot, segons m´ha dit la persona que m´ha atés al telefon. Li he deixat ben clar que era de segona ma, pero m´ha dit que els hi cal de tot.

Estic contenta, algú que ho precisa en farà servei i sobretot ho disfrutarà :ok:

per tant, si algú de vosaltres li sobren coses, pot dur-les allà.

El tema dels intercanvis, és molt interessant, pero precisament el que NO vull son més coses a casa, precisament estic fent neteja a fons, perque no tinc l´espai que necessitaria.
Fa casi 3 mesos que he tingut un segon bunyolet, i evidentment li voldria guardar ttes les joguines de l´oriol, en té de molt xules, i la moto i el patinet, i els caminadors, i el correpasillos, i el pupitre i tots aquests "trastos" que tan servei i diversió li han donat, pero que ara mateix ja no li calen. I que falten un parell d´anys perque el segon les aprofiti, no tinc espai per guardar durant 2 anys tant bultos.

Irina, ho has clavat, "no en volen amb els temps que corren".... Ja li vaig dir a una noia que vaig parlar amb ella al centre civic de la sagrada familia, que hi ha una assistenta i que estan recollint per reis, que no em semblava just per la canalla ni families necessitades, que era una injusticia privar-los d´una joguina i d´una ilusió peeeeeeero ells insisteixen en que han de ser noves. Que més voldria jo que aqui estigues el tema de l´intercanvi més instaurat. Insisteixo en que em sembla molt interessant !! Es que anem atrassadets amb segons quines coses encara z2:-)

bones festes :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Recollida de joguines.

EntradaAutor: Lau » dl. des. 26, 2011 8:38 pm

Doncs jo tenia entès que sempre volien joguines noves... i en canvi a l'escola del meu fill ens van passar un paper on ens deien que entre l'escola i l'ajuntament del poble s'havien posat d'acord per ajudar a càrites i qeu recollien joguines tan noves com de segona mà en bon estat.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::