Gatet trobat a l'Hospitalet de Llobregat-Zona Franca

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Danu
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Gatet trobat a l'Hospitalet de Llobregat-Zona Franca

EntradaAutor: Danu » dg. març 04, 2012 9:14 am

Ahir vaig publicar això al meu Facebook; he estat plorant molta estona, perquè sento que podria haver fet més pel gatet, miro als meus mixinos i penso que els he traït al no ajudar-lo més... però el Danuo no va ni voler sentir la opció de portar-lo a casa mentres li trobàvem l'amo:

Acabo de encontrar un gatito que parece jovencito, precioso, gris con el pelo semilargo, rondando perdido por los edificios que hay en la calle Literatura (entre la Gran Vía y la Carretera Antiga del Prat, de l'Hospitalet de Llobregat). Es casero, se ha acercado enseguida, ha estado conmigo un rato frotándose, Jaume ha ido a por latita y se ha comido la mitad, he intentado sacarle fotos pero parece que el flash le ha asustado y se ha ido corriendo, lo he seguido llamándole, pero se ha metido en unos jardines vallados al lado de un edificio (Generali) y se ha puesto a llorar :_( He llamado al 112, ellos a la Policía Local, pero me han dicho que hasta el lunes nada. ¿Alguien sabe si lo buscan? Estas son las fotos que he podido hacerle, no son muy claras :( Por favor, es precioso, cariñoso, casero, pequeñito y parlanchín... :_(

Este es el enlace de la posición donde lo he visto por última vez:

http://maps.google.es/maps?hl=es&ll=41. ... 9,,0,-1.24

Ahora mismo el Edificio Vitalicio es el Edificio Generali ese, es una foto antigua del Google Maps.

Imatge
Imatge
Imatge
marteta75
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. oct. 30, 2011 11:50 am

Re: Gatet trobat a l'Hospitalet de Llobregat-Zona Franca

EntradaAutor: marteta75 » dg. març 04, 2012 10:04 am

Pobret, quina pena.
Jo ahira a la NII a l'altura de Masnou també vam veure un caniche corrent pel mig. Vam parar 3 o 4 cotxes però no es va deixar agafar. Amb aquestes coses ho passo fatal. El millor és que et gravis el telèfon de varies associacions. Jo a Bcn només se "El jardinet dels gats" però segur que n'hi ha més i si et passa això, doncs els truquis, que ells coneixen a gent i poden ajudar més.
Jo ja tinc dos gats, i el meu marit no vol ni sentir parlar d'agafar-ne cap més (tot i que si en veu algún així tb li fa pena...)
Si estàs neguitosa ves per la zona amb una llauneta i si et ve doncs truca a alguna associació.
Imatge
Danu

EntradaAutor: Danu » dg. març 04, 2012 10:10 am

Marteta, jo també conec El Jardinet dels Gats (vaig estar col.laborant amb ells), però només poden encarregar-se de gatets del Raval, d'aquesta zona s'ocupa Progat i ja els he enviat un mail, però no m'han contestat... He empaperinat Internet amb aquesta nota, si la veiessin els amos del gatet i el poguessin retrobar... es que ahir se'm va partir l'ànima al sentir com "em parlava", de debó... :ufs:
sybyla
:: tortuga
Entrades: 321
Membre des de: dc. feb. 01, 2012 6:48 pm

EntradaAutor: sybyla » dg. març 04, 2012 11:21 am

Ufff, t'entenc perfectament quan dius que podries haver fet més per ell. A mi em passa el mateix amb tots els gats, gossos... que em vaig trobant. Tinc dos gats a casa i a més (i amb això corro el risc de ser "la boja dels gats", el cas és que als terrats de casa hi havien uns gats que vam començar a alimentar i amb l'ajut d'una organització "Badagats" i en concret la Carol, que mai li agrairé prou tot, els vam esterilitzar. Voliem canviar de residència cap a la montanya però jo tenia recança per deixar els gats. Total, després de molts esforços de tota mena i comptant sempre amb l'ajut de la Carol, ens els vam emportar. Ara viuen lliures a la muntanya, en el nostre terreny, feliços i contents, i els gats autòctons també, perquè venen a menjar i a estirar-se als llitets dels meus). Tot això hi dic perquè tenia la mateixa sensació que tu, que havia de fer tot el posible per ells. Llàstima que no es pugui fer per tots. I també que el poquet que es faci està ben invertit, que viuen en un món que no els vol i que està molt bé que hi hagi persones que es preocupen i que donen part del seu temps i diners en cuidar-los i lluitar per ells!!!!
Tan de bo que el gatet que vas trobar trobi la seva casa o que algú tan bo com tu se'l quedi. s'ha de confiar que hi ha bona gent. Si puc fer res, m'ho dius, i si trobes algú que el reclama, digueu-ho, que moltes estarem ben contentes!!!
Una abraçada molt forta.
Laetitia
:: lleona
Entrades: 934
Membre des de: dc. juny 24, 2009 1:55 pm

EntradaAutor: Laetitia » dg. març 04, 2012 2:06 pm

truca a "animals perduts" 24h = 902170401
ImatgeImatge
Danu

EntradaAutor: Danu » dg. març 04, 2012 4:03 pm

A veure si torno a veure el mixino aquesta nit i trucaré, moltes gràcies, Laetitia! Saps què en faran, del gatet?
Laetitia
Entrades: 934
Membre des de: dc. juny 24, 2009 1:55 pm

EntradaAutor: Laetitia » dg. març 04, 2012 4:31 pm

no,ni idea però millor del que li puguin fer uns desgraciats al carrer si que estarà. i si proves de posar fulls pels carrer amb la foto i el telèfon en plan "s'ha trobat un gat, etc." ??? per molt que no es vegi bé a les fotos i ho posis en blanc i negre, si algú a perdut el seu gat i veu la pancarta de seguida trucarà.
ImatgeImatge
sybyla

EntradaAutor: sybyla » dg. març 04, 2012 6:03 pm

Hola, jo no sé com funciona allò dels animals perduts, jo faria tot el posible pel meu compte. Truca a totes les associacions de gats a veure si s'hi poden fer càrrec. Els progats de Barcelona crec que funcionen bastant bé (Tel: 610 074 278 ). Aquí et deixo unes adreces i telèfons, a veure si tens sort.
Fundación Altarriba

Tel: 93 412 00 73
Fax: 93 412 15 54
Web: www.altarriba.org
E-mail: altarriba@altarriba.org

» Lliga Protectora D'Animals i Plantes de Barcelona
Guarda Anton 10
08035 Barcelona

Tel: 93 417 01 24
Fax: 93 418 83 99
Web: www.protectorabcn.com
E-mail: info@protectorabcn.com

» Progat Barcelona
Apto de Correos 23122
08080 Barcelona

Tel: 610 074 278
E-mail: scarcelen@ral.es

» CAN PAUTRAM
Barcelona
Tel: 678 953 293

» IRENE PERELES
Barcelona
Tel: 938 422 107
marteta75
Entrades: 461
Membre des de: dg. oct. 30, 2011 11:50 am

EntradaAutor: marteta75 » dg. març 04, 2012 7:45 pm

Sybila quina gràcia jo també sóc "la boja dels gats" pels meus amics. També en tinc dos, i sempre dic que si tingués diners marxaria a la muntanya i faria un refugi per animals.
No us passa que igualment sempre us venen a vosaltres? és a dir, els meus amics mai es troben res i jo en canvi sempre em trobo animals ferits, animals perduts... em passo el dia trucant a la protectora del poble! En el fons, ells també ens deuen buscar d'alguna manera!
Imatge
sybyla

EntradaAutor: sybyla » dl. març 05, 2012 9:13 am

Et comprenc Marteta, quan vaig decidir endur-me als gats del carrer i vaig haver de fer una espècie de gatera gegant per posar-los allà fins que es facin amb el lloc, acabar de estilitzar-los, tothom em mirava amb una cara i vaig haver de sentir moltes coses i la majoria gens agradables. Va ser durillo, però quan ho vaig fer, ara els miro i penso que a la ciutat estarien mig morts si no morts del tot, i em sento tan contenta que el que em diguin (ara s'ho callen però pensen el mateix) ja m'és igual. Els amics i la família quan se'ls explica bé, poden no compartir-lo però ho acaven entenen.
Doncs pensa que és posible fer coses per ells, jo no coneixia ningú que haguès fet el mateix i em vaig deixar aconsellar per Carol, la noia de Badagats i continuem en contacte perquè m'ajuda moltíssim a tot, sobre tot a no sentir-me sola en tota aquesta aventura, encara que la meva parella és un sol enorme i també em va recolzar en tot.
És veritat això que dius de que tots venen a tu i que ho veiem tot. Crec que perquè noten que ens els estimem a tots (que cursi soc).
Estem en contacte, una abraçada gatuna!!
vicky1983
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

EntradaAutor: vicky1983 » dl. març 05, 2012 12:54 pm

quina monada de gat!!!!!!!!!! ojalà trobi els seus amos! jo perque ja tinc un gat mascle que no accepta cap altre gat sino ja tindria a casa uns quants més... i aquest és preciós i té una mirada tan noble...
se'm trenca el cor quan veig aquestes coses... sybyla, felicitats per la feina que fas amb els gats, tindria que haver molta més gent com tu que cuidés i es preocupés com tu pel benestar dels gats!! ojalá jo tingués un terreny per poder fer com tu!! i el que la gent digui :-o00m segur que no tenen la teva sensibilitat i en el fons tindràn enveja per tot el que ets capaç de fer per els altres de forma altruista :ok: :ok:
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dl. març 05, 2012 4:29 pm

Danu sóc de la mateixa zona! Visc molt aprop!! Vols quedar i mirem d'agafar-lo o fer-li fotos i les penjem pel barri!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
FloR

EntradaAutor: FloR » dl. març 05, 2012 4:31 pm

O podem portar-lo al veterinari a veure si porta xip!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Danu

EntradaAutor: Danu » dl. març 05, 2012 4:36 pm

Hola, guapes, com el vaig veure al costat de casa meva, ahir vaig tornar a mirar i no hi era. Avui tornaré amb el transportí, el Danuo està molt empipat i té por de que el gat no tingui res contagiós pels nostres gats, però si vaig amb cura i el fico al bany... M'han dit del Jardinet dels Gats que farien una excepció i tindrien cura d'ell encara que no pertanyi a la seva zona.
sybyla

EntradaAutor: sybyla » dl. març 05, 2012 4:53 pm

Danu, què bé si el jardinet dels gats es fan càrrec, tal i com estan les coses que les colònies i els refugis estan "a tope" quan et diuen que sí, et fa molt alegria. Tan de bo el trobis, pobret!! No pateixis per les enfermetats, si no té contacte amb els teus i tu et rentes bé les mans i la roba que portis i el transportin, no hi ha problema.
També és interessant allò que t'han dit de portar-lo al veterinari per si porta xip.
Desitjo de tot cor que el trobis, si us plau, ja ens diràs com ha anat. Molta sort!!!
FloR

EntradaAutor: FloR » dl. març 05, 2012 5:02 pm

Danu vols quedar?? Jo tb tinc gat i a més un bebé petit així a casa segur que no el porto però tinc cotxe i si el jardinet no se'l pot quedar el podem portar al centre d'acollida de l'arrabassada, la meva gateta és adoptada d'allà!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
sybyla

EntradaAutor: sybyla » dl. març 05, 2012 5:08 pm

Què maca que ets, Flor, a veure si entre les dues podeu fer alguna cosa. Jo tampoc puc fer-me càrrec de més, cada vegada són més gats(els autòctons que s'hi acostes) i inclús la protectora em va dir que ni un més!!! Si no, seria una colònia descontrolada i podria tenir problemes. Només em faig càrrec jo dels gastos i encara que sembli poc, és una pasta al mes. No li puc demanar més a la meva família.
Moltíssima sort, noies!!!
Danu

EntradaAutor: Danu » dl. març 05, 2012 5:50 pm

Flor, moltes gràcies, si el veig i aconsegueixo ficar-lo al transportí et faig un truc, però s'hauria de trucar al centre de l'Arrabassada a veure si l'acceptarien i el seu horari... si no, jo el portaria al Jardinet. Moltes gràcies!!! :love:
FloR

EntradaAutor: FloR » dl. març 05, 2012 6:16 pm

Ja tenim els mòbils!! Qualsevol cosa.. Hem d'aprofitar que estem apropet!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
vicky1983
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

EntradaAutor: vicky1983 » dt. març 06, 2012 8:20 am

Noies com va anar?? El vau trobar ahir?? Ja ens explicareu!!!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::