Un poble per viure

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
adaflai
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. abr. 09, 2012 4:45 pm

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: adaflai » dt. maig 01, 2012 4:27 pm

marblau ha escrit:Hola, visc a la Costa Brava i he decidit canviar de vida.
Tinc dos fills de 11 i 8 anys, m'agradaria trovar un poble no gaire poblat ( 1000 -3000 habitans ) on hi haguin escoles
i bon ambient. Poder és demanar masa pero m'agradaria que tingues riu.
Hem podeu ajudar ??
Gràcies..Marta


Nosaltres vivim a Barcelona des de fa vuit anys i també busquem un canvi! Ens agradaria una zona tranquila, a prop de mar! A poguer ser a prop d'una piscina municipal (esquena delicada, cal natació). Hem descartat el Maresme pq el trobem massa poblat i car... Si fas la ruta que t'han aconsellat, ja ens passaràs les referències, nosaltres, si vols, també t'anirem informant de les nostres visites. De moment podem dir que ens va agradar molt Cervià de Ter, prop de Girona i prop de la platja....
el passat se'm desfà, m'enlluerna el futur (màrius torres)

18 març: TE+
27 març: ECO, es veu el saquet
11 abril: el cor batega! 1,6mm
9 maig: TS - 5,5mm
21 maig: diuen q sembla un NEN...
13 juny: ECOcardiografia ok. Nen confirmat
2 juliol: 333grs i 23 cm
3 d'octubre: 1.300 grs 42cm (32setmanes)
25N: benvingut al món! 3590grs i 52cm
Avatar de l’usuari
coquette
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: coquette » dl. set. 03, 2012 10:48 pm

Hola noies, ara sóc jo la que busca poble, m'ajudeu?
Tenim una nena de 8 mesos i des de fa anys vivim al maresme, però voldriem marxar a un entorn més rural, que no estigui super lluny i que estigui ben comunicat, vaja que permeti anar a bcn un cop per setmana per feina+família.
Idealment que hi hagi bon ambient, xarxa social de gent amb nens, entitats associatives... Poble on es pugui tenir un bon contacte amb la natura.
Ara estic pensant en la cerdanya. La Garrotxa i Ripollès m'encanten però em fa por que la gent sigui més tancada... Què en penseu?
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
Avatar de l’usuari
Hadda
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: Hadda » dt. set. 04, 2012 9:11 am

BEGUES! a un tir de pedra de BCN, a la muntanya, no gaire població i tots els serveis necessaris!
Marta83
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 9:35 am

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: Marta83 » dj. set. 06, 2012 6:15 am

Sant Pere de Ribes, entre sitges i vilanova que tenen platja, tranquilisim i molt maco. a mitja hora en cotxe de barcelona
andrea81
Entrades: 2
Membre des de: dj. set. 27, 2012 5:59 pm

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: andrea81 » dv. des. 02, 2016 10:55 pm

Hola bones!
No se si encara busques poble però jo crec que un poble que podries visitar per veure si t'agrada (t'asseguro t'agradarà) es Caseres. Esta situat al limit entre Catalunya i Aragó, te riu com tu vodries i els nens serien mes que benvinguts donat que som molts poquets habitants.
Et puc garantir servei d'escola, farmacia, bar, botigues, metge, transport a l'IES, internet, piscina entre d'altres. També dir-te que hi ha bon ambient, moltes activitats culturals i festives i que aquí mai ens aborrim!
Si sou amants dels esports també es un lloc ideal, tenim Els Ports a 20minuts del poble, tenim la via verda, tenim de tot...
I a més lloguers super barats!!

T'hi esperem. Si necessites més información no dubtis en contactar amb nosaltres.
sarayous
Entrades: 1
Membre des de: dg. abr. 30, 2017 9:32 pm

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: sarayous » dg. abr. 30, 2017 9:44 pm

andrea81 ha escrit:Hola bones!
No se si encara busques poble però jo crec que un poble que podries visitar per veure si t'agrada (t'asseguro t'agradarà) es Caseres. Esta situat al limit entre Catalunya i Aragó, te riu com tu vodries i els nens serien mes que benvinguts donat que som molts poquets habitants.
Et puc garantir servei d'escola, farmacia, bar, botigues, metge, transport a l'IES, internet, piscina entre d'altres. També dir-te que hi ha bon ambient, moltes activitats culturals i festives i que aquí mai ens aborrim!
Si sou amants dels esports també es un lloc ideal, tenim Els Ports a 20minuts del poble, tenim la via verda, tenim de tot...
I a més lloguers super barats!!

T'hi esperem. Si necessites més información no dubtis en contactar amb nosaltres.




Hola Andrea!

Tens un missatge privat.

Salutacions!
Montfor
Entrades: 1
Membre des de: dg. ago. 20, 2017 7:32 pm

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: Montfor » dg. ago. 20, 2017 8:04 pm

Hola,
El meu marit i jo estem jubilats i vivim al maresme.
Estem buscan una casa de poble x llogar, per llargues temporades, per poder compartir am els nostres fills i nets.
Sabria algu indicar-me on podria trobar una casa aixi, com de 4 habitacions, jardi i espai per tots?
Moltes gracies

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::