Un poble per viure

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Avatar de l’usuari
marblau
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 10:47 am

Un poble per viure

EntradaAutor: marblau » dt. març 13, 2012 9:33 am

Hola, visc a la Costa Brava i he decidit canviar de vida.
Tinc dos fills de 11 i 8 anys, m'agradaria trobar un poble no gaire poblat ( 1000 -3000 habitans ) on hi haguin escoles
i bon ambient. Poder és demanar masa pero m'agradaria que tingues riu.
Em podeu ajudar ??
Gràcies..Marta
marblau l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 20, 2015 11:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
L'amor que no tinc és aquell que'm fa plorar, el que tinc fa que ho pogui soportar.
Avatar de l’usuari
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: Maroa » dt. març 13, 2012 9:39 am

T'esperem a Sant Joan de Mollet, al costat de Flaçà!
Avatar de l’usuari
Rousi23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 8:47 am

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: Rousi23 » dt. març 13, 2012 9:43 am

Home jo et puc recomanar el meu, Mont-roig del Camp, al Baix camp, es un poble d'interior però te platja a 15 km, es petitó però tenim escoles institut CAP i un munt de serveis. Fa dos setmanes va sortir al programa Divendres. Pel que fa el preu de l'havitatge fa poc va sortir un estudi que era un dels municipis amb el preu més baix de compra i de lloguer també ja quehi han un munt de pisos buits, la gent es un pel maruja, però com a tots els pobles petits, a mi m'agrada moltíssim perquè hi ha molt de terme per sortir a còrrer o anar amb BTT, amb una caminada arribes a tot arreu, i a l'estiu es moooolt tranquil, gairebé no notes els pocs guiris que hi venen.
Si et puc ajudar en alguna cosa més ja ho saps!!!
Imatge
Imatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: pucpuc » dt. març 13, 2012 9:48 am

no trovaras a faltar el mar? a mi m'encantaria viure a prop del mar!
Avatar de l’usuari
katt
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1763
Membre des de: dg. des. 28, 2008 5:45 pm
Ubicació: Vic

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: katt » dt. març 13, 2012 10:27 am

A Camprodon tens riu, 2500 habitants i una bona escola. Fa un xic de fred però si vols canviar del tot ... és perfecte!
Té bon ambient, molt tranquil entre setmana i força més animat en caps de setmana i vacances i els nens creixeran entre verds i blaus i aire pur ... t' ho recomano!
Avatar de l’usuari
rampoina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dj. abr. 30, 2009 5:45 pm

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: rampoina » dt. març 13, 2012 11:02 am

I Besalú? té de tot està a la garrotxa però no fa tant fred, a prop del mar de la muntanya...
piscina, escola....és un poble qué té de tot i està ple de nouvinguts.
Avatar de l’usuari
estalada
:: pantera
:: pantera
Entrades: 829
Membre des de: dj. març 19, 2009 9:01 pm

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: estalada » dt. març 13, 2012 1:34 pm

jo soc d'Olot i com i estic molt be et recomanaria per mes tranquilitat qualsevol pobles de la Garrotxa i dels voltants d'Olot... Hostalets d'en Bas, Joanetes, Riudaura, Les Planes d'Hostoles, Sant Feliu, Tortella, Castellfollit de la Roca...i molt més... de totes mides i colors jeje.. son poblets que cada un té l'ho seu i que no em faria res viure mmmm s'esta tan bé envoltat de natura.
Imatge
Blog Anaïs i Gemma: viewtopic.php?f=91&t=20629
blog coses per vendre: cosasqvender.blogspot.com
Avatar de l’usuari
marblau
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 10:47 am

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: marblau » dt. març 13, 2012 2:35 pm

pucpuc ha escrit:no trovaras a faltar el mar? a mi m'encantaria viure a prop del mar!


Jo hi treballo a la platja, el veig cada dia durant 8 mesos.M'agrada si, però si vull un canvi ....
L'amor que no tinc és aquell que'm fa plorar, el que tinc fa que ho pogui soportar.
Avatar de l’usuari
bufiya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1320
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 8:51 pm
Ubicació: sant boi

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: bufiya » dt. març 13, 2012 3:00 pm

sant boi de llobregat, em vaig venir a viure per feina fa tres anys i n estic encantada, molt a prop de bcn té molts serveis escoles, caps, instituts, mercats, parcs biblioteques...a l hivern fa olor a poble, a xemeneia... :ok: i a l estiu hi ha molt ambientillo de gent a les terrasses, botiguetes..tens fins cinemes i tot, ala ja te l he venut >.-<:
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: gateta10 » dt. març 13, 2012 3:49 pm

Hola guapa,
un que no han dit és El Figaró. Té riu, tren i escola (els instituts són a La Garriga, 4 km, amb transport gratuit o tren). Jo visc al costat i és un poble encantador i ben comunicat.

Espero que estiguis bé, molta sort.
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: gateta10 » dt. març 13, 2012 3:53 pm

Bé, he vist que et recomanen altres pobles, però algun és molt gran. També et podria dir La Garriga però té 16000 habitants...
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: MIRJAN » dt. març 13, 2012 3:55 pm

Sant Pere Pescador: mar, riu, escoles, poca gent i tramuntana de tant en quan
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: tona » dt. març 13, 2012 7:59 pm

llers. ( alt empordà) mar i muntanya a pocs km. i guarderia i escola.
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: Danu » dt. març 13, 2012 8:34 pm

bufiya ha escrit:sant boi de llobregat, em vaig venir a viure per feina fa tres anys i n estic encantada, molt a prop de bcn té molts serveis escoles, caps, instituts, mercats, parcs biblioteques...a l hivern fa olor a poble, a xemeneia... :ok: i a l estiu hi ha molt ambientillo de gent a les terrasses, botiguetes..tens fins cinemes i tot, ala ja te l he venut >.-<:


Bufiya, em podries dir bones zones de Sant Boi? On vius, tu? I com estan els transports públics? Sé que té tren, però res més... És que estic buscant pis per la zona, encara que mai havia mirat per Sant Boi en concret...

Marblau, els meus tiets viuen a Banyeres del Penedès (és a prop d'una riera, però no me'n recordo del nom) i estan encantats. Altres pobles als que conec gent encantada de viure-hi són Balsareny (al costat del Llobregat), Polinyà (el creua un riu però no en sé el nom) i l'Arboç (a prop del riu Foix).
Avatar de l’usuari
bufiya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1320
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 8:51 pm
Ubicació: sant boi

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: bufiya » dc. març 14, 2012 10:18 pm

hola wapa doncs Sant boi te zones maques com la del centre on esta el casc antic i te una esgelsia ben bonica, hi ha també el barri del marianao i on visc jo es a vinyets moli vell, jo estic contenta, despres hi han altres barris mes lletjos com a tt arreu, han posat n hospital puñica nou el parc sanitari de sant joan de deu i tens els ferrocarrils i autobusos...la zona de plaça catalunya tb esta bé i moli nou es la part mes nova on hi han pisos mes cars amb zones ajardinades privades...
Bes si et deicideixes a venir per aki ja em diras ok?
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: Danu » dc. març 14, 2012 10:28 pm

Merci bonica! :ok: La veritat és que de moment la zona que més ens tira és Sant Joan Despí (per lloc maco, preus de lloguers, ambient, transports públics a la meva feina, facilitats per agafar la ronda pel Danuo...), però no hem estat mai a Sant Boi... Havíem pensat en Sarrià, Les Corts, Esplugues... però els pisos són cars i dolents, o als meus pares els vindria molt malament per venir (sobre tot a Esplugues). I de moment sembla que Sant Joan Despí és gairebé perfecte, a veure Sant Boi : lasito :
Avatar de l’usuari
marblau
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 10:47 am

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: marblau » dj. març 15, 2012 9:56 am

Gràcies a tothom , uffffff ara ja tinc feina en mirar i coneixar una mica de cada poble.

Gràciesssss >.-<:
L'amor que no tinc és aquell que'm fa plorar, el que tinc fa que ho pogui soportar.
Avatar de l’usuari
Nuvolmagic
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: Nuvolmagic » dj. març 15, 2012 3:32 pm

bufiya ha escrit:sant boi de llobregat, em vaig venir a viure per feina fa tres anys i n estic encantada, molt a prop de bcn té molts serveis escoles, caps, instituts, mercats, parcs biblioteques...a l hivern fa olor a poble, a xemeneia... :ok: i a l estiu hi ha molt ambientillo de gent a les terrasses, botiguetes..tens fins cinemes i tot, ala ja te l he venut >.-<:


Home, St Boi petit precissament, no és. Té més de 80.000 habitants. El meu home era d' allà i m' ho cpnec molt bé i no se que dir, té zones una mica conflictives o no tant maques, com vulguis dir-li, com és Cinco rosas, la Coope.
Hem dona la sensació que no és el que esta
buscant.
Que no estic dient que estigui malament, però si
busca un poble petit i tranquil, no crec que sigui la millor opció.

(edito, que m' he equivocat de barri, ja esta arreglat)
Avatar de l’usuari
Rousi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 578
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 1:00 pm

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: Rousi » dv. març 16, 2012 11:09 am

I a la Conca de Barberà i el Priorat? A la Conca hi ha poblets petits i el riu Francolí, i al Priorat també hi ha pobles amb molt, molt d'encant i molt tranquilets!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
pilareta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. març 26, 2011 7:20 pm

Re: Un poble per viure

EntradaAutor: pilareta » dv. març 16, 2012 11:42 am

Aquí tothom està encantat del seu poble, jeje. Jo també,eh? Visc a Gironella, al Baix Berguedà, i per la comarca hi ha un munt de poblets ben bonics al costat del riu Llobregat. I també hi ha la capital, Berga, que més que una ciutat és un poble gran i a mi m'agrada molt. La platja queda llunyet però ara hi ha carreteres fantàstiques (quan no fan obres :ufs: ) i no et pensis que s'hi triga tant. Jo sempre dic que queda al mig i amb un cop de cotxe tens mar o muntanya.
Això si, el transport públic està fatal, si no tens cotxe és bastant empipador perquè no hi ha tren i els busos deixen molt que desitjar...
Ja ens diràs per quina zona et decideixes :ok:
Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::