Plan per divendres nit: Baby Boom a la Sexta

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
FloR
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Plan per divendres nit: Baby Boom a la Sexta

dj. maig 03, 2012 10:01 am

Completament d'acord nenes :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:

Jo no crec que ho torni a veure, massa per les meves neurones i els meus nervis :-:) :-:)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8487
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

dj. maig 03, 2012 10:06 am

Jo no el vaig veure però he llegit força sobre el programa de marres. Jo també pensava que seria més com un documental i que ensenyarien els diversos tipus de part, des d'una cesària d'urgència (que no cal mostrar com tallen la carn per a ensenyar una cesària) a un part natural a casa passant per un part amb epidural i un part natural hospitalari. Crec que aquest hauria de ser l'enfocament correcte i sí, seria de desitjar que s'intentés, des de la tele, normalitzar el que hauria de ser normal en els parts, llum tènue, amabilitat, respecte...
No sé, potser aquest divendres és a un hospital diferent i mostren altres coses.

Ah, soclamarga, jo ara també em faig creus de coses que en el meu part vaig acceptar com a normals i que ara sé que jo podria haver dit que ho volia d'una altra manera. Igual no, però qui sap, potser fent les coses d'una altra manera ens haguéssim estalviat la cesària d'urgència, no ho sabré mai però em queda el rau-rau. :ufs:

I estic d'acord amb l'Helia, que mostrin dones parint i cridant em sembla el més normal del món, durant el part t'acabes desinhibint del tot (o seria desitjable que ho fessis) i si notes que has de cridar, doncs crides. Et pot servir per a treure la tensió, per a empényer millor, què sé jo, si el cos et demana cridar, doncs crides. No és ser immadura ni voler protagonisme i qui ho vegi així no s'hauria de dedicar a atendre parts, sincerament.
ImatgeImatge Imatge

Imatge
Helia
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

dj. maig 03, 2012 10:11 am

Ponioleta ha escrit:vaig acabar veient "American Pie" que em sembla una peli lamentable però era més suportable que el programa aquest o-o:) o-o:) )

:-D :-D :-D po zí... ;-)))

Jo sí que el miraré (bueno, el miraré per internet quan em vagi bé). Per criticar amb fonament, el programa d'una banda, i els protocols hospitalaris de l'altra. Perquè després em diguin que "no n'hi ha per tant", i els hi pugui recomanar el programa aquest... jeje... Perquè potser hi haurà gent que ho trobarà normal, però jo no. Que sí, que parir fot un mal de picarols, però parir en aquestes condicions estic segura que molt més.
ImatgeImatge
Imatge
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

dv. maig 04, 2012 8:35 am

pucpuc
Ubicació: catalunya
Entrades: 1378
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm

dv. maig 04, 2012 9:03 am

jo vaig mirar el primer pero ja no ho mirare mes paso de donar audiencia a un programa que es mes de lo mateix, en el fons un reality. No preten ni informar, ni donar opcions diverses, ni res... no em va agradar gens
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

dv. maig 04, 2012 10:13 am

Julyet ha escrit:http://www.ladyvaga.es/2012/05/donde-dije-digo-digo-higo-oda-un-jefe.html

És tremenda...

quina troballa, Julyet :ok:

Jo no vaig veure el programa, però pel que comenteu tampoc tinc ganes de veure'l.
Ponioleta
:: dragona
Contacta:
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm

dv. maig 04, 2012 10:16 am

Julyet ha escrit:http://www.ladyvaga.es/2012/05/donde-dije-digo-digo-higo-oda-un-jefe.html

És tremenda...

hem pensava que ja no escrivia al blog i havia deixat de seguir-lo.
:ok: :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Ventureta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 902
Membre des de: dt. set. 27, 2011 11:31 am

dl. maig 07, 2012 9:14 pm

Heu vist la segona entrega d’aquesta joia televisiva??

Jo si, i me'n penedeixo!!! M’esgarrifa la poca empatia d’algunes llevadores, el to paternalista amb les pacients, el poc suport emocional que ofereixen (sobretot quan a la primera de canvi enxufen l’epidural a les que volien provar de parir sense). Per no parlar del poc tacte (agressivitat verbal diria jo) quan una llevadora esbronca a la noia joveneta recent parida amb un “Tu niña se podría haber muerto, hemos venido nosotros a sacarla y no has colaborado nada" Eing???

Ah! I una altra perla memorable que ens va deixar la llevadora "pomes agres": "Cuando es un primer hijo generalmente van a necesitar de la ayuda del ginecólogo con un fórceps" Toma ya!! T'has enterao??

Espero que el dia que em posi de part (de moment estic en fase de cerca) m’agafi ben lluny d’aquest hospital...
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4
Imatge
P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà <:-< - Ventureta <:-< <:-< - Fancy - Giss
soclamarga
:: pantera
Ubicació: Lleida
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm

dl. maig 07, 2012 10:00 pm

Sí, jo també vaig veure la segona part... (excepte punts "claus" que el meu nen es despertava, i no podia veure què deien o què passava). De fet, sí que vaig veure això que comentes que la llevadora li deia que no havia colaborat gens i que es podria haver mort la nena per culpa seva però no vaig veure la part d'abans i per tant em vaig quedar amb les ganes de saber què havia passat. Ah, amb aquesta mateixa noia va venir una infermera i li diu "pero no chilles, que ahora va a venir el anestesista!" (com que no chille??? si li està fent mal, que està parint!!!), i poc abans el seu nòvio li havia dit "no te concentres en el dolor, pon la mente en otras cosas, es que pareces tonta!" ?-)

Realment vaia tela amb segons quines frases! La "Amor" aquella, diu que hi posa bon humor, però no m'estranyaria que algun dia es trobés una resposta en forma de cop de puny! Vau veure que li diu a la noia aquella que li van posar l'epidural i em sembla que oxitocina o no sé què més portava connectat: "y eso que pensabas que ibas a tener un parto natural! sí sí, muuuy natural!" Jo vaig flipar!

Ah una altra cosa que em va posar molt nerviosa va ser les dones allà bufant passant les contraccions que no sabien com posar-se, i mentrestant els marits (ho van fer 2 en el programa de l'altre dia!) xerrant per telèfon tan tranquils amb altres familiars.

En certa manera té un aspecte positiu aquest programa, i és que així valoro més el bon tracte que van tenir amb mi i el que van respectar el meu part! I que el meu home em va ajudar molt més que qualsevol dels que he vist de moment! :ok:
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

dl. maig 07, 2012 10:31 pm

Menys mal que no l'he vist.. Això és per escriure a la sexta ehh!!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Helia
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

dt. maig 08, 2012 8:52 am

No, FloR, això és per escriure a la sexta, per posar una queixa al defensor del pacient de la Comunitat de Madrid i a la direcció de l'hospital, i fotre fora la gine o llevadora que va tenir els sants pebrots de dir-li a una DONA que ha perdut una criatura que casi es mor la seva filla per culpa seva. Visca l'empatia! Visca la sensibilitat! I visca el moment en que a aquesta mala puça se li va acudir dedicar-se a la obsetrícia... Patètic, patètic...
Ara, jo crec que aquest programa farà caure la bena dels ulls a molta gent... espero que moltes dones es replantegin com és i com hauria de ser un part, sense limitar-se a acceptar-ho tot tal com vingui... No!!! Nosaltres parim, nosaltres decidim! I com hem de decidir (si el gine en sap mooooolt...)?? Doncs estant informades, carai!! Que comparem quaranta models de teles, de cotxes, o de vestits, quan n'hem de comprar, i no som capaces d'informar-nos de què és un part i de com el volem!
Hombreya! ;-)))
ImatgeImatge
Imatge
lalua
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dc. maig 02, 2012 10:53 am

dt. maig 08, 2012 8:59 am

Hola noies, jo he vist els dos capítols per Internet, ja que m’ es impossible mirar-ho el dia que ho fan però la veritat es que tampoc macava d’ agradar massa el programa.
Crec que tracten a les futures mamis d’ una manera molt poc professional, sense preocupar-se gaire dels seus neguits...
Potse vec el programa amb mals ulls, ja que no compartim la manera de com es porta un nen al món... crec que el part hauria de ser una mica mes respectat...
Espero que el programa millori una mica.
Ponioleta
Contacta:
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm

dt. maig 08, 2012 9:07 am

lalua, el problema no és que el programa hagi de millorar, sinó que el que ha de millorar és l'atenció als parts en molts hospitals públics espanyols :ufs: :ufs:
D'acord que La Sexta podria haver triat un altre hospital públic amb un protocol més respectuós i possiblement no seria tot tant bèstia, però el programa està gravat al Gregorio Marañón, un hospital que atén milers de parts cada any, pel que, per desgràcia, milers de mares es troben en situacions semblants cada any, només en aquest hospital. I sense comptar tots els altres hospitals on l'atenció als parts és molt semblant :ufs: :ufs: :ufs:

Soclamarga, com explica la Helia, el que et vas perdre d'abans d'aquell comentari és que aquella noia (19 anys!) havia perdut una criatura feia just 1 any, que havia nascut prematura a les 20 i poques setmanes. És que era per matar-la aquella llevadora!!!!! :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
ariadna
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

dt. maig 08, 2012 4:14 pm

Helia, es pot dir més alt, però no més clar!!! Ole tuuuu ;))

Llàstima que encara hi haurà moooolta gent que ho seguirà veient normal....
Imatge

Imatge

http://www.fertilityfriend.com/home/26ce36
soclamarga
Ubicació: Lleida
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm

dt. maig 08, 2012 8:57 pm

Ponioleta gràcies, sí, això que havia perdut a la seva primera filla prematura sí que ho havia vist, però no havia vist el final del part aquest, però després d'escriure aquí vaig entrar a la web de la sexta i vaig veure el tros que m'havia perdut, i em vaig quedar flipant, perquè no es veia en cap moment que la noia hagués passat de les "instruccions" de les llevadores, i de fet el que se sentia d'aquestes era "muy bien, ya falta nada!". L'únic que vaig veure que digués la noia era que no podia empènyer més, que no podia. I qui no ho ha dit o pensat això durant un part????

El problema d'aquest programa és que no crec que serveixi per millorar res de l'atenció al part d'aquest hospital... ni de cap altre. Nosaltres ens ho mirem de manera molt crítica perquè hem passat ja pel part (o hi passareu;) ) i si estem en un forum com aquest és perquè busquem informació (entre altres coses), però jo crec que moltes espectadores i espectadors es quedaran amb les històries (amb la part emotiva), no en com estan atesos els parts en si. I dubto que el programa generi més queixes que les que deu rebre l'hospital de manera directa de les pròpies pacients.
petitaemma
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

dj. maig 10, 2012 7:47 pm

Jo només he vist un trosset petitet d'aquest programa i no n'opinaré gaire... el que tinc clar és que per la gent que no s'informa, no busca informació i a més veuen aquest programa, quan li toqui un personal i un tracte i uns parts com aquests pensaran que és lo normal, perquè "ho han vist a la tele", això és el que em sembla pitjor! que no ho jutjaran...
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
pantxa contenta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dl. gen. 30, 2012 3:57 pm

dj. maig 10, 2012 7:55 pm

Uff crec que no tinc criteri després de llegir tot això! Jo ja havia vist un programa molt semblant que fan a nova, que es diu "Un bebe por minuto" i és la versió americana de Baby boom.La veritat és que si que em va sobtar divendres allò de que l'esbronqués per no fer-lis cas quan emputjava la noia jove, i que lo de que no trobessin les analitiques no em va semblar gaire normal. Però es lo que dieu, que com que no hi he passat, no se si és normal o no,.Ara que estic entrant en aquest món vaig entenent coses però jo divendres el vaig veure i vam riure perque ens imaginem a nosaltres en aquesta situació (el meu marit i jo, es clar) i ens pixem pensant si seré cridanera, si ell caurà rodó, o que passarà!
A veure demà que passa (si es que algu el veurà, que crec que pel que llegit, no tindrà gaire audiència...)
Imatge
Lexi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dv. gen. 27, 2012 12:03 am

dj. maig 10, 2012 9:02 pm

Bones!!
Noies jo el vaig veure i em va agradar... suposo que com que encara no estic embarassada i no conec els tipus de parts que es poden tenir... no ho veig tant greu. Si es cert que la "Amor" aquesta sembla que es vol facilitar la feina, i les noietes tan joves...una es va quedar embarassada en contradicció a la recomanació del metge i el seu novio dient-li "dejame dormir que estoy cansado de estar todo el dia de aqui para alla" que tindràs un fill tros d'ase!! I l'altre noia vacilant que mai havia treballat que la mantindria sa mare... en fi...
Ara em vull informar dels parts possibles (veig que estic molt peix), per preguntar en properes visites a la gine dubtes que em puguin sortir...
Demà el mirareu?? Jo crec que si... :-:)
Martí i Emma els meus petits
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

dv. maig 11, 2012 9:07 am

Vaig contestar a l'altre fil i ho volia fer en aquest:

panxa contenta, et recomano que li facis un cop d'ull a això:http://www.msc.es/organizacion/sns/planCalidadSNS/pdf/equidad/estrategiaPartoEnero2008.pdf

i després ho comparis amb la manera d'atendre parts del programa...

Si et comences a informar ara i pareixes allà on et sentis segura, segur que anirà bé. Gràcies a totes les persones que s'han queixat i han exigit canvis, cada cop hi ha més opcions diferents per a parir amb respecte i perquè la mare i el bebè ho visquin de la millor manera possible
sandrajuli
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

dv. maig 11, 2012 3:43 pm

Goga ha escrit:En aquest programa queda ben retradada la nefasta i penosa atenció al part i el mal tractament que reben les dones parteres en aquesta merda de país que és Ecspanya. Ginecòlegs, llevadores i personal "partero": recicleu-vos JA. I busqueu al diccionari la paraula RESPECTE. Per emmarcar els comentaris que deixen anar les llevadores sobre les parteres amb les càmeres al davant. Què deuen dir quan no hi ha càmeres? Us imagineu un "Mestres" amb professionals de l'educació parlant i tractant els nens igual com els """professionals""" d'aquest programa tracten les dones?

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Torna a “De tot una mica”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: