mooncup, què en penseu?
- Castanyeta
- :: girafa
- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
estrella, la Diva és la versió més recent de la Moon, són pràcticament el mateix, epl que diuen.
I l'altra no la conec, però algú va dir que l'havia comprada pq va poer comparar-la amb les que t'acabo de dir i era més fineta, nusé!
Llocs on comprar-la: a una botiga de Barcelona que algú et recordarà on és, o bé per internet al Crianza Natural, o per ebay (quan jo m'ho vaig mirar era on sortia més barat).
I l'altra no la conec, però algú va dir que l'havia comprada pq va poer comparar-la amb les que t'acabo de dir i era més fineta, nusé!
Llocs on comprar-la: a una botiga de Barcelona que algú et recordarà on és, o bé per internet al Crianza Natural, o per ebay (quan jo m'ho vaig mirar era on sortia més barat).

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +

Vaig ser jo q vaig comentar q tinc la Lunette, q és més tova q la MoonCup. I la vaig comprar a Barcelona, a la Mapu (al carrer de les Madalenes, prop de portal de l'àngel). Em va costar 31 euros.
Apanona, a mi també em passa, q si remeno gaire posant i treient, acabo ben adolorida... Crec q és perquè estic amb els músculs en tensió mentre ho faig.
Apanona, a mi també em passa, q si remeno gaire posant i treient, acabo ben adolorida... Crec q és perquè estic amb els músculs en tensió mentre ho faig.
- estrella75
- :: papallona
- Entrades: 147
- Membre des de: ds. març 22, 2008 7:22 pm
...
Ja he comprat la Divacup!!! al final l'he comprada per e-bay i m'ha costat 21€. Ara només espero que m'arribi correctament i que em faci molt bon servei! m'ha costat molt decidir-me.

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
...
ja la tinc aquí!!! uf! no sé... ara ho veig més complicat encara. La trobo molt gran!!! i poc flexible... ai, ai, ai... 

viewtopic.php?t=4492
...
GENIAL! Avui és el primer dia amb la Divacup i només en puc dir alabances. No m'ha costat res de posar, ni de treure i ni la noto! n'estic molt contenta! 

viewtopic.php?t=4492
- richy.byrne
- Entrades: 1
- Membre des de: dc. ago. 19, 2020 10:42 pm
Re: mooncup, què en penseu?
Mi esposa compró una My Moon Cup recientemente y dice que nunca volverá a usar tampones ...! ¡No puedo creer que este pequeño trozo de plástico me vaya a salvar, literalmente miles en los próximos 10 años! Estoy atónito ... ¡una pequeña pieza increíble de Eco-Tech! Me encanta, muchas gracias a [url]mymooncup.com[/url] ..... Te quiero, ¡y también mi billetera!

- deolsunny533
- Membre des de: dc. nov. 11, 2020 8:43 am
JO si que ho havia vist, però no sè fa una mica de respecte......... ai no sè en plan higienic , si ets fora i tal........ suposo que tot es provar-ho....
- Sherhezada
- :: puça
- Entrades: 10
- Membre des de: dc. nov. 25, 2020 12:42 pm
Hola noies,
Encantada de saludar a tothom, sóc una nova usuària i estic encantada d'haver-vos trobat.
Jo ja fa temsp que hi dono voltes i quan per fi m'havia decidit, vaig consultar-ho a la meva fisio (que està especialitzada en sòl pèlvic) i em va dir que nanai d'utlilizar-la ja que l'úter una mica més avall del normal i com que la copa funciona per sistema de ventosa, podia ser que encara fes més feble el meu sòl pèlvic.
El meu consell, abans de provar-ho consulteu que tot estigui bé.
Em segueix semblant una molt bona alternativa
Encantada de saludar a tothom, sóc una nova usuària i estic encantada d'haver-vos trobat.
Jo ja fa temsp que hi dono voltes i quan per fi m'havia decidit, vaig consultar-ho a la meva fisio (que està especialitzada en sòl pèlvic) i em va dir que nanai d'utlilizar-la ja que l'úter una mica més avall del normal i com que la copa funciona per sistema de ventosa, podia ser que encara fes més feble el meu sòl pèlvic.
El meu consell, abans de provar-ho consulteu que tot estigui bé.
Em segueix semblant una molt bona alternativa
- westjensontexas
- Membre des de: dt. oct. 06, 2020 7:54 am
Jo també l'havia vist a "crianza natural" i allà també hi ha algun post que en parlen. A mi la veritat es que em fa una mica de cosa però sembla una bona idea pel tema de l'ecologia. mobdro authorityapk
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |