Modificació Baixa Maternitat

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
MiMi_M_T
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Modificació Baixa Maternitat

EntradaAutor: MiMi_M_T » dc. juny 19, 2013 4:55 pm

Us explico el meu cas a veure si algu sap si aixo es possible o com puc fer-ho.
Resulta que treballo en una empresa familiar com a encarregada d'una part de l'empresa, i la meva baixa de maternitat, o sigui, les 16 setmanes, acaben el 10 de setembre de 2013, doncs ara resulta que la noia que estava fent la meva substituió ens ha comunicat avui que d'aqui 15 dies plega. El problema esta en que no hi haura ningú que pugui fer aquesta feina, i aquesta part de l'empresa no pot estar parada ni tancada, es a dir, hi ha d'haber algú que la faci si o si.
Se que hi ha la possibilitat d'agafar 6 setmanes de maternitat i les altre 10 repartir les hores, o alguna cosa aixi, tampoc ho tinc molt clar, just fare les 6 setmanes quan aquesta noia marxi, pero la meva baixa es de 16 setmanes seguides.

Algú sap si es pot modificar aquesta baixa??!?!?
Ufffff quin problemon !!! :ufs:
Imatge

Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Modificació Baixa Maternitat

EntradaAutor: neuetes » dc. juny 19, 2013 5:08 pm

Tinc entes que la baixa de maternitat la mare l'ha d'agafar obligatoriament les vuit setmanes immediates del part. La resta les pot gaudir el pare.
pero tot aixo depen de tu i del que vulguis fer, si vols gaudir les 16 setmanes completes de maternitat, l'empresa s'haura d'agafar una altra persona.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. juny 19, 2013 5:10 pm

Ara no se si son sis o vuit setmanes obligatories...
MiMi_M_T
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dc. juny 19, 2013 5:16 pm

neuetes ha escrit:Ara no se si son sis o vuit setmanes obligatories...

Son 6 setmanes obligatories inmediatament despres del part.
La meva pregunta es que ja tinc la resolució del INSS de les 16 setmanes i tot i ara haure de modificar i renunciar a les 10 setmanes i no se si aixo es pot fer. ?-)
Imatge

Imatge

Imatge
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dc. juny 19, 2013 6:11 pm

MiMi_M_T ha escrit:
neuetes ha escrit:Ara no se si son sis o vuit setmanes obligatories...

Son 6 setmanes obligatories inmediatament despres del part.
La meva pregunta es que ja tinc la resolució del INSS de les 16 setmanes i tot i ara haure de modificar i renunciar a les 10 setmanes i no se si aixo es pot fer. ?-)

Ves a l'inss directament que ells son qui millor t'ho poden dir.
trish
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 518
Membre des de: dt. abr. 06, 2010 10:28 am

EntradaAutor: trish » dc. juny 19, 2013 7:43 pm

Mimi puedes renunciar a ella y volver a trabajar pero la prestación la pierdes y ya no puedes cederla a tu pareja porque esta aprobada, eso nos dijeron a nosotros en abril cuando pedimos la MIa, resulta que yo estaba esperando que me llamaran de una oposición y me llamaron para que empezara justo cuando hacia las 6 semanas y miramos para que mi marido la cogiera y nos dijeron que ya no se podía que teníamos que haberlo dicho cuando presentamos papeles, que podía ir a trabajar peto perdiendo la prestación, yo he podido arreglarlo con el trabajo y me he quedado con la niña.
aral
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

EntradaAutor: aral » dc. juny 19, 2013 9:44 pm

Hola, jo amb la meva primera filla, ho vaig fer 6 setmanes de baixa i em vaig incorporar a treballar a 1/2jornada, i vaig allargar la baixa fins que la nena tenia uns 6 mesos. El que no recordo si ho vaig demanar quan vaig presentar els papers de la baixa o després, a mi em sembla que va ser després, però no n'estic segura.
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

EntradaAutor: Lau » dj. juny 20, 2013 2:38 pm

i no poden buscar una persona que substitueixi la que marxa?

les empreses, estem bonificades davant les baixes maternals.... al teu substitut només li paguen el sou, la SS està bonificada.... si la persona substituta plega, es pot buscar un altre substitut i continua estant bonificat.
ALMIRE04
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. juny 03, 2013 11:32 am

EntradaAutor: ALMIRE04 » dg. juny 23, 2013 2:30 am

Hola, jo vaig perdre la nena a les 38 semanes i vaig tenir un part normal i per tant em corresponien les 16 semanes tot i k no hagues nascut viva, xo a les 6 setmanes vaig voler incorporarme a treballar i vaig haver dnar al INSS i firmar un paper conforme jo renunciava a la baixa maternal, xo la noia em va dir k si volia renunciar ho fes abans del 20 del mes xq sino llavors ja han passat l'informe de la nomina i els hi va malament x poderte pagar els dies corresponents. No se si m'he explicat b, xo jo kuan vaig presentar els papers primers no vaig haver de dir k volia fer les 6 setmanes obligatories i prou.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::