Baby shower

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Baby shower

EntradaAutor: Sibil·la » dj. març 05, 2015 10:43 am

Hola!
Ja sé que és molt ianqui això però... he plantejat el tema a les amigues i ha tingut bona acollida. Es tracta d'una amiga que serà mare per primer cop als 39 i la resta ja tenim nens de 9 i 6 anys...
Com que ens queda lluny i... ja sabeu... tot el tema d'embaràs i recén nascuts crea una nostàlgica anyorança... he pensat que podríem viure aquest embaràs una mica més especialment. A ella el tema d'organització de festes se li dóna molt bé i li agrada i he pensat que segurament es sorprendrà si li fem això. A més, una excusa més per estar totes juntes xalant abans que li canvii el ritme de vida.

Nosaltres no en vam fer pas cap i no en tinc ni idea que solen fer als baby showers.
Imagino que és excusa per trobar-te i crec que fan ja regals a la mare.
Així que de bones a primeres se m'acut buscar un raconet, a casa d'algú, per estar tranquil·les, organitzar un berenar, amb pastissets i sucs, decorar-ho bonic...

però... teniu alguna idea més?!?!! :cnen:
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Baby shower

EntradaAutor: Nime » dj. març 05, 2015 11:14 am

Als baby showers s'acostuma a fer jocs relacionats amb el naixement del nadó; per exemple, escriure en unes cartolines de colors quin dia naixerà el nadó i amb quin pes. o fer una competició de canvi de bolquers a veure qui és el més ràpid...
Imatge
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: Baby shower

EntradaAutor: aixamb » dj. març 05, 2015 5:11 pm

Sí que és una idea molt americana, de fet no he anat a cap, però ho he vist a les pelis i sèries... segur que us ho passeu pipa!
Jo buscaria a pinterest, segur que veus idees molt xules!! Una idea molt recorrent, per exemple, és que cada una de les convidades decori un body de bebè.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Re: Baby shower

EntradaAutor: Sibil·la » dv. març 06, 2015 9:19 am

Merci noies. Lo dels jocs crec que no ho farem pas. No li trobo el què.
Lo de decorar uns bodies... a mi m'agrada la idea però no crec totes s'apuntin.
Sí, crec que ho deixaré en berenar d'amigues però tematitzat i punt.
Pinterest és bona idea però em supera. Cada cop que hi entro em poso malalta, de tant que hi veig, de tant que m'agrada,... em col·lapso. :content: :-o00m
Miraré de fer-ho en un lloc que poguem decorar una mica, i farem fer galetes i cupcakes temàtiques de bebè.
Regalar... hem pensat que millor cosetes com bolquers i cremes, algun pitet (jo en puc fer) o coses per ella.... el regal gran ja li farem quan neixi...
No us fa yuyu regalar massa abans que la criatura hagi nascut? :anec:
Martina33
Entrades: 2
Membre des de: dt. març 01, 2016 5:48 pm

Re: Baby shower

EntradaAutor: Martina33 » dt. jul. 17, 2018 1:09 pm

els baby showers m'encanten. ja he organitzat uns quants i la veritat que les opcions són moltíssimes. pots ser molt original en tots els aspectes. començant per les invitacions, en la decoració, en el menjar i les postres i fins i tot en els petits records que vas a regalar a les convidades del baby shower.

t'aconsello que entris a pinterest i facis algunes recerques allà. hi ha moltíssimes idees per organitzar un baby shower!

Ah! i aquest article es molt bó també: https://ideas-para.com/baby-shower/
joshcampbell
Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 9:19 am

Re: Baby shower

EntradaAutor: joshcampbell » dj. ago. 02, 2018 9:23 am

Your story is amazing! I really love the way how you compose your thread. Many thanks for the delivery of such an informative post!
Mabel_BG
Entrades: 4
Membre des de: dj. abr. 04, 2019 4:30 pm

Re: Baby shower

EntradaAutor: Mabel_BG » dj. abr. 04, 2019 4:46 pm

m'encanta els baby shower!
quan em van fer el meu, les meves amigues van comentar que havien trobat un lloc que preparava tota la decoracio i ajudava a buscar local
tot un èxit (:

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::