La ciber-familia

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

La ciber-familia

EntradaAutor: xoxoneta » dg. feb. 26, 2017 7:16 pm

El dia que em vaig assabentar que estaba embarassada, va ser un cùmul de sensacions....
Estaba tan contenta que ho volia dir a tothom, no em podia creure que el somni que tant havia desitjat i per el qual vaig lluitar tant,fos ja una realitat.
El meu estat era d'eufòria total, però també començaven les pors, les intrigues,anirà tot bé?, realment estic preparada per ser mare?ho faré bé? i aixi mil i una preguntes..
No sabia on i amb qui podia compartir aquesta experiència tan dolça com intrigant..
Llavors vaig decidir entrar en aquest fòrumva ser una decisió molt encertada i de la qual em sento orgullosa a més no poder.
En aqui puc dir que he trobat un recolzament molt important,aquest recolzament té noms i cognoms.
Diferents lluites però no per aixó menys o més importants, he trobat unes persones molt lluitadores que a dia d'avui son unes sùper mamis,hem creat una petita família,encara que no ens coneixem en persona, vui dir que ja formen part de la meva vida,es podria dir que son germanes, germanes cibernètiques, que estan les 24h.
Ens ajudem, ens recolzem, parlem de tot allò que ens preocupa, si un esta fluixeta entre totes l'aixequem, de vegades pensem que estem soles, i que quan ho necessitem no hi ha una mà propera que ens ajudi a aixecar,però no es cert.
Estic molt agraïda a aquestes persones,aquestes super mamis amb les quals puc compartir el dia a dia,tant de l'embaràs com ara amb els nostres petits.
Potser penseu que es una tonteria ho potser no, però de vegades el saber que tens algu a l'altre costat de la pantalla, et proporciona una tranquilitat enorme, algú que es troba igual que tu , amb les mateixes pors, les mateixes alegries,mateixos sentiments....
Les que heu començat l aventura de ser mares, aprofiteu el fòrum, trobareu persones increibles,bones amigues, bones conselleres..
Desitjo que trobeu el mateix que he trobat jo,unes persones meravelloses dignes de conèixer, i que formeu una petita gran ciber familia!!
Noies, ja sabeu qui sou, moltes gràcies per estar les 24h!,sou genials!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: La ciber-familia

EntradaAutor: Anna Maria » dg. feb. 26, 2017 9:53 pm

Ei guapa!
res de tonteries, aquí som més d'una i més de dos que quan tenim una inquietud esperem a tenir un momentet per comentar-la aquí al SP. Tens tota la raó.
Jo vaig començar a participar-hi arran del meu avortament, i va ser alliberador poder comptar amb algú que t'escoltés. A la "vida real", perquè les que estem a la pantalla som reals tot i qu eno ens coneixem, hi ha sempre moltes presions, sembla tot un concurs a veure qui ho fa millor i qui més bé, aquí en canvi ningú et jutja, tothom llegeix i si pot aportar el granet de sorra ho fa.
M'alegra que estiguis a gust aquí, com m'hi sento jo.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: La ciber-familia

EntradaAutor: xoxoneta » dc. març 01, 2017 2:54 pm

Si jeje la veritat estic molt contentavde haber trobat aquest forum I d'aqui aquestes persones, es un luxe poder compartir l'experiencia! :-()-) :-()-)

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::