Que feu amb els dibuixos i manualitats dels nens?

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Que feu amb els dibuixos i manualitats dels nens?

EntradaAutor: nienna » dg. març 19, 2017 8:53 am

Doncs això, a casa són 3 nens i se'ns ha acumulat una gran quantitat de dibuixos, manualitats, albums de l'escola, etc etc. Ara tinc una capsa amb el nom de cada nen i els vaig guardant però sense cap ordre ni sentit. M'agradaria organitzar-ho d'alguna manera i poder escollir guardar només alguns dibuixos i no tots.

Fa uns anys em vaig posar a escanejar dibuixos i els guardava així, i només guardava els més xulos, però ho vaig deixar perque es necessitava molt de temps.

Com ho feu vosaltres?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Que feu amb els dibuixos i manualitats dels nens?

EntradaAutor: Anna Maria » dg. març 19, 2017 9:48 pm

Hola guapa!
Doncs en un altre post les companyes van comentar que en feien fotos, suposo jo que podent-les guardar a l'ordinador, imprimir-les o revelar-les per guardar en un àlbum.
viewtopic.php?f=25&t=47303&p=1792389&e=1792389
Pel que fa a classificar-les d'alguna manera, jo si en tingués tres potser m'agradaria ajuntar-les per temes o fins i tot si pogués ser per edats, no sé si això és possible al cap del temps si no s'ha fet del principi, però a mi em faria gràcia tenir junt, per exemple, el que van fer als dos anys, però no per comparar, eh? sinó per veure com han canviat les maneres de fer, etc. si a l'escola es va treballar la mateixa temàtica com es va abordar...
Totes les manualitats de nadal juntes, les d'activitats d'estiu i/o setmana santa, o d'activitats extraescolars, ...
Edito per dir que els dibuixos, un cop triats els més significatius, els posaria en una carpeta d'aquelles que porten tot de fundes a dins
https://www.google.es/search?q=libreta+ ... 09#imgrc=_
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Que feu amb els dibuixos i manualitats dels nens?

EntradaAutor: nienna » ds. març 25, 2017 9:03 am

Moltes gràcies per les idees Anna Maria! :-()-) Em semblava que hi havia un post que en parlava però no el trobava!

La veritat amb 3 s'acumulen moltes coses, i són coses que vull guardar, però de manera ordenada per poder mirar-los de tant en tant. Ara es un caos :-o00m

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Que feu amb els dibuixos i manualitats dels nens?

EntradaAutor: Anna Maria » ds. març 25, 2017 10:30 pm

No es mereixen! Si et serveix de consol, et diré que jo farà 9 anys que visc amb la meva parella i he acumulat moltes coses, que faig anar i que no, sembla estrany com acumulem...

Ah, i pel que fa a trobar un tema, pots provar de buscar-lo pel google, poses sóc petit i el que busques i et sortiran els posts.

Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::