Regals per l'embaraç i els bebés

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
mamade2
Entrades: 3
Membre des de: dj. oct. 19, 2017 5:54 am

Regals per l'embaraç i els bebés

EntradaAutor: mamade2 » dj. oct. 19, 2017 6:03 am

Hi han moltes marques que saben que quan tenim un bebé ens convertim ràpidament en posibles clients seus i per això s'avancen per captar-nos regalant mostres gratis o proves de producte.
Jo he anat reben canastilles gratis i regals de Mustela, Nestlé o Dodot
Nose si també vosaltres esteu apuntats? Hi han moltes, jo les trobo aquí: https://www.concursitis.com/muestras-gr ... ebe-gratis
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Regals per l'embaraç i els bebés

EntradaAutor: Anna Maria » dj. oct. 19, 2017 10:19 am

Bones,
jo al principi vaig estar a punt, però des d'aquí faig la reflexió que en general les marques et fan registrar, et fan donar les teves dades i les del nen. Sí, els fitxers que protegeixen les dades i tal, però estem repartint la informació a terceres persones, només ho comento perquè en siguem conscients.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Regals per l'embaraç i els bebés

EntradaAutor: crunchi » dj. oct. 19, 2017 11:29 am

Anna Maria tens raó. Molts cops els sortejos són tonteries o son molt poques les possibilitats que tens en guanyar pk en sortegen molt poques unitats, i a canvi els hi estas donant el teu email i el teu telefon, que després et bombardejen amb spam. Pel email jo tinc una conta a part que utilitzo només per aquestes coses, però el telèfon és més fotut, no tinc dos números diferents clar.... i molts cops em truquen per intentar vendre'm llibres infantils o demés tonteries, i clar, d'on han tret el numero? Doncs d'aquí.
Dit això, també us dic que hi participo jejeje tinc l'esperança que algun dia em toqui algo! :-D us deixo la web que jo miro, que té moltes coses, no només de bebés. És la de regalosymuestrasgratis.com
Aqui t'informen de sortejos de webs o perfils de facebooks, regals que donen amb les compres, projectes de la web TRND, regals de revistes del quiosc.... està molt actualitzat i és molt divers.
</;-)
Imatge

Imatge
mamade2
Entrades: 3
Membre des de: dj. oct. 19, 2017 5:54 am

Re: Regals per l'embaraç i els bebés

EntradaAutor: mamade2 » dj. oct. 19, 2017 2:57 pm

Això del segon email està super bé, m'agafo la idea!

Jo m'he possat a Dodot per rebre les tovalloletes i el concurs d'uny any de bolquers (no hem molesten que jo percebi) i després algunes canastilles.
Però tens raó en això de les dades, ja nomès amb facebook ens tenen controlats totes les marques que fan publicitat. Poden segmentar fins i tot per si ens agrada una musica o una altra...

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::